En tel er dan nog eens bij op dat je snel beweegt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
In de compact camera's zit weinig verschil meer, maar is meer persoonlijke voorkeur. Dus ga eens naar de winkel, bedien hem een keertje en als dat fijn voelt is het zeker geen slechte koop.
Maar vanaf de kant kitesurf foto's zullen niet heel spannend worden. Op afstand scherp krijgen is lastig. En je zit toch een flink stukje van de kant met kitesurfen.
Jij weetquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En tel er dan nog eens bij op dat je snel beweegt.
Ik ben er vrijdag rond 3, doen wat interviews en akoestische dingen. 19:30 bij de mainstage, daar tussen wel even tijd om te meeten ergens.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:31 schreef Uncle het volgende:
Hoe zit het trouwens met de ZC meet komend weekend? Of zijn is iedereen herkenbaar tijdens de naked run?
[..]
Jep, en sensor swabs niet vergeten. Niets zo vervelend als in the middel of nowhere met een vieze sensor te zittenWaar gaat het heen eigenlijk? Ik mis eigenlijk nog een flitser
![]()
Wat is je budget?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:09 schreef So_Surreal het volgende:
Wat voor all-round camera raden jullie aan dan ?
Voor iets wat jij wilt in die prijsklasse? Lastig. Als je het kitesurfen laat vervallen, of er van uitgaat dat je niet snel supergedtaileerde foto's hebt, dan is het denkik een prima cameratje voor wat je er verder mee wilt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:09 schreef So_Surreal het volgende:
Wat voor all-round camera raden jullie aan dan ?
Vandaag (vrijdag) en zaterdag de grootste kansen.. Onweerseizoen is al bagger dit jaarquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:52 schreef Ener-G het volgende:
Via ebay een hong kong wokkie lightning trigger besteld, ben benieuwd of ie nog binnen komt voordat het onweerseizoen dit jaar afgelopen is
Zeker, door de ronding van de aardequote:
Goede topic.quote:
JA, tis nog vroeg he?quote:
Kan..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:28 schreef kanovinnie het volgende:
ND filter, patsboemknalkedeng! Probleem opgelost!
Slave-flitsers werken ook zo snel, zal wel lukken denk ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:01 schreef kanovinnie het volgende:
lichtflits=camera open? ik denk dat je shutterlag ervoor zorgt dat hij vaak te laat is, of valt dat wel mee?
Geeft dit een idee? (geen foto's nog van mij helaas):quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:37 schreef Wiebeldak het volgende:
WTF is dat? Ga je een afvoer op je camera aansluiten ofzo?
Welke heb je besteld? En zou je kunnen laten weten of het werkt? Is ook te testen met je eigen flitserquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:23 schreef Ener-G het volgende:
Ja las het al.. oh well met de oude bulb/30sec truc werkt het ook wel.. alleen wanneer het nog licht is buiten wordt het wat lastiger.
Dit is het leuke speelgoed: http://www.aeophoto.com/LS3Spec.htmlquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:01 schreef kanovinnie het volgende:
lichtflits=camera open? ik denk dat je shutterlag ervoor zorgt dat hij vaak te laat is, of valt dat wel mee?
Ik wil dat ook kunnenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:42 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Geeft dit een idee? (geen foto's nog van mij helaas):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ebay geval van 25 euro, volgens mij heeft ie geeneens een merknaam, geenidee wanneer het ding binnen komtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
Welke heb je besteld? En zou je kunnen laten weten of het werkt? Is ook te testen met je eigen flitser.. Alles en iedereen die ik ken met dat peppie en kokkie spul vinden het niet werken..
Probleem is dat je voor dergelijke foto's wel de hoogte in moet, ofwel gebouwen in of bruggen. Da's wat minder hier in de buurt...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:46 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind dat echt zo een wonderbaarlijk effect. En ik kan met de meeste dingen wel verklaren waarom het effect gebeurd, maar hiervan niet. Vandaar dat het zo magisch is!
• Goedkoopste manier is softwarematig; ofwel met Photoshop (o.i.d.) creatief gaan wezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |