Om maar een flauwe woordspeling te maken op je username: de eerste de beste heroienehoer kan ook zwanger worden als de klant geen zin heeft om zijn snikkel in een rubber te stoppen. Mensen kun je in de huidige maatschappij niet zomaar castreren/steriliseren. Dat is aantasting van de lichamelijke integriteit. Dat het kind van TS extra ondersteuning nodig heeft of misschien zelfs pleegouders lijkt me wel evident trouwens.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ondanks je vorige post vind ik niet dat je iemand die begeleid heeft gewoond en dus blijkbaar niet redelijk voor zichzelf kan zorgen, kan opzadelen met het kind. Ja, je hebt instanties en ja, je hebt oma en opa, maar dan neem je zelf niet de verantwoordelijkheid en je had wel de verantwoordelijkheid om onbeschermd te neuken. Wie zijn billen verbrandt, moet op de blaren zitten.
Ik heb nergens het woord castreren of steriliseren genoemd, dus hoe je daar bij komt, begrijp ik niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:23 schreef jaha het volgende:
[..]
Om maar een flauwe woordspeling te maken op je username: de eerste de beste heroienehoer kan ook zwanger worden als de klant geen zin heeft om zijn snikkel in een rubber te stoppen. Mensen kun je in de huidige maatschappij niet zomaar castreren/steriliseren. Dat is aantasting van de lichamelijke integriteit. Dat het kind van TS extra ondersteuning nodig heeft of misschien zelfs pleegouders lijkt me wel evident trouwens.
Kuisheidsgordel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:26 schreef jaha het volgende:
Hoe wil je anders voorkomen dat TS zijn vriendin zwanger maakt? Hij kan de condooms klaarblijkelijk niet vinden in het donker
Als ze samen beslissen het te aborteren of te houden, is er ook niks aan de hand. Maar als zij beslist het te houden, dan dient de man zijn verantwoording te nemen. Ze waren toch echt allebei bij de daad en zich bewust van de risico's.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kom op man..gelijk je hele leven verneukt omdat je het zonder condoom doet? Niet samen wat beslissen. Geemancipeerde kut.
Maar jij neukt dan ook geen minderjari... oh.. wacht...quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:10 schreef stefanhaan het volgende:
beetje gevalletje kutlevenMijn maag zou zich wel 10 keer omdraaien als ik zo'n bericht zou krijgen en er valt niet over een degelijke oplossing te praten
Denken dat ikquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:10 schreef stefanhaan het volgende:
beetje gevalletje kutlevenMijn maag zou zich wel 10 keer omdraaien als ik zo'n bericht zou krijgen en er valt niet over een degelijke oplossing te praten
Dit inderdaad..quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:33 schreef Saysem het volgende:
Ik begrijp de wens om iemand voor de gevolgen van zijn daden te laten opdraaien. Dat zou wel een soort van rechtvaardigheid zijn, maar wat je daarmee feitelijk voorstelt is dat er een kind in een kutsituatie moet opgroeien alleen om TS te "straffen".
Voor mij weegt het belang van het kind dan toch een stuk zwaarder.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:33 schreef Saysem het volgende:
Ik begrijp de wens om iemand voor de gevolgen van zijn daden te laten opdraaien. Dat zou wel een soort van rechtvaardigheid zijn, maar wat je daarmee feitelijk voorstelt is dat er een kind in een kutsituatie moet opgroeien alleen om TS te "straffen".
Voor mij weegt het belang van het kind dan toch een stuk zwaarder.
Iedereen doet weleens een minderjarige, daar ontkom je niet aan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:13 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Maar jij neukt dan ook geen minderjari... oh.. wacht...
Ik heb medelijden met het kind, nu al. Zulke halfzachte idioten als ouder, dat kan toch nooit goed komen?
TS, schakel huisarts / andere instanties in.
Hier is het een ongelukje.quote:
Hier lijkt het alsof je de keuze hebt gemaakt om het zonder te doen. Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:28 schreef EcstaticZero23 het volgende:
[..]
ja inderdaat... ook mijn fout ik had met rubber moeten naaien
maar das altijd achteraf
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:41 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Hier is het een ongelukje.
[..]
Hier lijkt het alsof je de keuze hebt gemaakt om het zonder te doen. Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.Ik had die posts nog niet eens gelezen. Damn wat een eikel, en hier jammeren dat hij er niet voor kan zorgen, maar met die laksigheid wel een abortus eisen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus wat een zielig persoon die ts.
Seks met 16 jarigen is volkomen legaal in Nederland. Bij mijn weten is 16 nog altijd minderjarig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:14 schreef jaha het volgende:
[..]
Een belangrijke reden waarom sex met minderjarigen illegaal is in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |