Wegenbelasting niks.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat betaal je per maand eigenlijk aan wegenbelasting en verzekering voor zo'n 107?
Per maand?? Is dat niet heel erg veelquote:
Gast. Ik ben 20, ik heb 2 schadevrije jaren, ben onervaren, wat verwacht je dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Per maand?? Is dat niet heel erg veel![]()
Hoezo betaal je verder geen belasting voor dat gebakje dan?
90 euro is al bijna de helft van mijn loonquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast. Ik ben 20, ik heb 2 schadevrije jaren, ben onervaren, wat verwacht je dan?
Ja en.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:14 schreef nodig het volgende:
[..]
90 euro is al bijna de helft van mijn loon
opschepperquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en.
Het is algemeen bekend dat ik geen goede afspiegeling ben van mijn leeftijdsgenoten.
Ik kan 't niet helpen dat nodig zichzelf met mij vergelijkt en dan drama gaat roepen dat het niet klopt, ik het dan probeer uit te leggen hoe en wat, dat hij mij dan voor opschepper gaat uitmaken.quote:
relax was een grapjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan 't niet helpen dat nodig zichzelf met mij vergelijkt en dan drama gaat roepen dat het niet klopt, ik het dan probeer uit te leggen hoe en wat, dat hij mij dan voor opschepper gaat uitmaken.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
IK LACH ME DOOD HAHAHAHAHuwh`uhauWHAuhwA~UHW~UHSA~udhsuyovhdv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_)O
O-o
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+O_