Omdat er 2 wedstrijden lopen momenteel?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:43 schreef freud het volgende:
Maak deze week een plaat voor de fotowedstrijd fok
quote:Op maandag 22 juli 2013 18:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]Nee echt echt echt echt echt echt echt echt echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat viel mij ook al opquote:Op maandag 22 juli 2013 20:24 schreef Wiebeldak het volgende:
Wel grappig om te zien hoe mijn foto beoordeeld wordt in de foto wedstrijd 'groen'. De 1 geeft veel punten, de ander bijna niets. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt dat een foto zo verschillend beoordeeld wordt.
Zelf zal ik van de week er even op mijn gemak voor gaan zitten. Nu met deze hitte kan ik niet normaal meer nadenken of beoordelen
Heb je ook een duikplank ?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo zwembadje is weer aan het vollopen
Grotere geheugenkaartjesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:19 schreef andreas612 het volgende:
Ik ga pleite en neem mee:
[ afbeelding ]
Nog suggesties wat ik evt mis?
Oh, ik doelde op de hollandse zomer wedstrijd. Had de andere nog niet bekekenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:20 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Omdat er 2 wedstrijden lopen momenteel?
Of begrijp ik je verkeerd?
Polarisatiefilter?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:19 schreef andreas612 het volgende:
[ afbeelding ]
ND-filter?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:53 schreef andreas612 het volgende:
[..]
zit er nog eentje van 8 gb in die camera
[..]
zit er al op
Zit er ook in :pquote:
Leuke spulletjes!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:19 schreef andreas612 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga denk ik wel meedoen. Maar ik twijfel nog tussen 2 platen die ik afgelopen week gemaakt hebquote:Op maandag 22 juli 2013 10:08 schreef Puala het volgende:
Niemand die interesse heeft in de FOT fotowedstrijd? Of is het thema te moeilijk? Pas 4 inzendingen, dat kan beter toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |