Meisjes met truien van hemquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:29 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ken hem niet en kan hem ook niet vinden op wikipedia dus hij is niet relevant
Da's een rapper. Dat denkt ie tenminste, zijn pappie en mammie betaalden een record label voor mquote:
Mijn moeder heeft een vakantie geboekt naar Frankrijk en een dagje Parijs. Maar PRECIES op de dagen waarop ik extra moet werken.. Ben alle dagen vrij, behalve danquote:
Gewoon vrij vragenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een vakantie geboekt naar Frankrijk en een dagje Parijs. Maar PRECIES op de dagen waarop ik extra moet werken.. Ben alle dagen vrij, behalve dan
Maar ik zei al dat ik niet op vakantie ging dus hij vroeg of ik wilde werken.. En nu zeg ik dus weer af...quote:
Zeg tegen je moeder dat ze het moet annulerenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een vakantie geboekt naar Frankrijk en een dagje Parijs. Maar PRECIES op de dagen waarop ik extra moet werken.. Ben alle dagen vrij, behalve dan
Ja ga ik zo ook doen. gvdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zeg tegen je moeder dat ze het moet annuleren
Lief vragen kan altijdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar ik zei al dat ik niet op vakantie ging dus hij vroeg of ik wilde werken.. En nu zeg ik dus weer af...
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:41 schreef nodig het volgende:
Anders valt mientje of ik wel even voor je in
Jaaaaa, vindt ie vast niet ergquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:41 schreef nodig het volgende:
Anders valt mientje of ik wel even voor je in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |