abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128839861
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:33 schreef Saysem het volgende:
Ik begrijp de wens om iemand voor de gevolgen van zijn daden te laten opdraaien. Dat zou wel een soort van rechtvaardigheid zijn, maar wat je daarmee feitelijk voorstelt is dat er een kind in een kutsituatie moet opgroeien alleen om TS te "straffen".

Voor mij weegt het belang van het kind dan toch een stuk zwaarder.
Maar ja, dan kan je nog bediscussiëren wat eerder in het belang van het kind is. Opgroeien in een kutsituatie in een verzorgingsstaat als Nederland, of niet en nooit bestaan.
"Pools are perfect for holding water"
pi_128839878
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:19 schreef wuuht het volgende:
Zeiken over het leeftijdsverschil :') kan gewoon hoor
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:48:53 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128839977
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:24 schreef Grouch het volgende:
Seks met 16 jarigen
Dat is me het verjaardagsfeestje wel!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:49:45 #279
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_128840010
Haar probleem, ik zou het gewoon uitmaken. Klinkt hard maar als zij niet wilt luisteren dan krijgt ze toch lekker de tering? Dan voedt ze het maar in haar eentje op. Sowieso, ze is 16 en jij bent 22, jullie relatie gaat hoe dan ook naar de knoppen met of zonder kind.
Bay of Plenty
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:49:48 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128840013
quote:
seks met 14 jarigen
Dat is als je een wat rustiger verjaardagsfeestje wil?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:07:53 #281
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_128840772
quote:

[..]

Seks met 16 jarigen is volkomen legaal in Nederland. Bij mijn weten is 16 nog altijd minderjarig.

Contradictie in terminis?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_128841030
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Nee. Je mag in Nederland simpelweg eerder neuken dan stemmen.
pi_128842169
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:49 schreef oLexie het volgende:
Haar probleem, ik zou het gewoon uitmaken. Klinkt hard maar als zij niet wilt luisteren dan krijgt ze toch lekker de tering? Dan voedt ze het maar in haar eentje op. Sowieso, ze is 16 en jij bent 22, jullie relatie gaat hoe dan ook naar de knoppen met of zonder kind.
Ojaa dat weet jij ook echt :') je weet NIKS van die twee.
pi_128843261
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Geen contradictio in terminis. In Nederland is het zo dat je op 16e seksueel volwassen wordt geacht, op je 18e meerderjarig bent maar minimumjeugdloon tot je 23ste krijgt en je pas normaal recht op bijstand hebt vanaf je 27ste.
Dat zou je inconsisties in de wetgeving kunnen noemen, maar het is geen tegenstelling in termen. Bovendien meen ik dat die alleen maar in dezelfde zin kunnen voorkomen. (Hoewel ik dat niet helemaal zeker weet.)
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:47:21 #285
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_128843410
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:03 schreef wuuht het volgende:

[..]

Ojaa dat weet jij ook echt :') je weet NIKS van die twee.
:')

Ik weet voldoende van dit soort situaties om te kunnen zeggen dat dit soort verhalen nooit eindigen in een succes. Leven van dat wijf verpest, leven van dat kind verpest en de enige die er nog een beetje normaal uit zou kunnen komen (ook met pdd nos en adhd) is de TS zelf. Dat meisje gaat hem alleen maar hoofdpijn geven, manipulatief zijn en tegen de tijd dat ze volwassen is geeft ze TS het nakijken en peert ze hem met een of andere gozer en regelt ze ook nog even een omgangsverbod tussen TS en kind. Daarom kan hij er beter nu een punt achter zetten.

Ik hoop dat het anders gaat lopen, vaak gaat dat niet zo, vooral niet gezien ze beiden uit de Jeugdzorg (of andere zorginstelling) komen. Als ze nou normaal waren en uit een normaal gezin kwamen, dan was de kans op slagen al een stuk groter maar bijna niemand die ik ken uit mijn tijd onder de hoede van Jeugdzorg is er normaal uit gekomen. Van de 18 kinders waar ik mee gewoond heb zijn van wie ik nog ken ik, een meisje en een jongen de enigen zonder kind. De rest heeft kinderen (en mag ze of niet zien, of is alleenstaand met uitkering of het kind is afgenomen) of is aan de drugs gegaan. Het gaat gewoon niet werken, maar nogmaals, ik hoop van wel.

[ Bericht 3% gewijzigd door oLexie op 11-07-2013 18:53:27 ]
Bay of Plenty
  PR en moderator donderdag 11 juli 2013 @ 19:08:28 #286
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128844001
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 17:56 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb nu al medelijden met het kind.
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 11 juli 2013 @ 19:09:04 #287
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128844019
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 17:58 schreef Myraela het volgende:
Je vriendin niet bij je in laten wonen en haar duidelijk maken dat ze geen kind kan hebben op de 16de. En dat jullie relatie daar helemaal niet klaar voor is. :')
En dit.
Fuck the EBU.
pi_128845637
quote:

[..]

Seks met 16 jarigen is volkomen legaal in Nederland. Bij mijn weten is 16 nog altijd minderjarig.

Sterker nog - seks met 14 jarigen is in Nederland ook legaal, zolang de maatschappij het acceptabel ("tuchtig") vindt. Een vreemde wetsformulering die waarschijnlijk is gekozen om een stelletje van 15 niet te hoeven vervolgen.
Er zijn jongens van 15 veroordeeld omdat ze sex hadden met een meisje van dezelfde leeftijd. Het mag gewoon echt niet. Alleen wordt een leeftijdsverschil van maximaal twee jaar meestal gedoogd. Sex met iemand die wel de leeftijd van 16 bereikt heeft en nog niet de leeftijd van 18 mag - onder voorwaarden - wel. Het is wel aangescherpt, volgens mij kunnen ouders bijvoorbeeld nog wel aangifte doen met als resultaat een strafbaarstelling van het gedrag. Maar zo gedetailleerd ben ik niet op de hoogte.
pi_128845771
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:02 schreef jaha het volgende:

[..]

Er zijn jongens van 15 veroordeeld omdat ze sex hadden met een meisje van dezelfde leeftijd. Het mag gewoon echt niet. Alleen wordt een leeftijdsverschil van maximaal twee jaar meestal gedoogd. Sex met iemand die wel de leeftijd van 16 bereikt heeft en nog niet de leeftijd van 18 mag - onder voorwaarden - wel. Het is wel aangescherpt, volgens mij kunnen ouders bijvoorbeeld nog wel aangifte doen met als resultaat een strafbaarstelling van het gedrag. Maar zo gedetailleerd ben ik niet op de hoogte.
Wat een bangmakerij, bewijs dan maar dat het ook gebeurd is :')
pi_128846051
Lees gewoon het wetboek van strafrecht. Daar staat in:
"Het is verboden, om handelingen te verrichten die (mede) bestaan aan het sexueel binnendringen van een persoon die de leeftijd van zestien jaren nog niet bereikt heeft".

Het maakt niet uit hoe oud de persoon is die de handelingen verricht.
pi_128850027
Godverdomme wat een nachtmerrie!
Zolang ze nog minder dan 3 maanden zwanger is mag ze nog abortus voltrekken.
(een moord pleeg je, een abortus voltrek je. Plegen laat het zwaarder klinken dan het is)

Wees genadeloos. Als die embryo-ontwikkeling niet gestagneerd wordt is leven zowat voorbij man.
Zelfs als je niet met dat stuk ellende wordt opgescheept i.v.m. je begeleide wonen, riskeer je nog alimentatie e.d. Bij wijze van spreke: Desnoods maak je haar koud; een veroordeling doodslag schaadt je leven minder.

Maar dat zijn zware middelen die je zeker niet a priori zou moeten hanteren.

1: omkoping. Kijk hoeveel geld je kunt lenen bij de bank. Daarna ga je naar d'r toe en vraag je hoeveel geld ze belieft om abortus te voltrekken.

werkt niet?

plan 2:

Je wilt natuurlijk niet echt je vriendin om (laten) leggen.
Maar van die embryo wil je af, neem ik aan. Probeer haar zo slecht mogelijk te laten eten. Alcohol, roken, junkfood, alles. Als dat kind zeer ernstig gehandicapt ter wereld komt mag je het als je geluk hebt in een tehuis achterlaten. Een miskraam zou natuurlijk een Godswondertje zijn, maar je moet er niet op rekenen.

plan 3:

Kind niet erkennen. Strak zeggen dat het niet van jou is, en niet meewerken aan tests die je waarschijnlijk toch niet opgedrongen gaan worden. Je omgeving zal je raar aankijken en zelf zul je altijd een rotgevoel eraan overhouden. "een niet-afgemaakte klus", zeg maar. Geen fijn gevoel.
asdfasdfasdfasdfasdf
pi_128850055
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:15 schreef jaha het volgende:
Lees gewoon het wetboek van strafrecht. Daar staat in:
"Het is verboden, om handelingen te verrichten die (mede) bestaan aan het sexueel binnendringen van een persoon die de leeftijd van zestien jaren nog niet bereikt heeft".

Het maakt niet uit hoe oud de persoon is die de handelingen verricht.
boeiend :')
pi_128850207
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:47 schreef novusordoseclorum het volgende:
Godverdomme wat een nachtmerrie!
Zolang ze nog minder dan 3 maanden zwanger is mag ze nog abortus voltrekken.
(een moord pleeg je, een abortus voltrek je. Plegen laat het zwaarder klinken dan het is)

Wees genadeloos. Als die embryo-ontwikkeling niet gestagneerd wordt is leven zowat voorbij man.
Zelfs als je niet met dat stuk ellende wordt opgescheept i.v.m. je begeleide wonen, riskeer je nog alimentatie e.d. Bij wijze van spreke: Desnoods maak je haar koud; een veroordeling doodslag schaadt je leven minder.

Maar dat zijn zware middelen die je zeker niet a priori zou moeten hanteren.

1: omkoping. Kijk hoeveel geld je kunt lenen bij de bank. Daarna ga je naar d'r toe en vraag je hoeveel geld ze belieft om abortus te voltrekken.

werkt niet?

plan 2:

Je wilt natuurlijk niet echt je vriendin om (laten) leggen.
Maar van die embryo wil je af, neem ik aan. Probeer haar zo slecht mogelijk te laten eten. Alcohol, roken, junkfood, alles. Als dat kind zeer ernstig gehandicapt ter wereld komt mag je het als je geluk hebt in een tehuis achterlaten. Een miskraam zou natuurlijk een Godswondertje zijn, maar je moet er niet op rekenen.

plan 3:

Kind niet erkennen. Strak zeggen dat het niet van jou is, en niet meewerken aan tests die je waarschijnlijk toch niet opgedrongen gaan worden. Je omgeving zal je raar aankijken en zelf zul je altijd een rotgevoel eraan overhouden. "een niet-afgemaakte klus", zeg maar. Geen fijn gevoel.
_O-
pi_128850400
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 18:03 schreef Mirjam het volgende:
Oh my lord dat kind heeft nú al een fantastische toekomst :')
Bedenk er maar eens bij hoeveel belasting jij hiervoor zult gaan betalen |:(
Whatever...
pi_128850570
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:49 schreef oLexie het volgende:
Dit.
pi_128851059
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:50 schreef Sylvana het volgende:

[..]

_O-
Wat zou jij dan doen, als je TS was? :-P
(weet dat het lastig is om die vraag als vrouw te beantwoorden, maar ben benieuwd ^_^ )
asdfasdfasdfasdfasdf
pi_128851130
@ vrouwen:
Hoe zouden jullie reageren als een man 5k contact biedt voor het ruimen van een embryo?
asdfasdfasdfasdfasdf
pi_128851746
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:09 schreef novusordoseclorum het volgende:
@ vrouwen:
Hoe zouden jullie reageren als een man 5k contact biedt voor het ruimen van een embryo?

Zelfs als ik zeker wist dat ik wel een abortus wilde....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_128851989
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:20 schreef erodome het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zelfs als ik zeker wist dat ik wel een abortus wilde....
Ook jij hebt je prijs. Bovendien zou ik het altijd per e-mail doen om dit soort dingen te voorkomen :)
asdfasdfasdfasdfasdf
pi_128852109
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:25 schreef novusordoseclorum het volgende:

[..]

Ook jij hebt je prijs. Bovendien zou ik het altijd per e-mail doen om dit soort dingen te voorkomen :)
:'(

Het zou wel maken dat ik echt geen kind op de wereld zou willen zetten waar jouw genen in zitten. De tering zeg, straks lijkt hij dan op zijn vader, dan ben je dus echt fucked ;)

Maar goed, ik wil toch geen kind op de wereld zetten waar niet heel bewust over nagedacht is, ik zorg wel dat ik niet zomaar zwanger raak, heeft tot nu toe altijd prima gewerkt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')