quote:
Beter dat dan dat hij zijn leerlingen op zijn bureau neemt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:08 schreef TienVingers het volgende:
Een docent van mijn school neemt gewoon al zijn leerlingen op Facebook
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter dat dan dat hij zijn leerlingen op zijn bureau neemt.
rezquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:08 schreef TienVingers het volgende:
Een docent van mijn school neemt gewoon al zijn leerlingen op Facebook
inderdaad, vind ze echt walgelijk 1D na doen en die neger is spuuglelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:07 schreef xcachet het volgende:
Hoe hebben be brave de finales van X-factor gehaald?
Het gaat ook op performance kwaliteiten, het is niet Hollands Next Top Modelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:10 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
inderdaad, vind ze echt walgelijk 1D na doen en die neger is spuuglelijk.
Ja maar ik heb het gevoel dat anderen altijd eerder vakantie hebben dan ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Voor iedereen al dan?
Is toch iets met noord midden zuid verschillende datums?
Wat voor autoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:11 schreef Spatieloos het volgende:
Wow ik ging net weer een uurtje slapen. Ik heb nog nooit zo lang gedroomd. Ik heb een uur voor mijn auto gezocht.
Wat zocht je?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:11 schreef Spatieloos het volgende:
Wow ik ging net weer een uurtje slapen. Ik heb nog nooit zo lang gedroomd. Ik heb een uur voor mijn auto gezocht.
Ik heb geen flauw idee ik heb al sinds begin juni vakantiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het gevoel dat anderen altijd eerder vakantie hebben dan ik.
Puur omdat die meiden allemaal op huj stemmenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:10 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
inderdaad, vind ze echt walgelijk 1D na doen en die neger is spuuglelijk.
De B-Babesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Puur omdat die meiden allemaal op huj stemmen
Nou dat denken ze geloof ik wel. En al die kutjes die dan gaan gillen van 'OMGZ zo knap hèquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:11 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Het gaat ook op performance kwaliteiten, het is niet Hollands Next Top Model
Dat programma is trouwens niet echt de moeite waard om te kijkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Puur omdat die meiden allemaal op huj stemmen
Hoe kan je nou zo bezig zijn met een paar kutjochies waar je na een week na de finale niks meer van hoort.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:14 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Nou dat denken ze geloof ik wel. En al die kutjes die dan gaan gillen van 'OMGZ zo knap hè'
Precies.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zo bezig zijn met een paar kutjochies waar je na een week na de finale niks meer van hoort.
Laatste drie dagen zijn examens, dus echt een feest ja.quote:
Moet toch wat doenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat programma is trouwens niet echt de moeite waard om te kijken
Heb je het onveilig met hem gedaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:16 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Precies.
Hier krijg je toch ook aids van
Maar 6 weken dit jaar?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:16 schreef nodig het volgende:
http://www.schoolvakanties-nederland.nl/zomervakantie-2013.html
Op VO deden we weinig tot niets de laatste dagenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laatste drie dagen zijn examens, dus echt een feest ja.
Maar jullie deden geen staatsexamen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Op VO deden we weinig tot niets de laatste dagen
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Heb je het onveilig met hem gedaan
Nooit doen
Wtf moet je daarmee? Ik zou me dood vervelen.quote:
Wat?quote:Did you know that children who are exposed to Slipknot in the womb kick up to six times as many times as those who are taught bethoven.
Also, further to this, Slipknot listening babies tend to have aspergers more times than any other listening baby.
Unfortunately however the slipknot listening babies aborted themselves due to accidentally being played the slipknot song "new abortion". This is very sad, and such a waste of life. They could have been politicians, or scientists or doctors or teachers. Well, obviously only if they stopped listening to Slipknot!
Scientists are adament that the music you play your baby in the womb affects the child, as many studies have shown. No doubt many of you will, yet again, deny these cold hard facts, but they are there regardless.
Slipknot are harmful to babies. Please, I beg of you, do not force your children to listen to metal, and Slipknot! No good parent would do this!
God Bless
- Hilary.
Nee hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf moet je daarmee? Ik zou me dood vervelen.
Zit je op het vmbo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:20 schreef SGYENZO het volgende:
Geen idee hoeveel weken..
Geen zin om te rekenen.
watquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef xcachet het volgende:
Made jongen, wilt "the perfect boyfriend" worden haha.
Kijk je dat nu nog steeds?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef xcachet het volgende:
Dan moet hij naar mij kijkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef xcachet het volgende:
Werken is wel leuk iddquote:
Jij hebt echt k*tcollega''s of je word afgesnauwd.quote:
Ditquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn werk is zo afwisselend![]()
En leuke collega's
Nee, juist niet. Wat lees jij gekquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je bedoelt: dan moet hij over mij heen kijken?
Sommigenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:28 schreef Etsu het volgende:
ik kan niet 24/7 in het topic zijn, dus als rez aandacht van mij nodig heeft, moeten jullie 't hem geven. oke?
Niet denken dat je zelf compleet kut bent.quote:
SgtPorkbeansquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:32 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is zo herkenbaar dat het bijna eng is.
Nooit last van!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:32 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is zo herkenbaar dat het bijna eng is.
Je moet er dan ook geen glowstick in proppen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:33 schreef Pastapipos het volgende:
Rezania was jij niet met die glowsticks bezig laatst?
Mijn oog gaf gisteren licht
Sorry, komt voornamelijk voor bij bètavakken op 6vwo-niveau of hoger.quote:
Hij knapte en spoot in m'n oogquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet er dan ook geen glowstick in proppen.
Dat jij dat nou over jezelf denktquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet denken dat je zelf compleet kut bent.
Denk gewoon dat het aan mezelf ligt. Ik denk meestal niet meer aan de opdrachten na de toets.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, komt voornamelijk voor bij bètavakken op 6vwo-niveau of hoger.
Ja was wel bagger, wel in één klap nuchter thoughquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Lekker dat radioactief spul in je oog xd xd
quote:
Goed kunnen spoelen, is nu beetje geirriteerd maar geen pijn oidquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:35 schreef Rezania het volgende:
[..]_________!
Voor de rest geen last van je oog of zo?
Dat is radioluminscentie, glowsticks zijn gebaseerd op chemoluminescentie. #nerdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Lekker dat radioactief spul in je oog xd xd
Gelukkig maar, er zit echt goede troep in die dingen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Goed kunnen spoelen, is nu beetje geirriteerd maar geen pijn oid
Okequote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is radioluminscentie, glowsticks zijn gebaseerd op chemoluminescentie. #nerd
lumini wattesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is radioluminscentie, glowsticks zijn gebaseerd op chemoluminescentie. #nerd
brb chronisch lichtgevende ogenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig maar, er zit echt goede troep in die dingen.Als je hoornvlies dat had opgenomen.
toch nog wat geleerd in de vakantiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Luminescentie
Nee, duh, die dingen zijn ontworpen voor drie uur.quote:
Heb je die meuk wel eens in stof gehad zoals in bed? Blijft best lang doorgloeien. Chemische troepquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, duh, die dingen zijn ontworpen voor drie uur.
Nee, omdat ik ze alleen expres breek.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb je die meuk wel eens in stof gehad zoals in bed? Blijft best lang doorgloeien. Chemische troep
Watdanquote:
Misschien moet je een goedkopere zoekenquote:
Nee, heb al m'n rijbewijs.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Misschien moet je een goedkopere zoeken
Ja, want waar je in leert rijden is ook lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:00 schreef LETMEIN het volgende:
Ik moet per 10x betalen![]()
En rijles is hier 41 euro, maar dan rijd je wel audi a4
Etsu rijd in een ferrariquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want waar je in leert rijden is ook lekker belangrijk.
Dat kan ookquote:
Niet belangrijk, maar een fijne auto is altijd mooi meegenomenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want waar je in leert rijden is ook lekker belangrijk.
Ik had gelest in een Seat.quote:
Van je ouders?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had gelest in een Seat.
Heb zelf een Peugeot.
Als ik wil, kan ik zo in een BMW of een cabriolet rijden.
206?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb zelf een Peugeot.
Ik heb een fiets.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb zelf een Peugeot.
107quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had een 207, toen werd die gejat en nu heb ik een 107.
Mooi ding.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:06 schreef nodig het volgende:
We hebben het over dit gebakje hé
[ afbeelding ]
Vertel mij eens wat ik met een grote bak moet als ik in Groningen woon en dat ding toch staat te roesten in Rotterdam.quote:
Ik wil zo'n nieuwe Mercedes A-klasse.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil graag een Honda Civic met VTEC DOHC
Die zijn ook wel mooi jaquote:
Maar om nou op te scheppen van ik kan zo een BMW rijden enzo en dan met een 107 aan te komenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat ik met een grote bak moet als ik in Groningen woon en dat ding toch staat te roesten in Rotterdam.
inb4; ja maar je had een 207.
dat was omdat ik niet wist dat ik zou verhuizen naar groningen.
Ik corrigeerde je alleen met je ferrari.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar om nou op te scheppen van ik kan zo een BMW rijden enzo en dan met een 107 aan te komenHilarisch
Wegenbelasting niks.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat betaal je per maand eigenlijk aan wegenbelasting en verzekering voor zo'n 107?
Per maand?? Is dat niet heel erg veelquote:
Gast. Ik ben 20, ik heb 2 schadevrije jaren, ben onervaren, wat verwacht je dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Per maand?? Is dat niet heel erg veel![]()
Hoezo betaal je verder geen belasting voor dat gebakje dan?
90 euro is al bijna de helft van mijn loonquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast. Ik ben 20, ik heb 2 schadevrije jaren, ben onervaren, wat verwacht je dan?
Ja en.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:14 schreef nodig het volgende:
[..]
90 euro is al bijna de helft van mijn loon
opschepperquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en.
Het is algemeen bekend dat ik geen goede afspiegeling ben van mijn leeftijdsgenoten.
Ik kan 't niet helpen dat nodig zichzelf met mij vergelijkt en dan drama gaat roepen dat het niet klopt, ik het dan probeer uit te leggen hoe en wat, dat hij mij dan voor opschepper gaat uitmaken.quote:
relax was een grapjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan 't niet helpen dat nodig zichzelf met mij vergelijkt en dan drama gaat roepen dat het niet klopt, ik het dan probeer uit te leggen hoe en wat, dat hij mij dan voor opschepper gaat uitmaken.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
IK LACH ME DOOD HAHAHAHAHuwh`uhauWHAuhwA~UHW~UHSA~udhsuyovhdv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_)O
O-o
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+O_
quote:
Pel de pindaquote:
Wie is dat?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:14 schreef SGYENZO het volgende:
Omg ja YS is idd lekker!![]()
Nee grapje ik haat hem verwend kind
Meisjes met truien van hemquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:29 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ken hem niet en kan hem ook niet vinden op wikipedia dus hij is niet relevant
Da's een rapper. Dat denkt ie tenminste, zijn pappie en mammie betaalden een record label voor mquote:
Mijn moeder heeft een vakantie geboekt naar Frankrijk en een dagje Parijs. Maar PRECIES op de dagen waarop ik extra moet werken.. Ben alle dagen vrij, behalve danquote:
Gewoon vrij vragenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een vakantie geboekt naar Frankrijk en een dagje Parijs. Maar PRECIES op de dagen waarop ik extra moet werken.. Ben alle dagen vrij, behalve dan
Maar ik zei al dat ik niet op vakantie ging dus hij vroeg of ik wilde werken.. En nu zeg ik dus weer af...quote:
Zeg tegen je moeder dat ze het moet annulerenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een vakantie geboekt naar Frankrijk en een dagje Parijs. Maar PRECIES op de dagen waarop ik extra moet werken.. Ben alle dagen vrij, behalve dan
Ja ga ik zo ook doen. gvdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zeg tegen je moeder dat ze het moet annuleren
Lief vragen kan altijdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar ik zei al dat ik niet op vakantie ging dus hij vroeg of ik wilde werken.. En nu zeg ik dus weer af...
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:41 schreef nodig het volgende:
Anders valt mientje of ik wel even voor je in
Jaaaaa, vindt ie vast niet ergquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:41 schreef nodig het volgende:
Anders valt mientje of ik wel even voor je in
Gewoon een volle week werken? Dat zijn heel wat uurtjesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:42 schreef xcachet het volgende:
Maar een week extra werken is zoooo veeel money.. #firstworldproblems
Succes!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:43 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga naar de supermarkt, ik de hoop dat kassameisje er weer is![]()
idd..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gewoon een volle week werken? Dat zijn heel wat uurtjes
[hosselmodus/on]quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:43 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga naar de supermarkt, ik de hoop dat kassameisje er weer is![]()
Ik zeg dealquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:48 schreef xcachet het volgende:
LMI, jij gaat die week voor mij werken en dan pas je op mijn huis en de kat. Want je houdt zo van poezen toch?
Dan past die liever op jou als die van poezen houdt..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:48 schreef xcachet het volgende:
LMI, jij gaat die week voor mij werken en dan pas je op mijn huis en de kat. Want je houdt zo van poezen toch?
Dat kan altijd nog als tegenprestatiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan past die liever op jou als die van poezen houdt..
Ze is nu aan het overleggenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:52 schreef d4v1d het volgende:
xcachet, wist je moeder wel van de dagen waarop je moest werken?
Nee had ze niet naar gevraagd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:52 schreef d4v1d het volgende:
xcachet, wist je moeder wel van de dagen waarop je moest werken?
Parijs is ook mooi!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:55 schreef xcachet het volgende:
Nou jongens. Ik ga dus niet mee
Ze kan het niet verzetten want gescheiden ouders = gedeelde vakantie
Ben 3 weken bij m'n moeder en 3 weken bij m'n vader. We moeten dus in die 3 weken op vakantie.. Maar precies in die 3 weken heeft IEDEREEN vakantie aangezien in augustus heel frankrijk vakantie heeft is omboeken dus geen optie..
Maar ze zei dat we wel een keer naar Parijs gaan deze zomer
Sjoppenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:55 schreef d4v1d het volgende:
Parijs is dan ook een kut stad.. Dan werk ik liever
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:55 schreef d4v1d het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:57 schreef xcachet het volgende:
Maar goed, in die week dat er niemand is verveel ik mij ook niet omdat werken.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:55 schreef d4v1d het volgende:
Geen idee, maar uiterlijk maandag. Maar dat andere heeft gebeld vandaag en toen heb ik maar gezegd dat ik niet meer beschikbaar wasquote:
Maar je zei hele dagen werken?quote:
Hehe, en wat zeiden ze?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Geen idee, maar uiterlijk maandag. Maar dat andere heeft gebeld vandaag en toen heb ik maar gezegd dat ik niet meer beschikbaar wasWant ik wil daar niet
Nee altijd vanaf 18 uur beginnen. Ja echt afwassen, mar in de zomer is het daar rustig want wij hebben geen terras.. Dus lekker ijsjes eten en op m'n mobielquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar je zei hele dagen werken?
Is het echt afwassen of gewoon de vaatwasmachine vullen en simpel wat glazen spoelen?
Oh, dan valt het wel mee jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hehe, en wat zeiden ze?
Duim voor je
[..]
Nee altijd vanaf 18 uur beginnen. Ja echt afwassen, mar in de zomer is het daar rustig want wij hebben geen terras.. Dus lekker ijsjes eten en op m'n mobiel
Geld verdienen tijdens fok lurken. Nicequote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hehe, en wat zeiden ze?
Duim voor je
[..]
Nee altijd vanaf 18 uur beginnen. Ja echt afwassen, mar in de zomer is het daar rustig want wij hebben geen terras.. Dus lekker ijsjes eten en op m'n mobiel
Geld verdienen met niks doen. Zie het probleem er niet van inquote:
Ja dat dusquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Geld verdienen tijdens fok lurken. Nice
Als ik moet werken is het ook echt werken... tenzij je laat klaar wilt zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geld verdienen met niks doen. Zie het probleem er niet van in
[..]
Ja dat dus
'Oké dan weet ik genoeg'quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hehe, en wat zeiden ze?
Duim voor je
[..]
Zie je wel haha. Die mensen gaan heus niet moeilijk doenquote:
Chineesen he, doen niet aan hard werkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als ik moet werken is het ook echt werken... tenzij je laat klaar wilt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |