abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128819098
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ondanks je vorige post vind ik niet dat je iemand die begeleid heeft gewoond en dus blijkbaar niet redelijk voor zichzelf kan zorgen, kan opzadelen met het kind. Ja, je hebt instanties en ja, je hebt oma en opa, maar dan neem je zelf niet de verantwoordelijkheid en je had wel de verantwoordelijkheid om onbeschermd te neuken. Wie zijn billen verbrandt, moet op de blaren zitten.
Om maar een flauwe woordspeling te maken op je username: de eerste de beste heroienehoer kan ook zwanger worden als de klant geen zin heeft om zijn snikkel in een rubber te stoppen. Mensen kun je in de huidige maatschappij niet zomaar castreren/steriliseren. Dat is aantasting van de lichamelijke integriteit. Dat het kind van TS extra ondersteuning nodig heeft of misschien zelfs pleegouders lijkt me wel evident trouwens.
pi_128819159
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:23 schreef jaha het volgende:

[..]

Om maar een flauwe woordspeling te maken op je username: de eerste de beste heroienehoer kan ook zwanger worden als de klant geen zin heeft om zijn snikkel in een rubber te stoppen. Mensen kun je in de huidige maatschappij niet zomaar castreren/steriliseren. Dat is aantasting van de lichamelijke integriteit. Dat het kind van TS extra ondersteuning nodig heeft of misschien zelfs pleegouders lijkt me wel evident trouwens.
Ik heb nergens het woord castreren of steriliseren genoemd, dus hoe je daar bij komt, begrijp ik niet.
pi_128819246
Hoe wil je anders voorkomen dat TS zijn vriendin zwanger maakt? Hij kan de condooms klaarblijkelijk niet vinden in het donker :')
pi_128819898
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:26 schreef jaha het volgende:
Hoe wil je anders voorkomen dat TS zijn vriendin zwanger maakt? Hij kan de condooms klaarblijkelijk niet vinden in het donker :')
Kuisheidsgordel.
pi_128827964
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:04 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Kom op man..gelijk je hele leven verneukt omdat je het zonder condoom doet? Niet samen wat beslissen :'). Geemancipeerde kut.
Als ze samen beslissen het te aborteren of te houden, is er ook niks aan de hand. Maar als zij beslist het te houden, dan dient de man zijn verantwoording te nemen. Ze waren toch echt allebei bij de daad en zich bewust van de risico's.

Een abortus kan net zo ingrijpend zijn op dat meisje haar leven als het kindje houden of misschien wel erger. Ik vind dat er te licht wordt gedacht over abortus hier.
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:10:47 #256
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_128828534
beetje gevalletje kutleven :') Mijn maag zou zich wel 10 keer omdraaien als ik zo'n bericht zou krijgen en er valt niet over een degelijke oplossing te praten :')
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_128828608
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:10 schreef stefanhaan het volgende:
beetje gevalletje kutleven :') Mijn maag zou zich wel 10 keer omdraaien als ik zo'n bericht zou krijgen en er valt niet over een degelijke oplossing te praten :')
Maar jij neukt dan ook geen minderjari... oh.. wacht...

Ik heb medelijden met het kind, nu al. Zulke halfzachte idioten als ouder, dat kan toch nooit goed komen?

TS, schakel huisarts / andere instanties in.
pi_128828638
weet ts wel zeker dat het waar is?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_128828910
Ik begrijp niet dat de ouders van het meisje de keuze van met meisje klakkeloos respecteren. TS en zijn vriendin hebben pas 6 weken met elkaar, dus de relatie is bijzonder pril. Het is maar afwachten hoe lang dat goed gaat. Bovendien is het meisje pas 16, dus veel te jong om al moeder te worden. En daar komt nog bij dat ze pas een paar weken zwanger is, dus is het afbreken van de zwangerschap nu nog mogelijk.

Wanneer partners niet getrouwd zijn, is het bij mijn weten zo dat de vader het kind moet erkennen als zijn kind. TS zou bij zijn vriendin kunnen aangeven dat hij dat niet wil doen. Hij zou zelfs zijn vriendin nog voor het blok kunnen zetten: of je houdt het kind en dan beëindig ik de relatie, of je pleegt abortus en onze relatie gaat verder. Klinkt hard en is misschien laf, maar iemand zal druk op de vriendin van TS moeten uitoefenen en haar ouders laten het na.
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:29:52 #260
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_128829051
Dit is het moment dat ik me dood schaam voor mijn leeftijdsgenoten :') :{. En een 22-jarige die denkt vanaf de eerste dag van de relatie al helemaal van zijn meisje te houden :'). Lobi wjnmk wzntb wobbi!

Vertel haar dat jullie samen Breezers gaan drinken als ze het kind laat aborteren.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:30:48 #261
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_128829076
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:10 schreef stefanhaan het volgende:
Denken dat ik :'). Naarling.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_128829156
Ik begrijp de wens om iemand voor de gevolgen van zijn daden te laten opdraaien. Dat zou wel een soort van rechtvaardigheid zijn, maar wat je daarmee feitelijk voorstelt is dat er een kind in een kutsituatie moet opgroeien alleen om TS te "straffen".

Voor mij weegt het belang van het kind dan toch een stuk zwaarder.
pi_128829187
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:33 schreef Saysem het volgende:
Ik begrijp de wens om iemand voor de gevolgen van zijn daden te laten opdraaien. Dat zou wel een soort van rechtvaardigheid zijn, maar wat je daarmee feitelijk voorstelt is dat er een kind in een kutsituatie moet opgroeien alleen om TS te "straffen".

Dit inderdaad..
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_128829258
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:33 schreef Saysem het volgende:

^O^
In life, every ending is a new beginning..
pi_128829384
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:13 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Maar jij neukt dan ook geen minderjari... oh.. wacht...

Ik heb medelijden met het kind, nu al. Zulke halfzachte idioten als ouder, dat kan toch nooit goed komen?

TS, schakel huisarts / andere instanties in.
Iedereen doet weleens een minderjarige, daar ontkom je niet aan.

Het punt is om zo daadkrachtig over te komen zodat die meid er niet eens aan denkt om dat kind te houden ;)
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:41:16 #266
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_128829409
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 18:21 schreef EcstaticZero23 het volgende:

[..]

accident

[..]

Hier is het een ongelukje.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 18:28 schreef EcstaticZero23 het volgende:

[..]

ja inderdaat... ook mijn fout ik had met rubber moeten naaien
maar das altijd achteraf

[..]

Hier lijkt het alsof je de keuze hebt gemaakt om het zonder te doen. Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128829540
TS zou trouwens ook kunnen overwegen om externe hulp in te schakelen. Misschien kan hij eens bij de gemeente navraag doen. Wellicht is er - gezien de leeftijd van het meisje - via Jeugdzorg iets mogelijk, bijvoorbeeld een gesprek met een deskundige.
pi_128830151
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:41 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Hier is het een ongelukje.

[..]

Hier lijkt het alsof je de keuze hebt gemaakt om het zonder te doen. Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had die posts nog niet eens gelezen. Damn wat een eikel, en hier jammeren dat hij er niet voor kan zorgen, maar met die laksigheid wel een abortus eisen.

Serieus wat een zielig persoon die ts.
pi_128830192
Oh en wat moet je als je 22 bent in godsnaam met een kind van 16? Is dat niet gewoon strafbaar?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_128830549
Al dat gelul over wiens verantwoordelijkheid een zwangerschap is en of de vader verantwoordelijk gehouden moet worden altijd :')
Ik vind dat dat heel erg aan de situatie ligt.

Stel ik slik de pil, vergeet hem af en toe, maar verwacht niet dat ik zwanger raak, heb mn vriend er niet over ingelicht dat ik m weleens vergeet, zijn nog niet zo lang samen... abortus is voor mij geen optie.
Dan stel ik hem voor de keus, wil je een rol spelen in het leven van je kind, of niet? Zo nee, dan ga ik ook geen financiële bijdrage vragen.

Stel ik woon samen, slik de pil, gebruik antibiotica, voel me ziek, heb wat lopen kotsen, partner weet dat ik dus meer kans heb om zwanger te raken, heb aangegeven dat we eigenlijk een condoom moeten gebruiken, kortom, hij kent de risico's en we zijn al langer samen, dan zou ik hem wel degelijk verantwoordelijk houden, ook financieel.

Je kan zoveel scenario's bedenken, die vragen allemaal om een individuele benadering wmb.

En in dit geval zou ik idd als ik de vriendin was ts níet dwingen om zorg te dragen voor het kind.
En vind ik ook dat abortus de rationele beslissing is.
compact en kleverig.
pi_128830657
Zeiken over het leeftijdsverschil :') kan gewoon hoor
pi_128830801
Kan ook gewoon goed gaan hoor. Waarschijnlijk wordt het kind door je vriendin en haar moeder opgevoed en jij komt af en toe langs om geld te gooien.

Genoeg kinderen die zo opgroeien.
pi_128830819
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:14 schreef jaha het volgende:

[..]

Een belangrijke reden waarom sex met minderjarigen illegaal is in Nederland.
Seks met 16 jarigen is volkomen legaal in Nederland. Bij mijn weten is 16 nog altijd minderjarig.

Sterker nog - seks met 14 jarigen is in Nederland ook legaal, zolang de maatschappij het acceptabel ("tuchtig") vindt. Een vreemde wetsformulering die waarschijnlijk is gekozen om een stelletje van 15 niet te hoeven vervolgen.
pi_128830981
Wat heeft dat leeftijdsverschil er nou weer mee te maken? Er zijn wel belangrijkere zorgen in deze situatie.
En een verschil van 6 jaar stelt niet zoveel voor, ook niet op die leeftijd imo.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 11 juli 2013 @ 15:01:44 #275
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_128836111
Poe hé
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')