Ik heb ook geen spijt van de aankoop gelukkigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vrees er voor maar wil er niet aan toegeven want ze zijn veel te leuk
Alhoewel het echt niet een extreeeeeeeme pijn is; is het wel een 'zeurderige' pijn aan mijn tenen. Dus wel vervelend eikMaar they are so pwettyyyy
[..]
Ik wil ook nog steeds zo'n roze pumps![]()
Die zijn ook tofquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vandaag mijn bruidsschoentjes weer aan
Volgens mij waren die van de invito; maar ik zie ze niet meer op de site staanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
Priem, die schoenen die je gisteren aan hadwaar zijn die van? (waarschijnlijk veel te hoog voor me, maar gaat om het idee)
1 die ik terug vond in mijn kast en die ik al zo'n 5 a 6 jaar hadquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Volgens mij waren die van de invito; maar ik zie ze niet meer op de site staan
Heldin!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hmmm, ik ben erg benieuwd naar swatches!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef Debsterr het volgende:
Deze is zo mooihttp://etsy.me/11mt9t8 maar ik denk echt veel te kort bij mij
.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:24 schreef Debsterr het volgende:
Heej bubzell maG ik graatis lakke voor revieuw ik schreif al hel lang en goet k wil graach gratis lakke voor revieuw
Le fuquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
heldquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Tnx!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja lijkt wel op opi swiss en die a dere chg collectie met vergelijkbare kleuren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tnx!
Ik ben (nog) niet overtuigd - mooie kleuren, maar volgens mij heb ik dat allemaal al /first world dinges
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu de kleur nog.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:52 schreef Dwyn het volgende:
Hey, iets aan je wenkbrauwen veranderd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu de kleur nog.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Pietsje dunner gedaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey, iets aan je wenkbrauwen veranderd?
Mooi! En mooie wenkbrauwen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu de kleur nog.![]()
zo zijn je wenkbrauwen mooier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu de kleur nog.
Ik weet het niet! Ideeën?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat ga je met de kleur doen?
B heeft ook boodschappen gedaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum is boodschappen doen en pakje halen
De verf is al haast niet meer te zien. Dit is de poeder van UD.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi haar, maar ik vind zelf de kleur van je wenkbrauwen niet zo. Ze zien er erg geverfd uit. Of heb je het echt net gedaan?
Daarom doe ik altijd de boodschappenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
B heeft ook boodschappen gedaan.
Tompoucen, Bossche bollen, toastjes, ....
Tot zover het gezonde leven
ik denk zelf dat een iets minder "gekleurde" kleur natuurlijker zou staan - meer in het faded / vergrijsde kleurspectrum.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De verf is al haast niet meer te zien. Dit is de poeder van UD.
EINDELIJK weer een nagellak die ik wil hebbenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hij is morgen jarigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom doe ik altijd de boodschappen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |