Jupquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik keek dus in dat wat draag je nu topic. Meisje met wat stevigere benen dat meteen finaal wordt afgebrand. No way in hell dat ik daar ooit iets ga tonen
Ik zie het nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik keek dus in dat wat draag je nu topic. Meisje met wat stevigere benen dat meteen finaal wordt afgebrand. No way in hell dat ik daar ooit iets ga tonen
Deze?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bubs heb jij fotos van de potjes van die nieuwe china glaze collectie? Want er zijn nog geen swatches van te vinden meh
Swatches willen we!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar daar hebben we ook nog te weinig aan
In de VS hier stond ie voor eind Juli maar komt wel vaker voor dat het eerder is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Swatches willen we!
Maar het schijnt dat die collectie pas in augustus uit zou moeten komen
nee daaromquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:07 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb meer bottle shots gezien maar kan ze uiteraard niet meer vinden. De press release is sowieso nog niet uit.
marc jacobs? mijn mouseflats lopen echt hellquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
Grmfpl heb mijn rode MJ pumps weer aan... want vlg week trouw en dan wil ik ze eik de hele dag aan doen... Na een halve dag al zere poten en ik hoef helemaal niet veel te lopenInlopen. Ik faal
misschien zijn ze gewoon niet voor jouw voeten gemaaktquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
Grmfpl heb mijn rode MJ pumps weer aan... want vlg week trouw en dan wil ik ze eik de hele dag aan doen... Na een halve dag al zere poten en ik hoef helemaal niet veel te lopenInlopen. Ik faal
mary janequote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
marc jacobs? mijn mouseflats lopen echt hell
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
omdat ik had gehoopt dat deze beter zouden zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mary jane
En waarom heb je dan nog een paar besteld?
Ik vrees er voor maar wil er niet aan toegeven want ze zijn veel te leukquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien zijn ze gewoon niet voor jouw voeten gemaakt
Ik wil ook nog steeds zo'n roze pumpsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik heb vandaag ook eindelijk weer eens pumps aan naar werk, fuchsia rozeVelen (geschokte) reacties ook
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |