Verhuist naar Zeeland. Maakt haarniet meteen een echte Zeelander.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:32 schreef Deshain het volgende:
Dit is nou één van dé redenen om op Fok te komen. Heerlijk zo'n venster in het truttige leven van de kleinburgerij zonder dat je daadwerkelijk fysiek met ze in contact komt.
Ik vermoed echter dat het een troll is want ik kan me niet voorstellen dat iemand in Zeeland verworden is tot een karikatuur van alle bemoeizuchtige schoonmoederrollen in van die uitgezakte huismoederprogramma's van de laatste jaren zoals Dr. Phil.
That's what she said.quote:
dit soort mensen bestaat echt. het is een vreselijke gedachte, maar het is helaas de waarheid.quote:
Hehe.quote:
Ik zeg ook niet dat dit niet zou kunnen bestaan. Ik vind alleen deze 'schoonmoeder' een tikje ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dit soort mensen bestaat echt. het is een vreselijke gedachte, maar het is helaas de waarheid.
Ze bestaan. Daarom twijfel ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dit niet zou kunnen bestaan. Ik vind alleen deze 'schoonmoeder' een tikje ongeloofwaardig.
Ken jij geloofwaardige schoonmoeders dan...?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dit niet zou kunnen bestaan. Ik vind alleen deze 'schoonmoeder' een tikje ongeloofwaardig.
ze doet me ontzettend aan mijn collega denkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel geloofwaardiger dan deze.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ken jij geloofwaardige schoonmoeders dan...?
Staat het viva forum vol met zulke verhalen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:44 schreef Psy-freak het volgende:
Toch kut dat er berichten van het Viva forum per ongeluk hier terechtkomen.
Dat wel. Vooral voor het meisje, gehaat door zowel haar eigen als haar schoonfamilie, heeft een enge ziekte e.d.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maargoed, trol of niet, het blijft een sneu gebeuren allemaal.
zeker fybromolagiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat wel. Vooral voor het meisje, gehaat door zowel haar eigen als haar schoonfamilie, heeft een enge ziekte e.d.
We hadden zin... maar geen schoonmoeder...quote:
Zou best kunnen.quote:
Niet in de zin dat er iets gevonden zal worden (die darmkwalen zijn dan wat apart) maar de klachten zijn er wel degelijk op lichamelijk niveau.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
dat is dan ook geen lichamelijke ziekte
Dit! Bemoeial...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:31 schreef LompeHork het volgende:
Gelezen. Vol verbazing en walging.
TS, waar de fuck bemoei je je mee? Je zoon is een volwassen kerel en jij loopt er een beetje achteraan met een bakje, alsof die vent uit z'n anus loopt te lekken.
Laat het hem lekker zelf uitzoeken of hij verder wil met die meid, is z'n goed recht. En niet iedereen is zo familie-georiënteerd als jij, leef je eens wat meer in. Bah.
Ik hoop het anders is het in en in triest.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:17 schreef pl4kkie het volgende:
OP gelezen. Moet een troll zijn. Kan gewoon niet anders
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |