Dat dus. Al z'n spaargeld opgebrand voor zo'n parasiet. Wat voor bank of instantie geeft überhaupt een lening aan een platzakke student zonder inkomen voor kulredenen als dit?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:37 schreef Pharkus het volgende:
Tot op zekere hoogte is het triest dat hij zijn schulden zo laat oplopen en weigert haar een schup onder de kont te geven.
Het heet DUO.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:02 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Dat dus. Al z'n spaargeld opgebrand voor zo'n parasiet. Wat voor bank of instantie geeft überhaupt een lening aan een platzakke student zonder inkomen voor kulredenen als dit?
Ik kan me wel voorstellen dat TS niet blij is..
Dit doet toch iedereen met zijn schoonouders?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:03 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ik had nog enige hoop dat dit waargebeurd was, tot ik las over steengrillen en Intratuin kerstshows.....
Toen wist ik genoeg..
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:22 schreef zovty het volgende:
Eindelijk iemand die er weer eens moeite in steekt!
Goed verhaal, met veel plezier gelezen!
Dit dus... Godsamme...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:11 schreef Franknfurter het volgende:
Naar Zeeland verhuizen omdat je je zoon zo incompetent hebt opgevoed dat hij niet eens op kamers wil![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik vraag me af wat de zoon zo leuk vindt aan het meisje. Klinkt nou niet echt gezellig.
En dat ma zich zorgen maakt over schulden die haar zoon maakt, vind ik wel begrijpelijk.
Dit, nogal jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:41 schreef Bart het volgende:
Wel debiel om je helemaal in de schulden te steken voor een of ander lui varken.
*Zeeuwquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verhuist naar Zeeland. Maakt haarniet meteen een echte Zeelander.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
7 pagina's gebash op TS voordat er eindelijk een normale reactie komt. Lienekien bedankt, vertrouwen in de mensheid is weer een klein beetje groter geworden.
Topic stond in KLBquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
7 pagina's gebash op TS voordat er eindelijk een normale reactie komt. Lienekien bedankt, vertrouwen in de mensheid is weer een klein beetje groter geworden.
quote:
TS ik begrijp het. Maar laat het maar bloedden. Frustratie zal wel hoog zijn. Zolang het maar geen 'ik zei het toch'-spelletje wordt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:04 schreef Pluk64 het volgende:
Wij hebben van begin af aan GEEN vooroordelen gehad, noch uitgesproken. We hebben geprobeerd om haar te accepteren zoals ze is. Ze zet zich tegen alles en iedereen af, niet alleen tegen ons.
Nee, " zoonlief " is niet aan de drugs. Rookt niet en drinkt niet. Zij ook niet. " zoonlief " kan koken maar zij niet. Geen probleem, hij kan het wel, maar geen geld omdat zij er alles doordraait.
[..]
Dit dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:31 schreef LompeHork het volgende:
Gelezen. Vol verbazing en walging.
TS, waar de fuck bemoei je je mee? Je zoon is een volwassen kerel en jij loopt er een beetje achteraan met een bakje, alsof die vent uit z'n anus loopt te lekken.
Laat het hem lekker zelf uitzoeken of hij verder wil met die meid, is z'n goed recht. En niet iedereen is zo familie-georiënteerd als jij, leef je eens wat meer in. Bah.
Ik moet een beetje aan mijn eigen moeder denken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Je komt over als een moeder die haar zoon nog steeds behandelt als een klein kind. Waarmee hij de ideale prooi is voor manipulatieve vrouwen.
Je zoon is 22, behandel hem dan ook zo. Laat hem zijn eigen fouten maken als hij niet wil luisteren.
Dit, haal je handen er vanaf.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:30 schreef BlueNumber het volgende:
Pics van de schoondochter graag.
Oh ja en een serieus antwoord: ga naar de ouders van die meid en zorg dat zowel jullie als haar ouders de geldkraan dichtdraaien.
Die maximale lening kunnen jullie niks tegen doen, maar hij kan dat ook maar tijdelijk doen. Op den duur heeft hij geld nodig en móet hij een keuze maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |