ditquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
Verder: zoek een leven en laat je zoon lekker zijn eigen fouten maken.
Dit..quote:
Beter komt hij weer thuis wonen tot z'n 35equote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:32 schreef bijdehand het volgende:
Nu ik het gelezen heb moet ik eerlijk gezegd een beetje huilen. Een jongen van 22 waar de ouders zich zo erg mee bemoeien, vind je het gek dat hij zo doetDat je vanaf het begin dat meisje al haatte is duidelijk, want zij heeft je zoon 'gestolen'. Slechte moeder.
I'm with her ^^quote:
Op de zolderkamer. Die van buiten op slot kan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter komt hij weer thuis wonen tot z'n 35e___!
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op de zolderkamer. Die van buiten op slot kan.
Met een luikje, zodat het avondeten naar binnen kan worden geschovenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach, ergens kan ik haar reactie wel begrijpen. Alleen heeft zij vanaf het begin de bemoeizucht overdreven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:32 schreef bijdehand het volgende:
Nu ik het gelezen heb moet ik eerlijk gezegd een beetje huilen. Een jongen van 22 waar de ouders zich zo erg mee bemoeien, vind je het gek dat hij zo doetDat je vanaf het begin dat meisje al haatte is duidelijk, want zij heeft je zoon 'gestolen'. Slechte moeder.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Triest voor hem. Maar door al het gestook van moeder drijft ze hem alleen maar meer in de armen van zijn lief.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:37 schreef Pharkus het volgende:
Tot op zekere hoogte is het triest dat hij zijn schulden zo laat oplopen en weigert haar een schup onder de kont te geven.
Tsja, aan de andere kant: Als je in zo'n situatie op bent gegroeid en geen enkele vrijheid hebt mogen genieten in je tienerjaren (want zo klinkt het), dan snap ik best dat de zoon in dit geval zich even goed hard gaat afzetten tegen zijn ouders.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:37 schreef Pharkus het volgende:
Tot op zekere hoogte is het triest dat hij zijn schulden zo laat oplopen en weigert haar een schup onder de kont te geven.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:36 schreef bijdehand het volgende:
Vind het wel raar dat ze niet gezellig met schoonmoeder naar de kerstshow van de Intratuin wil of lekker shoppen op de boulevard
Tot de geldkraan bij zoonlief op is en madame het volgende slachtoffer tegen het lijf loopt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tsja, aan de andere kant: Als je in zo'n situatie op bent gegroeid en geen enkele vrijheid hebt mogen genieten in je tienerjaren (want zo klinkt het), dan snap ik best dat de zoon in dit geval zich even goed hard gaat afzetten tegen zijn ouders.
Waarschijnlijk met een insteek van: "Die schulden, dat loopt wel los".
Wordt 'ie wijzer van, loopt allemaal wel los. Ik vind alleen dat TS zich niet zo bemoeiziek moet opstellen richting haar zoon, dat is niet gezond.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Tot de geldkraan bij zoonlief op is en madame het volgende slachtoffer tegen het lijf loopt.
Is die ex van hem overleden of maakt ze nog meer slachtoffers?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:40 schreef The_Voice_Within het volgende:
Bekend verhaal, is bij m'n broer ook zo gegaan. M'n moeder heeft het op een gegeven moment opgegeven. Het ging uit na een paar jaar met dat wijf die hem de stront in had geholpen en door omstandigheden kwam m'n broer 2,5 jaar geleden op straat te staan. Is toen met hangende pootjes bij m'n moeder aangekomen en die heeft hem uiteindelijk weer op het goede pad gekomen.
Kortom: laat het gaan, ooit komt hij er vanzelf wel achter dat het niet meer langer zo kan.
Tenzij je broer zwakbegaafd is vind ik dat hij dit aan zichzelf te danken heeft. Altijd makkelijk om anderen de schuld te geven. Ik geloof niet in mensen die anderen de vernieling in helpen, ik geloof alleen in mensen die zichzelf de vernieling in láten helpen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:40 schreef The_Voice_Within het volgende:
Bekend verhaal, is bij m'n broer ook zo gegaan. M'n moeder heeft het op een gegeven moment opgegeven. Het ging uit na een paar jaar met dat wijf die hem de stront in had geholpen en door omstandigheden kwam m'n broer 2,5 jaar geleden op straat te staan. Is toen met hangende pootjes bij m'n moeder aangekomen en die heeft hem uiteindelijk weer op het goede pad gekomen.
Kortom: laat het gaan, ooit komt hij er vanzelf wel achter dat het niet meer langer zo kan.
Wauw, we zijn het eens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:46 schreef ZarB het volgende:
[..]
Tenzij je broer zwakbegaafd is vind ik dat hij dit aan zichzelf te danken heeft. Altijd makkelijk om anderen de schuld te geven. Ik geloof niet in mensen die anderen de vernieling in helpen, ik geloof alleen in mensen die zichzelf de vernieling in láten helpen.
Er is maar 1 ding duidelijk....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:47 schreef Pluk64 het volgende:
Tuurlijk laten we het gaan, we hebben ons nooit ergens " mee bemoeit" zoals andere beweren. Hebben wel getracht om in gesprek te blijven." zoonlief " maakt zijn eigen keuzes, altijd al gedaan en nooit door ons gehinderd, laat dat duidelijk zijn.
Dat ie nu op eigen kamers zit is prima hoor. En dat we naar Intratuin of boulevard zijn gegaan was de keuze van de dame zelf .
Dat is wat ik uit de tekst haal:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:47 schreef Pluk64 het volgende:
Tuurlijk laten we het gaan, we hebben ons nooit ergens " mee bemoeit" zoals andere beweren. Hebben wel getracht om in gesprek te blijven." zoonlief " maakt zijn eigen keuzes, altijd al gedaan en nooit door ons gehinderd, laat dat duidelijk zijn.
Dat ie nu op eigen kamers zit is prima hoor. En dat we naar Intratuin of boulevard zijn gegaan was de keuze van de dame zelf .
Blijkbaar wilde ze daar wel heen, maar niet gezellig "met het hele gezin", en dat is dan ook wel begrijpelijk als je een relatie probeert op te bouwen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:25 schreef Pluk64 het volgende:
In de loop van de tijd bleek dat ze er vaker last van had....en altijd als we SAMEN iets gingen doen. Bv. lekker shoppen, over de boulevard wandelen, of de kerstshow bij Intratuin bekijken ed. Niets wilde ze samen doen.
wat loop je dan te zeiken?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:47 schreef Pluk64 het volgende:
Je zou niet eens meer weten waar je die diploma's hebt liggen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:54 schreef Snowballed het volgende:
[ afbeelding ]
En nee ik ben geen tegelzetter
Zoonlief is allang blij dat hij ergens zn dingetje in kan steken en neemt de rest van de shit voor lief.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is wat ik uit de tekst haal:
[..]
Blijkbaar wilde ze daar wel heen, maar niet gezellig "met het hele gezin", en dat is dan ook wel begrijpelijk als je een relatie probeert op te bouwen.
Dat je met je zoon in gesprek probeert te blijven is natuurlijk prima, maar kaart hem dan gewoon eens aan om met een vriend te gaan praten hierover, blijkbaar heeft hij de behoefte niet om het "in jullie ogen" goed te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zoonlief is allang blij dat hij ergens zn dingetje in kan steken en neemt de rest van de shit voor lief.Ghehehe, goed punt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diplo.. di... eehm... wat..??quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je zou niet eens meer weten waar je die diploma's hebt liggen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ghehehe, goed punt wel.Hehe, afwerken zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Daar dacht ik ook al aan. Of zo'n pillenjunk die leven op oxazepam, xeroxat en nog meer van die zooi. Die komen ook behoorlijk doods over na een x-periode.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:56 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Is je zoon niet aan de drugs? Krijg dat vermoeden een beetje als ik dit zo lees. Ook met betrekking tot zijn vriendin die er vercrackt uitziet, geld wat snel opgaat, zichzelf verwaarlozen enzo.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ghehehe, goed punt wel.Ik ook, heb haar ook geschopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen moest je je toch behoorlijk dom voelenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:25 schreef Pluk64 het volgende:
In de loop van de tijd bleek dat ze er vaker last van had....en altijd als we SAMEN iets gingen doen. Bv. lekker shoppen, over de boulevard wandelen, of de kerstshow bij Intratuin bekijken ed. Niets wilde ze samen doen. Tot ze op mijn verjaardag in november tijdens het steengrillen weer ineens ziek werd, was voor mij de maat vol. Ik heb de dokter gebeld, en die zei dat we meteen naar het ziekenhuis moesten. Daar aangekomen en enige onderzoeken verder, bleek de dame maag en darmkolieken te hebben, en compleet uitgedroogd te zijn.
Achter centraal, wel zo makkelijk, easy cash jwz.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ook, heb haar ook geschopt.* LompeHork tikt aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helder.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:56 schreef Pluk64 het volgende:
Hij wilde nooit op kamers of op zichzelf wonen. Hij kon de Marine zo in, omdat ie zijn opleiding tot vliegtuig-engineer en helicopters perfect had afgesloten. Wilde echter niet omdat ie thuis wilde blijven. We zijn naar Zeeland verhuisd op ZIJN verzoek omdat ie aan de hogeschool verder wilde studeren en absoluut niet op kamers wilde. Nu hij het toch doet is dat geen enkel probleem, we juichen het verder toe, dat ie deze stap gezet heeft. Alleen de omstandigheden waarin baren ons zorgen.
We laten alles zeker op zijn beloop gaan, en ja het is en blijft zijn eigen keuze. Nee, we hebben hem nooit gevraagd wat ie in haar ziet, is tenslotte zijn eigen keuze.
Iedereen in onze omgeving zegt dat het lijkt of ze anorexia heeft, zoon is inmiddels ook al 16 kilo kwijt. En als ie thuis is bij ons, eet hij zich suf. Vind je het gek dat we ons zorgen maken?
Echter als ik je openingspost zo lees haal ik er iets anders uit, je had je vooroordeel al klaar staan en ze voldoet niet aan je eisen. Dat zal je zoon zelf ook wel merken en zet zich dus af, omdat hij voor het meisje kiest en niet voor de ouders.
Dat hij zoveel is afgevallen is natuurlijk niet gezond, misschien is het slim om eens na te gaan of hij wel kan koken.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2013 09:00:06 ]
Hehe.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Achter centraal, wel zo makkelijk, easy cash jwz.
ze heeft speciaal gevraagd of wij mee gingen. Hij kan niet meer met zijn vrienden praten omdat die er niet meer zijn. Ze heeft hem geisoleerd van alles. Hij zal zelf opnieuw contact moeten maken met zijn vrienden, ik heb hem dit ook al voorgesteld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is wat ik uit de tekst haal:
[..]
Blijkbaar wilde ze daar wel heen, maar niet gezellig "met het hele gezin", en dat is dan ook wel begrijpelijk als je een relatie probeert op te bouwen.
Dat je met je zoon in gesprek probeert te blijven is natuurlijk prima, maar kaart hem dan gewoon eens aan om met een vriend te gaan praten hierover, blijkbaar heeft hij de behoefte niet om het "in jullie ogen" goed te doen.
Hij heeft zichzelf laten isoleren/heeft zichzelf geïsoleerd. Nuance.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:00 schreef Pluk64 het volgende:
[..]
ze heeft speciaal gevraagd of wij mee gingen. Hij kan niet meer met zijn vrienden praten omdat die er niet meer zijn. Ze heeft hem geisoleerd van alles. Hij zal zelf opnieuw contact moeten maken met zijn vrienden, ik heb hem dit ook al voorgesteld.
Dat jij je zoon zo verwend heeft en altijd rekening met hem houdt, wil niet zeggen dat de rest van de wereld dat ook moet doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:00 schreef Pluk64 het volgende:
[..]
ze heeft speciaal gevraagd of wij mee gingen. Hij kan niet meer met zijn vrienden praten omdat die er niet meer zijn. Ze heeft hem geisoleerd van alles. Hij zal zelf opnieuw contact moeten maken met zijn vrienden, ik heb hem dit ook al voorgesteld.
Als ze dat speciaal heeft gevraagd, waarom zeg je dan dat ze het niet wil in je openingspost? Misschien heeft ze wel een ziekte waardoor ze zo dun blijft en nergens zin in heeft, heb je nog niet gevraagd aan haar zeker?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:00 schreef Pluk64 het volgende:
[..]
Weet je wat voor druk je uitoefent als je met een heel gezin gaat verhuizen omwille van de opleiding van zoonlief?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:56 schreef Pluk64 het volgende:
Hij wilde nooit op kamers of op zichzelf wonen. Hij kon de Marine zo in, omdat ie zijn opleiding tot vliegtuig-engineer en helicopters perfect had afgesloten. Wilde echter niet omdat ie thuis wilde blijven. We zijn naar Zeeland verhuisd op ZIJN verzoek omdat ie aan de hogeschool verder wilde studeren en absoluut niet op kamers wilde. Nu hij het toch doet is dat geen enkel probleem, we juichen het verder toe, dat ie deze stap gezet heeft. Alleen de omstandigheden waarin baren ons zorgen.
We laten alles zeker op zijn beloop gaan, en ja het is en blijft zijn eigen keuze. Nee, we hebben hem nooit gevraagd wat ie in haar ziet, is tenslotte zijn eigen keuze.
Iedereen in onze omgeving zegt dat het lijkt of ze anorexia heeft, zoon is inmiddels ook al 16 kilo kwijt. En als ie thuis is bij ons, eet hij zich suf. Vind je het gek dat we ons zorgen maken?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Achter centraal, wel zo makkelijk, easy cash jwz.
[..]
* LompeHork tikt aan
[..]
Helder.
Echter als ik je openingspost zo lees haal ik er iets anders uit, je had je vooroordeel al klaar staan en ze voldoet niet aan je eisen. Dat zal je zoon zelf ook wel merken en zet zich dus af, omdat hij voor het meisje kiest en niet voor de ouders.
Dat hij zoveel is afgevallen is natuurlijk niet gezond, misschien is het slim om eens na te gaan of hij wel kan koken.
het wordt echt steeds sneuer ditquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:56 schreef Pluk64 het volgende:
Telegraaf? XDquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wauw, we zijn het eens.
Bel een krant naar keuze.
Als hij zo snel afvalt is de kans groot dat hij toch wel iets gebruikt hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:04 schreef Pluk64 het volgende:
Wij hebben van begin af aan GEEN vooroordelen gehad, noch uitgesproken. We hebben geprobeerd om haar te accepteren zoals ze is. Ze zet zich tegen alles en iedereen af, niet alleen tegen ons.
Nee, " zoonlief " is niet aan de drugs. Rookt niet en drinkt niet. Zij ook niet. " zoonlief " kan koken maar zij niet. Geen probleem, hij kan het wel, maar geen geld omdat zij er alles doordraait.
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Dat iemand niet rookt en drinkt wil nog niet zeggen dat er geen drugs worden gebruikt. Bovendien zijn de meeste frequent drugsgebruikers slim genoeg om dit een hele lange tijd kunnen verbergen voor hun directe omgeving. Ik vind het toch wel typisch dat je zoonlief zoveel is afgevallen. En nogmaals want je leest selectief: heb je zoonlief wel eens gevraagd wat hij in haar ziet, waarom hij verliefd op haar is geworden en welke toekomst hij samen voor hun ziet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:04 schreef Pluk64 het volgende:
Wij hebben van begin af aan GEEN vooroordelen gehad, noch uitgesproken. We hebben geprobeerd om haar te accepteren zoals ze is. Ze zet zich tegen alles en iedereen af, niet alleen tegen ons.
Nee, " zoonlief " is niet aan de drugs. Rookt niet en drinkt niet. Zij ook niet. " zoonlief " kan koken maar zij niet. Geen probleem, hij kan het wel, maar geen geld omdat zij er alles doordraait.
[..]
Ben jij ook een schoonmoeder ofzo....?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Dat iemand niet rookt en drinkt wil nog niet zeggen dat er geen drugs worden gebruikt. Bovendien zijn de meeste frequent drugsgebruikers slim genoeg om dit een hele lange tijd kunnen verbergen voor hun directe omgeving. Ik vind het toch wel typisch dat je zoonlief zoveel is afgevallen. En nogmaals want je leest selectief: heb je zoonlief wel eens gevraagd wat hij in haar ziet, waarom hij verliefd op haar is geworden en welke toekomst hij samen voor hun ziet?
Oh en wat is dit dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:04 schreef Pluk64 het volgende:
Oh, vooroordelen galore!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:25 schreef Pluk64 het volgende:
Zij studeerde aldaar aan de Uni, Biomedische wetenschappen. Intelligente dame dus.
Na een tijdje kwam ze voor het eerst naar Vlissingen, om met gebogen hoofd, ons niet aankijkend, een doei mompelend naar binnen te sloffen. Mijn man en ik keken elkaar verbaasd aan, verbijsterd zeiden we goedemiddag. En dat was het, ze slofte met evenveel snelheid als een slak met gebogen hoofd weer naar buiten. Het is een kleine dame van 43 kilo..donkere wallen onder de ogen, lijkt of ze niet helemaal helder is. Een piepstemmetje maakt het geheel compleet. Ze stelde zich niet eens voor, een hand geven kon er ook niet af.
"Want dat zegt hij", moet er nog even achteraan, dat jij het niet ziet wil niet zeggen dat het niet gebeurd.quote:Nee, " zoonlief " is niet aan de drugs. Rookt niet en drinkt niet. Zij ook niet. " zoonlief " kan koken maar zij niet. Geen probleem, hij kan het wel, maar geen geld omdat zij er alles doordraait.
"Dat doet mijn kind niet!"quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Want dat zegt hij", moet er nog even achteraan, dat jij het niet ziet wil niet zeggen dat het niet gebeurd.
Iedereen heeft vooroordelen. Dus dat kan wel kloppen Einstein.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:14 schreef Greyson het volgende:
Ik vind dat sommige gebruikers hier ook aardig wat vooroordelen roepen.
Grapjasquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ben jij ook een schoonmoeder ofzo....?
Ik zou ook spontaan aan de heroïne gaan in dit geval...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Dat doet mijn kind niet!"
Maar ondertussen.
Ik las laatst ook dat Duitse soldaten maar moeilijk van de fles af kunnen blijven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik zou ook spontaan aan de heroïne gaan in dit geval...![]()
(Btw drugs en marine gaan ook prima samen, dus dat maakt geen verschil....)
Ik zeg het alleen maar. Ondertussen roepen ze ook maar wat dingen in plaats van open vragen te stellen wat een veel betere inzicht kan geven op de lopende situatie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Iedereen heeft vooroordelen. Dus dat kan wel kloppen Einstein.
En dan denk je dat hij dat keurig aan zijn moeder verteld..??quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
GrapjasMaar als ik ts was zou ik het gewoon eens vragen aan zoonlief. Daar is toch niets mis mee? En van die drugs lijkt me ook niet zo onwaarschijnlijk. Die chick kan ook een pillenslikker zijn vanwege dat passieve gedrag.
Enig idee hoe veel 'last' mensen van een B12 tekort kunnen hebben?quote:Na een gesprek met onze zoon bleek dat ze, zoals ze zelf zegt, een vitamine B tekort te hebben(net zoals haar eigen moeder).
Surrogaatpolitieagent, en alsof die zoon het dan gaat opbiechten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:18 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En dan denk je dat hij dat keurig aan zijn moeder verteld..??
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:19 schreef Psy-freak het volgende:
Mijn ouders lieten me gewoon op hun bek gaan met vriendinnetjes. Nu weet ik wat ik wel en niet wil.
Tuurlijk! "Mijn zoon vertelt mij altijd alles"quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:18 schreef Snowballed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:19 schreef Psy-freak het volgende:
Mijn ouders lieten me gewoon op hun bek gaan met vriendinnetjes. Nu weet ik wat ik wel en niet wil.
Nou waarom niet? Ligt eraan hoe je dit brengt, het zijn doodnormale vragen lijkt me.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:18 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Gewoon op een stoel zetten, handen achter z'n rug vastplakken met duct tape en een paar bouwlampen op z'n smoel zetten. Gaat goedkomen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Surrogaatpolitieagent, en alsof die zoon het dan gaat opbiechten.
Flashbacks ineens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon op een stoel zetten, handen achter z'n rug vastplakken met duct tape en een paar bouwlampen op z'n smoel zetten. Gaat goedkomen.
dat viel me ook al opquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:23 schreef H.FR het volgende:
Sowieso troll. Vrouwen van die leeftijd gebruiken geen grtz onderaan een lap tekst.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:23 schreef H.FR het volgende:
Sowieso troll. Vrouwen van die leeftijd gebruiken geen grtz onderaan een lap tekst.
Meisjes die dat deden zijn inmiddels vrouwen met kinderen geworden.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:17 schreef pl4kkie het volgende:
OP gelezen. Moet een troll zijn. Kan gewoon niet anders
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou waarom niet? Ligt eraan hoe je dit brengt, het zijn doodnormale vragen lijkt me.
Het is een vrouw van rond de 50 als je haar moet geloven. Die doen dat niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Meisjes die dat deden zijn inmiddels vrouwen met kinderen geworden.
Ik kan me dan weer niet voorstellen dat ik de dingen die ik uitgespookt heb ooit aan mijn moeder zou vertellen. Backstabber in hart en nieren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou waarom niet? Ligt eraan hoe je dit brengt, het zijn doodnormale vragen lijkt me.
De tijd vliegt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is een vrouw van rond de 50 als je haar moet geloven. Die doen dat niet.
Van welke leeftijd? TS kan 40 zijn, maar ook 60 ..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:23 schreef H.FR het volgende:
Ik zie nu pas dat we hier niet in R&P zitten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:28 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Van welke leeftijd? TS kan 40 zijn, maar ook 60 ..
Past dit topic niet beter in R&P, trouwens?
quote:
Ik zie 64 in haar naam staan, dus ik ga er maar vanuit dat ze uit 1964 komt. Wat zou betekeken 49. Of vind je dit geen reële aanname van me?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:28 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Van welke leeftijd? TS kan 40 zijn, maar ook 60 ..
Past dit topic niet beter in R&P, trouwens?
Nee, ik denk dat er al 63 Pluks bestaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zie 64 in haar naam staan, dus ik ga er maar vanuit dat ze uit 1964 komt. Wat zou betekeken 49. Of vind je dit geen reële aanname van me?
Fixed..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Dit topic had toch beter op VIVA gestaan dan hier op FOK! met al die leuke initiatiefrijke personen
Sorry, dat lijkt me inderdaad een betere aanname.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:31 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat er al 63 Pluks bestaan
Verhuist naar Zeeland. Maakt haarniet meteen een echte Zeelander.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:32 schreef Deshain het volgende:
Dit is nou één van dé redenen om op Fok te komen. Heerlijk zo'n venster in het truttige leven van de kleinburgerij zonder dat je daadwerkelijk fysiek met ze in contact komt.
Ik vermoed echter dat het een troll is want ik kan me niet voorstellen dat iemand in Zeeland verworden is tot een karikatuur van alle bemoeizuchtige schoonmoederrollen in van die uitgezakte huismoederprogramma's van de laatste jaren zoals Dr. Phil.
That's what she said.quote:
dit soort mensen bestaat echt. het is een vreselijke gedachte, maar het is helaas de waarheid.quote:
Hehe.quote:
Ik zeg ook niet dat dit niet zou kunnen bestaan. Ik vind alleen deze 'schoonmoeder' een tikje ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dit soort mensen bestaat echt. het is een vreselijke gedachte, maar het is helaas de waarheid.
Ze bestaan. Daarom twijfel ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dit niet zou kunnen bestaan. Ik vind alleen deze 'schoonmoeder' een tikje ongeloofwaardig.
Ken jij geloofwaardige schoonmoeders dan...?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dit niet zou kunnen bestaan. Ik vind alleen deze 'schoonmoeder' een tikje ongeloofwaardig.
ze doet me ontzettend aan mijn collega denkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel geloofwaardiger dan deze.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ken jij geloofwaardige schoonmoeders dan...?
Staat het viva forum vol met zulke verhalen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:44 schreef Psy-freak het volgende:
Toch kut dat er berichten van het Viva forum per ongeluk hier terechtkomen.
Dat wel. Vooral voor het meisje, gehaat door zowel haar eigen als haar schoonfamilie, heeft een enge ziekte e.d.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maargoed, trol of niet, het blijft een sneu gebeuren allemaal.
zeker fybromolagiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat wel. Vooral voor het meisje, gehaat door zowel haar eigen als haar schoonfamilie, heeft een enge ziekte e.d.
We hadden zin... maar geen schoonmoeder...quote:
Zou best kunnen.quote:
Niet in de zin dat er iets gevonden zal worden (die darmkwalen zijn dan wat apart) maar de klachten zijn er wel degelijk op lichamelijk niveau.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
dat is dan ook geen lichamelijke ziekte
Dit! Bemoeial...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:31 schreef LompeHork het volgende:
Gelezen. Vol verbazing en walging.
TS, waar de fuck bemoei je je mee? Je zoon is een volwassen kerel en jij loopt er een beetje achteraan met een bakje, alsof die vent uit z'n anus loopt te lekken.
Laat het hem lekker zelf uitzoeken of hij verder wil met die meid, is z'n goed recht. En niet iedereen is zo familie-georiënteerd als jij, leef je eens wat meer in. Bah.
Ik hoop het anders is het in en in triest.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:17 schreef pl4kkie het volgende:
OP gelezen. Moet een troll zijn. Kan gewoon niet anders
Dat dus. Al z'n spaargeld opgebrand voor zo'n parasiet. Wat voor bank of instantie geeft überhaupt een lening aan een platzakke student zonder inkomen voor kulredenen als dit?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:37 schreef Pharkus het volgende:
Het heet DUO.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:02 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Dat dus. Al z'n spaargeld opgebrand voor zo'n parasiet. Wat voor bank of instantie geeft überhaupt een lening aan een platzakke student zonder inkomen voor kulredenen als dit?
Ik kan me wel voorstellen dat TS niet blij is..
Dit doet toch iedereen met zijn schoonouders?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:03 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ik had nog enige hoop dat dit waargebeurd was, tot ik las over steengrillen en Intratuin kerstshows.....
Toen wist ik genoeg..
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:22 schreef zovty het volgende:
Eindelijk iemand die er weer eens moeite in steekt!
Goed verhaal, met veel plezier gelezen!
Dit dus... Godsamme...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:11 schreef Franknfurter het volgende:
Naar Zeeland verhuizen omdat je je zoon zo incompetent hebt opgevoed dat hij niet eens op kamers wil![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik vraag me af wat de zoon zo leuk vindt aan het meisje. Klinkt nou niet echt gezellig.
En dat ma zich zorgen maakt over schulden die haar zoon maakt, vind ik wel begrijpelijk.
Dit, nogal jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:41 schreef Bart het volgende:
Wel debiel om je helemaal in de schulden te steken voor een of ander lui varken.
*Zeeuwquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verhuist naar Zeeland. Maakt haarniet meteen een echte Zeelander.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
7 pagina's gebash op TS voordat er eindelijk een normale reactie komt. Lienekien bedankt, vertrouwen in de mensheid is weer een klein beetje groter geworden.
Topic stond in KLBquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
7 pagina's gebash op TS voordat er eindelijk een normale reactie komt. Lienekien bedankt, vertrouwen in de mensheid is weer een klein beetje groter geworden.
quote:
TS ik begrijp het. Maar laat het maar bloedden. Frustratie zal wel hoog zijn. Zolang het maar geen 'ik zei het toch'-spelletje wordt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:04 schreef Pluk64 het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:31 schreef LompeHork het volgende:
Gelezen. Vol verbazing en walging.
TS, waar de fuck bemoei je je mee? Je zoon is een volwassen kerel en jij loopt er een beetje achteraan met een bakje, alsof die vent uit z'n anus loopt te lekken.
Laat het hem lekker zelf uitzoeken of hij verder wil met die meid, is z'n goed recht. En niet iedereen is zo familie-georiënteerd als jij, leef je eens wat meer in. Bah.
Ik moet een beetje aan mijn eigen moeder denken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Je komt over als een moeder die haar zoon nog steeds behandelt als een klein kind. Waarmee hij de ideale prooi is voor manipulatieve vrouwen.
Je zoon is 22, behandel hem dan ook zo. Laat hem zijn eigen fouten maken als hij niet wil luisteren.
Dit, haal je handen er vanaf.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:30 schreef BlueNumber het volgende:
Pics van de schoondochter graag.
Oh ja en een serieus antwoord: ga naar de ouders van die meid en zorg dat zowel jullie als haar ouders de geldkraan dichtdraaien.
Die maximale lening kunnen jullie niks tegen doen, maar hij kan dat ook maar tijdelijk doen. Op den duur heeft hij geld nodig en móet hij een keuze maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |