Gewoon op een stoel zetten, handen achter z'n rug vastplakken met duct tape en een paar bouwlampen op z'n smoel zetten. Gaat goedkomen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Surrogaatpolitieagent, en alsof die zoon het dan gaat opbiechten.
Flashbacks ineens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon op een stoel zetten, handen achter z'n rug vastplakken met duct tape en een paar bouwlampen op z'n smoel zetten. Gaat goedkomen.
dat viel me ook al opquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:23 schreef H.FR het volgende:
Sowieso troll. Vrouwen van die leeftijd gebruiken geen grtz onderaan een lap tekst.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:23 schreef H.FR het volgende:
Sowieso troll. Vrouwen van die leeftijd gebruiken geen grtz onderaan een lap tekst.
Meisjes die dat deden zijn inmiddels vrouwen met kinderen geworden.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:17 schreef pl4kkie het volgende:
OP gelezen. Moet een troll zijn. Kan gewoon niet anders
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou waarom niet? Ligt eraan hoe je dit brengt, het zijn doodnormale vragen lijkt me.
Het is een vrouw van rond de 50 als je haar moet geloven. Die doen dat niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Meisjes die dat deden zijn inmiddels vrouwen met kinderen geworden.
Ik kan me dan weer niet voorstellen dat ik de dingen die ik uitgespookt heb ooit aan mijn moeder zou vertellen. Backstabber in hart en nieren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou waarom niet? Ligt eraan hoe je dit brengt, het zijn doodnormale vragen lijkt me.
De tijd vliegt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is een vrouw van rond de 50 als je haar moet geloven. Die doen dat niet.
Van welke leeftijd? TS kan 40 zijn, maar ook 60 ..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:23 schreef H.FR het volgende:
Ik zie nu pas dat we hier niet in R&P zitten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:28 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Van welke leeftijd? TS kan 40 zijn, maar ook 60 ..
Past dit topic niet beter in R&P, trouwens?
quote:
Ik zie 64 in haar naam staan, dus ik ga er maar vanuit dat ze uit 1964 komt. Wat zou betekeken 49. Of vind je dit geen reële aanname van me?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:28 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Van welke leeftijd? TS kan 40 zijn, maar ook 60 ..
Past dit topic niet beter in R&P, trouwens?
Nee, ik denk dat er al 63 Pluks bestaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zie 64 in haar naam staan, dus ik ga er maar vanuit dat ze uit 1964 komt. Wat zou betekeken 49. Of vind je dit geen reële aanname van me?
Fixed..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Dit topic had toch beter op VIVA gestaan dan hier op FOK! met al die leuke initiatiefrijke personen
Sorry, dat lijkt me inderdaad een betere aanname.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:31 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat er al 63 Pluks bestaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |