quote:
Beter dat dan dat hij zijn leerlingen op zijn bureau neemt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:08 schreef TienVingers het volgende:
Een docent van mijn school neemt gewoon al zijn leerlingen op Facebook
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter dat dan dat hij zijn leerlingen op zijn bureau neemt.
rezquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:08 schreef TienVingers het volgende:
Een docent van mijn school neemt gewoon al zijn leerlingen op Facebook
inderdaad, vind ze echt walgelijk 1D na doen en die neger is spuuglelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:07 schreef xcachet het volgende:
Hoe hebben be brave de finales van X-factor gehaald?
Het gaat ook op performance kwaliteiten, het is niet Hollands Next Top Modelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:10 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
inderdaad, vind ze echt walgelijk 1D na doen en die neger is spuuglelijk.
Ja maar ik heb het gevoel dat anderen altijd eerder vakantie hebben dan ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Voor iedereen al dan?
Is toch iets met noord midden zuid verschillende datums?
Wat voor autoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:11 schreef Spatieloos het volgende:
Wow ik ging net weer een uurtje slapen. Ik heb nog nooit zo lang gedroomd. Ik heb een uur voor mijn auto gezocht.
Wat zocht je?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:11 schreef Spatieloos het volgende:
Wow ik ging net weer een uurtje slapen. Ik heb nog nooit zo lang gedroomd. Ik heb een uur voor mijn auto gezocht.
Ik heb geen flauw idee ik heb al sinds begin juni vakantiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het gevoel dat anderen altijd eerder vakantie hebben dan ik.
Puur omdat die meiden allemaal op huj stemmenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:10 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
inderdaad, vind ze echt walgelijk 1D na doen en die neger is spuuglelijk.
De B-Babesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Puur omdat die meiden allemaal op huj stemmen
Nou dat denken ze geloof ik wel. En al die kutjes die dan gaan gillen van 'OMGZ zo knap hèquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:11 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Het gaat ook op performance kwaliteiten, het is niet Hollands Next Top Model
Dat programma is trouwens niet echt de moeite waard om te kijkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Puur omdat die meiden allemaal op huj stemmen
Hoe kan je nou zo bezig zijn met een paar kutjochies waar je na een week na de finale niks meer van hoort.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:14 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Nou dat denken ze geloof ik wel. En al die kutjes die dan gaan gillen van 'OMGZ zo knap hè'
Precies.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zo bezig zijn met een paar kutjochies waar je na een week na de finale niks meer van hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |