mary janequote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
marc jacobs? mijn mouseflats lopen echt hell
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
Grmfpl heb mijn rode MJ pumps weer aan... want vlg week trouw en dan wil ik ze eik de hele dag aan doen... Na een halve dag al zere poten en ik hoef helemaal niet veel te lopenInlopen. Ik faal
omdat ik had gehoopt dat deze beter zouden zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mary jane
En waarom heb je dan nog een paar besteld?
Ik vrees er voor maar wil er niet aan toegeven want ze zijn veel te leukquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien zijn ze gewoon niet voor jouw voeten gemaakt
Ik wil ook nog steeds zo'n roze pumpsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik heb vandaag ook eindelijk weer eens pumps aan naar werk, fuchsia rozeVelen (geschokte) reacties ook
quote:
Ik heb ook geen spijt van de aankoop gelukkigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vrees er voor maar wil er niet aan toegeven want ze zijn veel te leuk
Alhoewel het echt niet een extreeeeeeeme pijn is; is het wel een 'zeurderige' pijn aan mijn tenen. Dus wel vervelend eikMaar they are so pwettyyyy
[..]
Ik wil ook nog steeds zo'n roze pumps![]()
Die zijn ook tofquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vandaag mijn bruidsschoentjes weer aan
Volgens mij waren die van de invito; maar ik zie ze niet meer op de site staanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
Priem, die schoenen die je gisteren aan hadwaar zijn die van? (waarschijnlijk veel te hoog voor me, maar gaat om het idee)
1 die ik terug vond in mijn kast en die ik al zo'n 5 a 6 jaar hadquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Volgens mij waren die van de invito; maar ik zie ze niet meer op de site staan
Heldin!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hmmm, ik ben erg benieuwd naar swatches!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef Debsterr het volgende:
Deze is zo mooihttp://etsy.me/11mt9t8 maar ik denk echt veel te kort bij mij
.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:24 schreef Debsterr het volgende:
Heej bubzell maG ik graatis lakke voor revieuw ik schreif al hel lang en goet k wil graach gratis lakke voor revieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |