Ik heb ook geen spijt van de aankoop gelukkigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vrees er voor maar wil er niet aan toegeven want ze zijn veel te leuk
Alhoewel het echt niet een extreeeeeeeme pijn is; is het wel een 'zeurderige' pijn aan mijn tenen. Dus wel vervelend eikMaar they are so pwettyyyy
[..]
Ik wil ook nog steeds zo'n roze pumps![]()
Die zijn ook tofquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vandaag mijn bruidsschoentjes weer aan
Volgens mij waren die van de invito; maar ik zie ze niet meer op de site staanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
Priem, die schoenen die je gisteren aan hadwaar zijn die van? (waarschijnlijk veel te hoog voor me, maar gaat om het idee)
1 die ik terug vond in mijn kast en die ik al zo'n 5 a 6 jaar hadquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Volgens mij waren die van de invito; maar ik zie ze niet meer op de site staan
Heldin!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hmmm, ik ben erg benieuwd naar swatches!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef Debsterr het volgende:
Deze is zo mooihttp://etsy.me/11mt9t8 maar ik denk echt veel te kort bij mij
.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:24 schreef Debsterr het volgende:
Heej bubzell maG ik graatis lakke voor revieuw ik schreif al hel lang en goet k wil graach gratis lakke voor revieuw
Le fuquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
heldquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Tnx!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja lijkt wel op opi swiss en die a dere chg collectie met vergelijkbare kleuren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tnx!
Ik ben (nog) niet overtuigd - mooie kleuren, maar volgens mij heb ik dat allemaal al /first world dinges
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu de kleur nog.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:52 schreef Dwyn het volgende:
Hey, iets aan je wenkbrauwen veranderd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu de kleur nog.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Pietsje dunner gedaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey, iets aan je wenkbrauwen veranderd?
Mooi! En mooie wenkbrauwen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu de kleur nog.![]()
zo zijn je wenkbrauwen mooier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu de kleur nog.
Ik weet het niet! Ideeën?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat ga je met de kleur doen?
B heeft ook boodschappen gedaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum is boodschappen doen en pakje halen
De verf is al haast niet meer te zien. Dit is de poeder van UD.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi haar, maar ik vind zelf de kleur van je wenkbrauwen niet zo. Ze zien er erg geverfd uit. Of heb je het echt net gedaan?
Daarom doe ik altijd de boodschappenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
B heeft ook boodschappen gedaan.
Tompoucen, Bossche bollen, toastjes, ....
Tot zover het gezonde leven
ik denk zelf dat een iets minder "gekleurde" kleur natuurlijker zou staan - meer in het faded / vergrijsde kleurspectrum.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De verf is al haast niet meer te zien. Dit is de poeder van UD.
EINDELIJK weer een nagellak die ik wil hebbenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hij is morgen jarigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom doe ik altijd de boodschappen![]()
Morgenochtend gewoon in pyjama naar beneden gaan als ze aanbellenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij is morgen jarig
Maar toch, zovelen zooi om te eten![]()
En zijn ouders hebben zichzelf min of meer uitgenodigd morgenvroeg om 10 uur/half 11 om ff een bakkie te komen doen voordat ze terugrijden naar Zeeland (waar ze eigenlijk op vakantie zijn, maar ze komen terug voor een bruiloft vanavond en dan komen ze dus morgenvroeg ff langs voordat ze teruggaan).
Ik vind het sowieso veuls te vroeg eigenlijk, heb vanavond nog een feestje dus wordt lekker brak morgenvroeg. En heb niet het idee dat ze lang zullen blijven, omdat het op mij overkwam als een pittstop voordat ze terug zouden rijden. Maar hij heeft boodschappen gedaan alsof ze een hele middag/avond blijven
Ja hier ben ik het wel mee eens eigenlijk...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk zelf dat een iets minder "gekleurde" kleur natuurlijker zou staan - meer in het faded / vergrijsde kleurspectrum.
Misschien geeft ie een surprise party voor zichzelfquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij is morgen jarig
Maar toch, zovelen zooi om te eten![]()
En zijn ouders hebben zichzelf min of meer uitgenodigd morgenvroeg om 10 uur/half 11 om ff een bakkie te komen doen voordat ze terugrijden naar Zeeland (waar ze eigenlijk op vakantie zijn, maar ze komen terug voor een bruiloft vanavond en dan komen ze dus morgenvroeg ff langs voordat ze teruggaan).
Ik vind het sowieso veuls te vroeg eigenlijk, heb vanavond nog een feestje dus wordt lekker brak morgenvroeg. En heb niet het idee dat ze lang zullen blijven, omdat het op mij overkwam als een pittstop voordat ze terug zouden rijden. Maar hij heeft boodschappen gedaan alsof ze een hele middag/avond blijven
Het zal niet zo mooi gestyled zijn als anders nee vrees ik, helemaal geen zin in eigenlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Morgenochtend gewoon in pyjama naar beneden gaan als ze aanbellen![]()
nee?
Tering, kun je geen afspraak bij de kapper faken?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het zal niet zo mooi gestyled zijn als anders nee vrees ik, helemaal geen zin in eigenlijk
En vervolgens meldt ie dat z'n broer ook heeft gevraagd. En als we dan toch bezig zijn, kan mijn pa ook wel komen. Godver, vol huis zo 's morgens vroeg, dat kan mijn ochtend humeur toch heul niet aan
Ik heb ook al meermalen aangegeven dat dit een eenmalige actie is en ik het niet vaker wil, zeker niet na een feestjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien geeft ie een surprise party voor zichzelf
En tering, op zaterdag om tien uur je schoonouders over de vloer
Net als vrienden die dan kinderen krijgen en dan ineens doodleuk half tien opteren op zondag als een goed moment voor een koffiedate. HOW ABOUT NOOOOO
Ook die plan ik nooit zo vroegquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tering, kun je geen afspraak bij de kapper faken?
Hij zal ze best zelf gevraagd hebben, maar niet om tien uur toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook al meermalen aangegeven dat dit een eenmalige actie is en ik het niet vaker wil, zeker niet na een feestje
Hij houdt vol dat hij ze zelf heeft gevraagd. Uhuh, alsof hij zelf op dat tijdstip komtIk zat erbij toen ze zeiden 'En als je het leuk vindt, kunnen we nog even langskomen voordat we terugrijden, zo rond 10 uur of zo?' Ja, ga dan maar eens zeggen dat je het niet leuk vindt
Ermahgerdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het zal niet zo mooi gestyled zijn als anders nee vrees ik, helemaal geen zin in eigenlijk
En vervolgens meldt ie dat z'n broer ook heeft gevraagd. En als we dan toch bezig zijn, kan mijn pa ook wel komen. Godver, vol huis zo 's morgens vroeg, dat kan mijn ochtend humeur toch heul niet aan
Zij kwamen met dat tijdstip. Want ze zijn toch vroeg wakker, en dan kunnen ze daarna terug naar het vakantieadres. Dus van hun uit snap ik het wel dat ze niet pas om 2 uur 's middags willen komen want eer ze dan terug zijn is er van hun vakantiedag ook niks over.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij zal ze best zelf gevraagd hebben, maar niet om tien uur toch?
Och, dan heb je tenminste nog wat aan je dag.
DOODquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
Of die vrienden/familie met kinderen die je om half negen bellen op zaterdag.
"Oh sorry, bel ik je wakker? Zo laat nog? Ik ben al drie uur op, mhihihi!" (ondertoon: lui varken dat je bent)
Dat is ook altijd zo'n goeden kickstart
Ik ga ze allemaal zo enorm terugnaaien als hun kinderen eenmaal de leeftijd zijn dat ze tot 13:00 uitslapenquote:
Ik heb een mega familie ja, pa heeft/had 12 broers en zussen, ma 3.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
heb jij zo'n grote familie? (jij... hij...)
Maar die gingen toch ook bij elk geboortekaartje op visite?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb een mega familie ja, pa heeft/had 12 broers en zussen, ma 3.
Zijn pa heeft 3 broers en zussen en zijn ma ook.
En bijna alles heeft kinderen. En heel veel van die kinderen zijn/komen in de huwbare leeftijd. Dus sinds een paar jaar zijn er 1-3 bruiloften van neven/nichten ja... En zijn ouders slaan geen enkele uitnodiging over want dat hoort niet. Ook niet als je je vakantie al gepland had, dan rij je op en neer.
Nooooope, dat waren zijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar die gingen toch ook bij elk geboortekaartje op visite?
Of waren dat die van Priem?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien geeft ie een surprise party voor zichzelf
En tering, op zaterdag om tien uur je schoonouders over de vloer
Net als vrienden die dan kinderen krijgen en dan ineens doodleuk half tien opteren op zondag als een goed moment voor een koffiedate. HOW ABOUT NOOOOO
Die hebben allemaal van die kinderen die om zes uur al het huis bijeen gillenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is hier ook nog steeds belachelijk vroeg, dan moet ik me haasten om op tijd te komenzijn die wel lekker?
Dat is wel frustrerend aan kleine kinders hebben hoor, die moeten slapen op demeest onmogelijke tijdenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
Nja, het is gewoon vreemd ende lastig. Wil je afspreken in het weekend, dan moet dat of VOOR 12:00, of NA 15:00 maar VOOR 18:00. MAN, dat zijn toch geen tijden
Ik snap het wel hoor, als ze toch in de buurt zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ach, het is volgens mij eenmalig. Of anders moet ik daar maar voor zorgen of zo
Vorig jaar werd B 30 en toen gingen we op vakantie op die dag en heeft ie het verder niet meer gevierd of zo. Ze hebben ons wel naar Schiphol 'mogen' brengen dus technisch gezien hebben ze hem wel gezien op zijn verjaardag![]()
En nu zijn ze toevallig even thuis op zijn verjaardag dus misschien wilden ze wat inhalen of zo
Maar is het dan idd zo dat je gewoon geen tijd meer kan afspreken?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is wel frustrerend aan kleine kinders hebben hoor, die moeten slapen op demeest onmogelijke tijdenvaarwel sociaal leven
Stef is ook vaak (zo) vroeg, maar die schuiven we dan lekker pedagogisch verantwoord ons bed in met de ipad en een appelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die hebben allemaal van die kinderen die om zes uur al het huis bijeen gillen
En dan moeten de larven om twaalf uur weer in bed ligen want rust, reinheid en regelmaat, dan is half tien natuurlijk perfect.
Maar niet voor mij
Ja, ik begrijp het vanuit de ouders ook wel, maar ik vind het lastig want ik wil helemaal niks afspreken in de vroege ochtendquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is wel frustrerend aan kleine kinders hebben hoor, die moeten slapen op demeest onmogelijke tijdenvaarwel sociaal leven
Ik vind verjaardag vieren altijd wel leukquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, als ze toch in de buurt zijn
Ik probeer altijd onder te duiken op mijn verjaardag maar dat gaat dit jaar niet lukken. Dus dan maar een dik feest geven.
Als ie niet overdag slaapt, kun je 'm dan 's avonds er vroeger in werpen? Want dat heb wel een voordeelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Stef is ook vaak (zo) vroeg, maar die schuiven we dan lekker pedagogisch verantwoord ons bed in met de ipad en een appel
Die slaapt alleen al sinds hij 2 is niet meer overdag, dat scheelt wel.
Bij onze vriendengroep zijn ze op een punt gekomen dat een dinsdag- of woensdagavond ook priiiima is om verjaardagen te vierenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind verjaardag vieren altijd wel leuk
Maar wel op een zaterdagavond
Die collega die paar weken terug getrouwd is op maandag had specifiek ieders kinders ook uitgenodigd en op de locatie hele speelhoek en alles ingericht, kindermenuutjes bij het diner en een ruimte waar ze allemaal konden slapen indien nodigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het vanuit de ouders ook wel, maar ik vind het lastig want ik wil helemaal niks afspreken in de vroege ochtend
Zelfs op onze bruiloft was het nog gestress omdat 1 kind nog moest middagslapen maar dat was precies op het moment dat wij de familiefotoshoot hadden gepland. Da's erg leuk met een hangerige dreinende peuter
Ligt een beetje aan de regelmaat van je kind, maar dat gebeurt wel ja. En wakkermaken wil je ook niet, want dan is die afspraak evengoed verziekt want chagrijnige vermoeide jankbalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar is het dan idd zo dat je gewoon geen tijd meer kan afspreken?
Ik bedoel... Zo vaak dat we wat afspreken met mensen met baby's en dan komen ze 2u later pas ofzo want 'ja hij lag nog te slapen en dan kunnen we hem niet wakker maken'.
nee, DAT is maar net hoe je er zelf in staat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar is het dan idd zo dat je gewoon geen tijd meer kan afspreken?
Ik bedoel... Zo vaak dat we wat afspreken met mensen met baby's en dan komen ze 2u later pas ofzo want 'ja hij lag nog te slapen en dan kunnen we hem niet wakker maken'.
Nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij onze vriendengroep zijn ze op een punt gekomen dat een dinsdag- of woensdagavond ook priiiima is om verjaardagen te vieren![]()
Ze drinken toch niet en gaan toch om 10 uur naar bed op zaterdag?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij onze vriendengroep zijn ze op een punt gekomen dat een dinsdag- of woensdagavond ook priiiima is om verjaardagen te vieren![]()
Ik dacht gewoon altijd dat de baby's reageerden zoals mijn eerste neefje... Die werd gewoon half wakker gemaakt en in de wieg gelegd ofzo waar ie dan verder sliep. Ging prima. Ook sleurden ze die kleine overal naar toe (denk aan het EK voetbal hier in NL toen hij nog maar anderhalf wasquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de regelmaat van je kind, maar dat gebeurt wel ja. En wakkermaken wil je ook niet, want dan is die afspraak evengoed verziekt want chagrijnige vermoeide jankbalmaar hier duurde die periode niet erg lang en probeerde ik dan maar te vragen of mensen het erg vonden om hier af te spreken
Ja, dat was bij ons de moeite niet echt waard.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die collega die paar weken terug getrouwd is op maandag had specifiek ieders kinders ook uitgenodigd en op de locatie hele speelhoek en alles ingericht, kindermenuutjes bij het diner en een ruimte waar ze allemaal konden slapen indien nodig
Ik zou om die reden nooit vragen of mijn vrienden dan maar een belachelijk tijdstip af willen spreken nee, dat wil ik zelf ook niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het vanuit de ouders ook wel, maar ik vind het lastig want ik wil helemaal niks afspreken in de vroege ochtend
Zelfs op onze bruiloft was het nog gestress omdat 1 kind nog moest middagslapen maar dat was precies op het moment dat wij de familiefotoshoot hadden gepland. Da's erg leuk met een hangerige dreinende peuter
Idd dag zelf... Maar ik vergeet zo'n dingen als het in de week is geplandquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet![]()
Mijn zwager en schoonzus vieren het ook altijd op de dag zelf, ik heb daar zo'n hekel aan. Ik wil gewoon op tijd naar bed kunnen. Dus met flinke tegenzin ga ik dan wel, maar na anderhalf uur wel weer naar huis
Vriendin van B kwam ineens zo goed als niet meer buiten toen de baby er was. Iedereen moest maar naar haar toe komen want baby. Dat komt op anderen na een tijde wel apart over, alsof degene met baby nergens meer moeite voor hoeft te doen want dat kind is er nou eenmaal. Zeg niet dat bij jou zo is hoor, maar het werd door anderen bij haar wel als vrij irritant ervaren...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de regelmaat van je kind, maar dat gebeurt wel ja. En wakkermaken wil je ook niet, want dan is die afspraak evengoed verziekt want chagrijnige vermoeide jankbalmaar hier duurde die periode niet erg lang en probeerde ik dan maar te vragen of mensen het erg vonden om hier af te spreken
Ligt ook een beetje aan hoe je er zelf mee omgaat. Als je zelf relaxed en flexibel bent gaan je kinderen daar ook sneller in mee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon altijd dat de baby's reageerden zoals mijn eerste neefje... Die werd gewoon half wakker gemaakt en in de wieg gelegd ofzo waar ie dan verder sliep. Ging prima. Ook sleurden ze die kleine overal naar toe (denk aan het EK voetbal hier in NL toen hij nog maar anderhalf was).
Maar ik begin te beseffen dat hij dus eerder een uitzondering is dan een standaard
Ja, de kinderen van bb's zus horen er net zo goed bij als de andere gezinsleden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zou om die reden nooit vragen of mijn vrienden dan maar een belachelijk tijdstip af willen spreken nee, dat wil ik zelf ook niet.
Ow, en dat is wel kut jawilden jullie het kind in kwestie wel graag op de foto? Anders zou ik denk ik oppas hebben geregeld (als ouder, niet als bruidspaar).
En nee, hij gaat niet eerder slapenal begint hij nu wel steeds vaker uit te slapen tot een uur of 7
al krijgen we daar wel weer een vernietigend ochtendhumeur voor terug
Mooie typoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:26 schreef megamandy het volgende:
Gister super lekker gaan uitetenJapans van zo'n bakplaat dat het voor je neus wordt klaargemaakt
Ernermnermnerm!
Super lekkere vies, super veel knoflook ernermnermnerm!
En daarna kreeg ik ook nog een shirt van megatoby omdat het hem niet stond zoals verwacht en ik het als jurkje kan dragen![]()
Hoe oud zijn die kinners?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Idd dag zelf... Maar ik vergeet zo'n dingen als het in de week is gepland![]()
We hebben nu met de vriendengroep een bbq staan... met koters er bij... Ik ben zoooo benieuwd hoe het gaat verlopen![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mooie typo![]()
Maar mooi dat het zo leuk was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |