abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129039739
Nouja, blijkt meestal echt maanden te duren met T Mobile dus denk er echt over na een custom ROM er op te zetten. Waarom ze dit hun klanten aandoen kan ik niet begrijpen.
pi_129040428
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 11:24 schreef Skillstorm het volgende:
Trouwens van T mobile had ik gelezen dat de update was afgekeurd.
Waar?

Ik las gisteren op twitter dat ze m nog aan t testen waren, op de twitter van t-mobile webcare...
  woensdag 17 juli 2013 @ 12:52:26 #93
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_129040527
Ach het is niet zo dat het een revolutionaire update is. Los daarvan neem ik nooit "branded" smartphones. Al is het maar om voorgeïnstalleerde meuk van providers te vermijden.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_129040541
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 12:48 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Waar?

Ik las gisteren op twitter dat ze m nog aan t testen waren, op de twitter van t-mobile webcare...
https://forum.t-mobile.nl(...)date-htc-one-207297/
  woensdag 17 juli 2013 @ 13:02:17 #95
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_129040799
Overigens kan ik niet wachten tot ik terug ben naar T-Mobile. Hi is een kut provider met een pauper klantenservice. Nooit meer Kpn voor mij. Traag, instabiel internet dat echt overgewaardeerd is. Nu ik het zelf ervaar valt het verschil met T-Mobile erg mee.

Echter wannneer je problemen hebt, wordt het heel snel afgeschoven en zou het te maken hebben met de smartphone van de klant; om zich vervolgens achter het contract te schuilen, dat je met hun overeen bent gekomen. Het enige voordeel is spotify premium (wat gratis is onder een studenten abbo). Gelukkig maar een contract voor een jaar afgesloten. Volgend jaar weer terug naar T-Mobile.

[ Bericht 3% gewijzigd door MisterJ.Lo op 17-07-2013 13:09:44 ]
pi_129041355
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 13:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens kan ik niet wachten tot ik terug ben naar T-Mobile. Hi is een kut provider met een pauper klantenservice. Nooit meer Kpn voor mij. Traag, instabiel internet dat echt overgewaardeerd is. Nu ik het zelf ervaar valt het verschil met T-Mobile erg mee.

Echter wannneer je problemen hebt, wordt het heel snel afgeschoven en zou het te maken hebben met de smartphone van de klant; om zich vervolgens achter het contract te schuilen, dat je met hun overeen bent gekomen. Het enige voordeel is spotify premium (wat gratis is onder een studenten abbo). Gelukkig maar een contract voor een jaar afgesloten. Volgend jaar weer terug naar T-Mobile.
Excuse me? Ik heb de rest wel gelezen hoor, maar wat?...
  woensdag 17 juli 2013 @ 13:36:39 #97
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_129042127
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 13:18 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Excuse me? Ik heb de rest wel gelezen hoor, maar wat?...

Lijkt mij wel duidelijk toch. Hiervoor altijd klant geweest bij T-Mobile. In juni overgestapt naar Hi vanwege de positieve berichten van sommigen over het netwerk. Echter blijkt mijn verbinding instabiel en traag te zijn. Op dezelfde HTC One die ik in mijn bezit had met een T-Mobile abonnement, waar het wel gewoon goed op werkt. Smartphone laten omruilen voor een nieuw exemplaar. Probleem blijkt echter niet verholpen te zijn. Kpn schuift de schuld af naar HTC. En kunnen niks meer voor mij betekenen. In gebreke gesteld. Andere afdeling kon ook niets doen. Het is dat de kosten hoger zijn (griffie, aangetekende dagvaarding, tijd etc) dan de baten, anders had ik het voor de rechtbank sector civiel laten komen. Volgend jaar weer terug naar T-Mobile. Nooit problemen daarmee gehad.

[ Bericht 1% gewijzigd door MisterJ.Lo op 17-07-2013 17:30:21 ]
pi_129042393
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 13:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Lijkt mij wel duidelijk toch. Hiervoor altijd klant geweest bij T-Mobile. In juni overgestapt naar Hi vanwege de positieve berichten van sommigen over het netwerk. Echter blijkt mijn verbinding instabiel en traag te zijn. Op dezelfde HTC One die ik in mijn bezit had met een T-Mobile abonnement, waar het wel gewoon goed op werkt. Smartphone laten omruilen voor een nieuw exemplaar. Probleem blijkt echter niet verholpen te zijn. Kpn schuift de schuld af naar HTC. En kunnen niks meer voor mij beteken. In gebreke gesteld. Andere afdeling kon ook niets doen. Het is dat de kosten hoger zijn (griffie, aangetekende dagvaarding, tijd etc) dan de baten. Anders had
Ik het voor de rechtbank sector civiel laten komen. Volgend jaar weer terug naar T-Mobile. Nooit problemen daarmee gehad.
En ik heb dan weer nooit problemen met Hi gehad (> 6 jaar), ook altijd behoorlijk geholpen door de klantenservice. Pech wellicht?
~Si vis amari, ama~
pi_129043506
Heel leuk dat Google Now, maar aangezien ik voor mijn werk nogal vaak adressen aan het opzoeken ben krijg ik de hele dag door ongevraagd meldingen van routebeschrijvingen ed.
pi_129043740
Wow, gewoon een zware hipster gevonden op Twitter via T-Mobile's pagina. _O-

Alle criteria voldoet, ICT opleiding, hipsterbril, Macbook. _O-
pi_129050376
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 13:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Lijkt mij wel duidelijk toch. Hiervoor altijd klant geweest bij T-Mobile. In juni overgestapt naar Hi vanwege de positieve berichten van sommigen over het netwerk. Echter blijkt mijn verbinding instabiel en traag te zijn. Op dezelfde HTC One die ik in mijn bezit had met een T-Mobile abonnement, waar het wel gewoon goed op werkt. Smartphone laten omruilen voor een nieuw exemplaar. Probleem blijkt echter niet verholpen te zijn. Kpn schuift de schuld af naar HTC. En kunnen niks meer voor mij betekenen. In gebreke gesteld. Andere afdeling kon ook niets doen. Het is dat de kosten hoger zijn (griffie, aangetekende dagvaarding, tijd etc) dan de baten, anders had Ik het voor de rechtbank sector civiel laten komen. Volgend jaar weer terug naar T-Mobile. Nooit problemen daarmee gehad.
waar woon je? Denk dat je t maken hebt gehad met white spots.. ik kom op veel plekkenin het land en heb bijna overal mn 15mb/s en in de 4g gebieden heb ik de beloofde 25mb/s ook al gehaald.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:03:22 #102
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_129074454
hmmzz. Ik heb een unbranded HTC One. Update zou al een paar dagen uit moeten zijn. Maar ik krijg niks. Iemand enig idee waarom niet?
pi_129075679
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:03 schreef SandraJ het volgende:
hmmzz. Ik heb een unbranded HTC One. Update zou al een paar dagen uit moeten zijn. Maar ik krijg niks. Iemand enig idee waarom niet?
Heb je al geprobeerd naar een update te zoeken?
Instellingen -> info -> software-update
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:09:46 #104
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_129076185
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:52 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Heb je al geprobeerd naar een update te zoeken?
Instellingen -> info -> software-update
uiteraard. Ik heb al iets gevonden ik heb een CID HTC_E11 daar zijn ze vandaag begonnen met de uitrol.
pi_129081454
Ik had hem op de dag van de uitrol al binnen. Vooral die quicktoggles en menu bar zijn nu stukken beter ja! En ik heb het idee dat ie iets langer mee haat. Opzich niet raar want Android 4.2 zelf bevatte aardig wat optimalisaties.

Trouwens heb ik ook de indruk dat het minimale volume wat lager is geworden. En dat is best prettig.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 18 juli 2013 @ 14:38:19 #106
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_129083878
Net contact gehad met support van HTC via de chat. De update is teruggetrokken vanwege een bug. Wat voor bug kon hij niet zeggen. Nieuwe ETA is onbekend.
pi_129089944
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:38 schreef SandraJ het volgende:
Net contact gehad met support van HTC via de chat. De update is teruggetrokken vanwege een bug. Wat voor bug kon hij niet zeggen. Nieuwe ETA is onbekend.
En dat vind ik zo irritant. :(
  donderdag 18 juli 2013 @ 17:02:56 #108
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_129090757
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:48 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

En dat vind ik zo irritant. :(
Inderdaad. Alleen buiten die gast bij HTC support kan ik nergens iets van HTC vinden dat zegt dat de update is ingetrokken.
pi_129091640
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:02 schreef SandraJ het volgende:

[..]

Inderdaad. Alleen buiten die gast bij HTC support kan ik nergens iets van HTC vinden dat zegt dat de update is ingetrokken.
Jep. :{
pi_129093917
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:20 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Jep. :{
De reden van T-Mobile stond toch in die link die jij zelf geplaatst had?

Maar mijn HTC-oordopjes zijn gesneuveld :'(
pi_129093948
quote:
5s.gif Op donderdag 18 juli 2013 18:20 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

De reden van T-Mobile stond toch in die link die jij zelf geplaatst had?

Maar mijn HTC-oordopjes zijn gesneuveld :'(
Ja, maar die hebben ook geen ETA.

En ja, ik gebruik die oordopjes sowieso niet. :P
pi_129094111
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 18:21 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ja, maar die hebben ook geen ETA.

En ja, ik gebruik die oordopjes sowieso niet. :P
Ik toch al gauw 2-3 uur per dag. En ze klonken zowaar net iets beter dan mijn Sennheisers van ¤55.-, plus dat je er op de fiets snel even een telefoontje mee kon beantwoorden.

Maar zo'n ETA is denk ik wel lastig te geven, aangezien het schijnbaar om een specifieke bug voor T-Mobile gaat. Ik vraag me trouwens wel af in hoeverre je überhaupt last gehad zou hebben van die bugs, en of het dan niet beter met een patch over een paar weken gefixt zou kunnen worden.
pi_129094303
quote:
9s.gif Op donderdag 18 juli 2013 18:28 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik toch al gauw 2-3 uur per dag. En ze klonken zowaar net iets beter dan mijn Sennheisers van ¤55.-, plus dat je er op de fiets snel even een telefoontje mee kon beantwoorden.

Maar zo'n ETA is denk ik wel lastig te geven, aangezien het schijnbaar om een specifieke bug voor T-Mobile gaat. Ik vraag me trouwens wel af in hoeverre je überhaupt last gehad zou hebben van die bugs, en of het dan niet beter met een patch over een paar weken gefixt zou kunnen worden.
Klopt, die bugs zou je waarschijnlijk niet eens merken.

Ik gebruik trouwens mijn 20 euro Sennheiser oortjes. :P
pi_129094624
Ja joh, lees net dat de HTC One in het rood naar Nederland komt.
  donderdag 18 juli 2013 @ 18:50:41 #115
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129094783
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 18:45 schreef Skillstorm het volgende:
Kan niet wachten.. :P
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_129098532
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 18:45 schreef Skillstorm het volgende:
er gaat niks boven de zwarte :P :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 18 juli 2013 @ 21:47:13 #117
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_129100953
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:38 schreef SandraJ het volgende:
Daar lopen ze een maand achter op de feiten, niets van aantrekken.

of je loopt hier te trollen...
pi_129101255
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:47 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Daar lopen ze een maand achter op de feiten, niets van aantrekken.

of je loopt hier te trollen...
Klopt gewoon hoor
pi_129103994
Na 1d 15h 7m 21s nog 49% over :D Ik had van tevoren verwacht dat de accu minder lang mee zou gaan dan bij m'n Sensation (daar haalde ik 2 dagen mee). Geen idee wat er nou precies aan veranderd is, maar ik teken ervoor :)
Too much is never enough!
pi_129105621
Weet iemand met de update of de battery life beter is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')