Moet toch wat doenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat programma is trouwens niet echt de moeite waard om te kijken
Heb je het onveilig met hem gedaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:16 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Precies.
Hier krijg je toch ook aids van
Maar 6 weken dit jaar?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:16 schreef nodig het volgende:
http://www.schoolvakanties-nederland.nl/zomervakantie-2013.html
Op VO deden we weinig tot niets de laatste dagenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laatste drie dagen zijn examens, dus echt een feest ja.
Maar jullie deden geen staatsexamen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Op VO deden we weinig tot niets de laatste dagen
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Heb je het onveilig met hem gedaan
Nooit doen
Wtf moet je daarmee? Ik zou me dood vervelen.quote:
Wat?quote:Did you know that children who are exposed to Slipknot in the womb kick up to six times as many times as those who are taught bethoven.
Also, further to this, Slipknot listening babies tend to have aspergers more times than any other listening baby.
Unfortunately however the slipknot listening babies aborted themselves due to accidentally being played the slipknot song "new abortion". This is very sad, and such a waste of life. They could have been politicians, or scientists or doctors or teachers. Well, obviously only if they stopped listening to Slipknot!
Scientists are adament that the music you play your baby in the womb affects the child, as many studies have shown. No doubt many of you will, yet again, deny these cold hard facts, but they are there regardless.
Slipknot are harmful to babies. Please, I beg of you, do not force your children to listen to metal, and Slipknot! No good parent would do this!
God Bless
- Hilary.
Nee hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf moet je daarmee? Ik zou me dood vervelen.
Zit je op het vmbo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:20 schreef SGYENZO het volgende:
Geen idee hoeveel weken..
Geen zin om te rekenen.
watquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef xcachet het volgende:
Made jongen, wilt "the perfect boyfriend" worden haha.
Kijk je dat nu nog steeds?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef xcachet het volgende:
Dan moet hij naar mij kijkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef xcachet het volgende:
Werken is wel leuk iddquote:
Jij hebt echt k*tcollega''s of je word afgesnauwd.quote:
Ditquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn werk is zo afwisselend![]()
En leuke collega's
Nee, juist niet. Wat lees jij gekquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je bedoelt: dan moet hij over mij heen kijken?
Sommigenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:28 schreef Etsu het volgende:
ik kan niet 24/7 in het topic zijn, dus als rez aandacht van mij nodig heeft, moeten jullie 't hem geven. oke?
Niet denken dat je zelf compleet kut bent.quote:
SgtPorkbeansquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |