DIE LUCHT! en morgen bierscheetjes.....succes met in slaap vallen en weer wakker wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:17 schreef Pino112 het volgende:
Bier en kebab op de donderdagavond, man man man. Wat een avond
7u gaat de wekkert
Gelukkig heb jij nooit een ochtendhumeurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:17 schreef Pino112 het volgende:
Bier en kebab op de donderdagavond, man man man. Wat een avond
7u gaat de wekkert
Geen dank, het is je van harte gegund!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:17 schreef 3rdRock het volgende:
ja, bedankt voor TT, morgen m'n hele dmbak vol met irrelevante zooinja, eigen schuld, enorme dikke goedgevulde paarsgepunte bult
slaap lekker
Neuj normaal kan ik dat best wel hebben jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij nooit een ochtendhumeur![]()
Binnenkort komt m'n nichtje weer logeren, kan nu al uitkijken naar het gebrabbel rond een uur of 6![]()
Hier geen gezanik voor de eerste bak koffie... Leuk als je met een clubje ADHD'ers op vakantie gaat, man man man wat ernstig humeur had ik toenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuj normaal kan ik dat best wel hebben ja
Ah tof.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier geen gezanik voor de eerste bak koffie... Leuk als je met een clubje ADHD'ers op vakantie gaat, man man man wat ernstig humeur had ik toen![]()
Echt, ik hou van dat volk maar niet zo vroeg zo druk
Ik strompel rechtstreeks vanuit bed naar de Senseoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]Koffie hoef ik zo vroeg nog niet. Geef me dan maar gewoon muziek, lekker rustig.
Hihaho Senseoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik strompel rechtstreeks vanuit bed naar de Senseo![]()
En hier in rijmen posten, al werd ik daar na een uurtje ook wel zat vanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Exact over 5 maanden
Weer hele dag tweeten in rijm
Ja dat houd ik ook niet de hele dag volquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:53 schreef minthy het volgende:
[..]
En hier in rijmen posten, al werd ik daar na een uurtje ook wel zat van
Jij bent erg al ben je allesbehalve een dwergquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:55 schreef Pino112 het volgende:
Op Whatsapp praatte ik ook de hele dag in rijm
Waz met mij.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij bent erg al ben je allesbehalve een dwerg
Zeker weten van niet, tegen die tijd hoop ik toch wel een keertje te pittenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Ik ga nu maar eens slapen, tot over 5u![]()
Lorde.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:25 schreef Pino112 het volgende:
Verrassende megahit?
Oh dan is het dus niet GBTTZ.
Klopt. Maar van mij mag het.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zou me wel verrassen ja, omdat dat dan gewoon twee weken te laat is.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Thank you was ik net naar op zoek
Denk ff in 3fm topic spieken omdat een of andere dj laatst zei dat dat nummer misschien megahit zou wordenquote:
Neuh, hij wordt nu al wel aardig opgepakt door de rest. Er zijn wel andere tracks die het echt verdienen.quote:
Zoals?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuh, hij wordt nu al wel aardig opgepakt door de rest. Er zijn wel andere tracks die het echt verdienen.
En dan niet GBTTZ.
1 dag. De vrijdag was volgens mij nog niet helemaal opgevuld maar ik zag in februari dat Blur headliner zou zijn en dat was reden genoeg om een kaartje te kopen. Alle andere acts zijn fijne bonussen. Blur gaat tot 2 uur 's nachts duren. Laten we hopen dat ik het volhoud.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vet.![]()
Een dag? Of het hele weekend?
Ik was te laat met kaartjes kopen.
Inderdaad, en wat voor bonussen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:17 schreef Cee het volgende:
[..]
1 dag. De vrijdag was volgens mij nog niet helemaal opgevuld maar ik zag in februari dat Blur headliner zou zijn en dat was reden genoeg om een kaartje te kopen. Alle andere acts zijn fijne bonussen. Blur gaat tot 2 uur 's nachts duren. Laten we hopen dat ik het volhoud.
ik hebn geen probleem op mijn PCquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:30 schreef henkde_j het volgende:
huh op mn computer kan niet meer inloggen op fok? zijn er bugs?
ehm, niks moet......quote:
Je computer is stuk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:30 schreef henkde_j het volgende:
Daarvoor moet je vandaag eerst je standaard lettertype instellen op Comic Sans, anders werkt 't inderdaad niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:30 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb er veel positieve verhalen over gehoord. Dat het zo veel relaxter en gemoedelijker is dan PP. Ben heel benieuwd!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:27 schreef Bronson het volgende:
Ben vorig jaar voor het eerst naar RW geweest. Wat een sfeer daar.
Ja dat klopt. Het jaar daarvoor was ik naar PP maar RW is mij afgelopen jaar veeeeeel beter bevallen. Belgen zijn echt leuk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er veel positieve verhalen over gehoord. Dat het zo veel relaxter en gemoedelijker is dan PP. Ben heel benieuwd!
Enig idee of het ver lopen is van het parkeerterrein naar het festivalterrein?
Vlamingenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:47 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Het jaar daarvoor was ik naar PP maar RW is mij afgelopen jaar veeeeeel beter bevallen. Belgen zijn echt leuk.![]()
Lief.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Vlamingen
Walen
Belgen
Ze zeggen "groentjes erbij?" als ze groente bij je eten willen doen.
hmm het zal wel aan de biblioteek liggenquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
hmm het zal wel aan de biblioteek liggen
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien zijn die meisjes wel gewoon heel klein.
hij is matig hequote:
Roel biedt ons allemaal een reisje naar Duitsland aan waar ze van die grote bierpullen serveren!quote:
Jij zit op Texel en het leukste wat je kan bedenken om te doen is op Fok hangen?quote:
Dit ja. Nouja ik zou meteen naar het strand rennenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij zit op Texel en het leukste wat je kan bedenken om te doen is op Fok hangen?
Ga schaapjes knuffelen!
Ja ik heb ook mijn eigen muziek opstaan, ben een paar keer ingeschakeld, maar tevergeefs.quote:
ik zit lekker aan een bak leut jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij zit op Texel en het leukste wat je kan bedenken om te doen is op Fok hangen?
Ga schaapjes knuffelen!
WTF doe je dan op Texel? Dan had je ook op mijn kamer kunnen passen terwijl ik voor jou naar Texel was gegaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik zit lekker aan een bak leut ja
Schapen
Strand
pantoffelsquote:
Genieten van de rust?quote:
Geniet er met volle teugen vanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Genieten van de rust?
Strand is overrated.
Schaapjes zijn wel lief maar wat heb je eraan.
Speciaal voor Minthy heeft hij dat gedaan, de slijmbalquote:
Ik hou van Rolfquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Speciaal voor Minthy heeft hij dat gedaan, de slijmbal
Idd, maar ik heb soms het idee dat het meer sociale druk is om aan bepaalde regels te voldoen dan voor God.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:02 schreef minthy het volgende:
Niets dan liefde voor de bible belt, maar je kinderen stiekem laten inenten zodat de buren het niet zien?!
God ziet toch alles...
Wij allemaalquote:
Ja, precies! Eng wel...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd, maar ik heb soms het idee dat het meer sociale druk is om aan bepaalde regels te voldoen dan voor God.
Zullen we een aan de Bhagwan-gelijke sekte oprichten?quote:
Sektesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Zullen we een aan de Bhagwan-gelijke sekte oprichten?
Precies. Dan gaan we in één grote commune bij elkaar wonen en laten de vrije liefde zijn gang gaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sektes
Allemaal gelijkgestemden in een hokje
Topquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Dan gaan we in één grote commune bij elkaar wonen en laten de vrije liefde zijn gang gaan
Goed plan!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Dan gaan we in één grote commune bij elkaar wonen en laten de vrije liefde zijn gang gaan
Schoonmaaklijsten maken, genoeg ervaring hier. En een "straf" invoeren als je je schoonmaakbeurt niet gedaan hebt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:18 schreef minthy het volgende:
Wel goede afspraken maken over het schoonmaken van de toiletten met dat poepgedrag van sommige heren hier...
Romeinse toiletten invoeren, kunnen de mannen lekker naast elkaar schijten en gezellig praten.quote:
Dat is ook nog een optie jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Romeinse toiletten invoeren, kunnen de mannen lekker naast elkaar schijten en gezellig praten.
Tot later!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:20 schreef minthy het volgende:
![]()
Goede ideeën, ik hou ervan!![]()
Ik ga even op het werk kijken, therapeutisch koffie drinken oid. Spannend...
Tot later
Later! Veel plezier.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:20 schreef minthy het volgende:
![]()
Goede ideeën, ik hou ervan!![]()
Ik ga even op het werk kijken, therapeutisch koffie drinken oid. Spannend...
Tot later
De domheid van de mensheid blijft mij verbazen.quote:
Ja, nu!quote:
De Facebook-pagina waar het vanaf komt is ook geniaal.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De domheid van de mensheid blijft mij verbazen.
Link please?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De Facebook-pagina waar het vanaf komt is ook geniaal.
OMG. Ik schaam me bijna om mens te zijn. Wat een domheidquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)554060373?ref=stream
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 12:42:19Leuk! Vanaf maandag een week invallen voor @Domien @work3FM. Werkdagen van tien tot tien, love it! #3FM reageer retweet
WAT EEN VAKANTIE WAT EEN VAKANTIE!!!!1!111quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:06 schreef Pino112 het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 12:42:19Leuk! Vanaf maandag een week invallen voor @Domien @work3FM. Werkdagen van tien tot tien, love it! #3FM reageer retweet
Het nieuws gaat vaak compleet langs me heen.quote:
http://nos.nl/artikel/526236-brandweer-rukt-uit-voor-hamster.htmlquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het nieuws gaat vaak compleet langs me heen.
Ze hadden gewoon de wc moeten door spoelen. Die hamster is toch binnen een paar maanden dood.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/526236-brandweer-rukt-uit-voor-hamster.html
VAN ONS BELASTINGGELD!111!!!!!!
""Ik dacht dat er een kleine brandweerauto zou komen met één meneer, maar er kwam een heel grote wagen met daarin zes brandweerlieden", zegt de moeder van het gezin."quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/526236-brandweer-rukt-uit-voor-hamster.html
VAN ONS BELASTINGGELD!111!!!!!!
Inderdaad. al die zielige diertjes redden is zinloos. afmaken is vaak een humanere oplossing. net zoals met die:') pijleendquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon de wc moeten door spoelen. Die hamster is toch binnen een paar maanden dood.
Goed klusje voor een SIV.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
""Ik dacht dat er een kleine brandweerauto zou komen met één meneer, maar er kwam een heel grote wagen met daarin zes brandweerlieden", zegt de moeder van het gezin."
Man man man
Een brandweerauto met één meneer![]()
Bijvoorbeeld ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Goed klusje voor een SIV.Maar verder natuurlijk belachelijk dat de meldkamer zo ver gaat om de brandweer op te piepen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kunt toch zelf ook op het idee komen om je wc aan stukken te slaan om de hamster te redden? Of als je kind niet kijkt het beest door te spoelen?
Wat is er gebeurd met de hersens van mensen?
Het is maar een hamstertje hoor... Die dingen leven maar 2 jaar als een gemiddeld kind het moet verzorgen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan past inderdaad goed jouw laatste zin.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:55 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga ook eens even wat nuttigs doen. Tot later!
Koekjesbakken, kledingcollectie verrijken, boekenstapel wegwerken, schoonmaken etcquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat kan er nou nuttiger zijn dan dit
mijn hemel wat een drama! je hebt dom en je hebt dom, maar dit is toch wel volslagen achterlijk.....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)554060373?ref=stream
* ieniminimuis Zet citroenkoekjes in het midden van het topicquote:
En nu echt eentje.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
* ieniminimuis Zet citroenkoekjes in het midden van het topic
lekker! dankjewelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
* ieniminimuis Zet citroenkoekjes in het midden van het topic
Er is net een nieuwe lading uit de over gekomenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
Welke onverlaat heeft al die koekjes opgegeten?
ik heb er netjes 1tje gepaktquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
Welke onverlaat heeft al die koekjes opgegeten?
* 3rdRock brandt z'n fikken aan de veel te hete koekjes tja, zo komen de snoepers te pasquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er is net een nieuwe lading uit de over gekomen
Ik denk dat mijn citroenkoekjes dat wel leuk zouden vindenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:51 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat dacht je van een date met jouw citroenkoekjes?
neem een koekje!quote:
En met jou erbij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn citroenkoekjes dat wel leuk zouden vinden
Mocht je het echt willen. DM staat openquote:
Oeh.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mocht je het echt willen. DM staat open
Jaaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:42 schreef Qunix het volgende:
Het is vrijdag, de week is weer voorbij. De enige echte alle veertig op een rij. Met Erik De Zwart, op volle kracht. Dit is de top 40, op 538.
Nummer zesssssssssssss.......
En toen hoorde ik dit, zo'n 15 jaar terug, of zo.
quote:
Da's niet waar:quote:
Ohquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Da's niet waar:
Frans:
Er is ook een versie met Marianne Weber.
Fuck, dat weet ik dan weer![]()
Dit is pas zuurquote:
Je doet me weer verbazen. Ga je dat zo lekker opeten?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit is pas zuur
[ afbeelding ]
Een WC pot met zuur poeder er in + een lolly om het poeder op te eten .. Te krijgen bij de betere snoepwinkel
Ik voel me 10 jaar oud
Boodschappen doenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat kan er nou nuttiger zijn dan dit
Laten we het hopenquote:
Dat is tocht dat spul wat smaakt naar die zure rode matjes?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laten we het hopen
Lekker zo'n zomerse partyplaat
En als je wat zuurs wil drinken moet je dit drinkenheerlijk spul
[ afbeelding ]
Zonder gekheid, ik kom helemaal bijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je doet me weer verbazen. Ga je dat zo lekker opeten?
Hoe is de rust op Texel?
Geen ideequote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is tocht dat spul wat smaakt naar die zure rode matjes?
Ah dus dat is het geheim van mijn moeder.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee
Veel seks maakt vrouw 7 jaar jonger
Ah, daarom zag mijn laatste verovering van 27 er uit alsof ze 20 wash**r
Ervaringquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee
Veel seks maakt vrouw 7 jaar jonger
Ah, daarom zag mijn laatste verovering van 27 er uit alsof ze 20 wash**r
quote:
Al bevallen?quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al bevallen?
Of zit je op de eieren?
quote:
Nee nog niet, de Pino's laten op zich wachtenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al bevallen?
Of zit je op de eieren?
heb je iig bewezen dat je kunt zuigenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:59 schreef ChatGirl het volgende:
Ik faalde net trouwens enorm met mijn milkshake![]()
Ik loop terug van het winkelcentrum en neem een slok van m'n milkshake door het rietje. Op datzelfde moment komt er best wel een leuke man me tegemoet en kijk me zo aan![]()
![]()
. Toen had ik wel even een
momentje.
Je had toe moeten happen! Uhm zuigen dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:59 schreef ChatGirl het volgende:
Ik faalde net trouwens enorm met mijn milkshake![]()
Ik loop terug van het winkelcentrum en neem een slok van m'n milkshake door het rietje. Op datzelfde moment komt er best wel een leuke man me tegemoet en kijk me zo aan![]()
![]()
. Toen had ik wel even een
momentje.
Hij was al voorbij gelopen voordat ik me dat realiseerdequote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je had toe moeten happen! Uhm zuigen dus.
nja, die was te makkelijkquote:
Stop jij je lolly maar in die plee pot en ga daar maar aan zuigen.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee nog niet, de Pino's laten op zich wachten
Zekersquote:
niet haten op mijn epische snoepquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stop jij je lolly maar in die plee pot en ga daar maar aan zuigen.
m,aar in de winter is het lekker warm onder die vleugelsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is toch te warm voor die grappen.
Ik ben lichtelijk jaloers op jouw snoep.quote:
Weinig van gemerktquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben lichtelijk jaloers op jouw snoep.
Je hebt liever dat ze op hun buikliggen?quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt liever dat ze op hun buikliggen?
Weet je hoe lekker dat standje isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt liever dat ze op hun buikliggen?
Dat wordt fantastischquote:
wanneer? nu? damn...tour....quote:
Dit antwoord had ik dus niet verwacht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker dat standje is(serieus
)
oooooooooooowwwwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee als Coen op vakantie gaat over een poosje.
godsammequote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op vakantie van MIJN CENTEN trouwens he.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op vakantie van MIJN CENTEN trouwens he.
Wantquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit antwoord had ik dus niet verwacht.
Ik ben een billenman, dus je kan er de hele tijd tegenaankijken, opliggen, aanzitten etc...quote:
Ga je nog iets leuks/spannends/oersaais doen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben een billenman, dus je kan er de hele tijd tegenaankijken, opliggen, aanzitten etc...
oke, ik ben toe aan weekend
Vandaag BBQ met m'n werkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks/spannends/oersaais doen?
De hoeveelheid BBQ's die jij hebt, wordt het iig veel schijtenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vandaag BBQ met m'n werk
Morgen lekker het strand op zoeken en daarna BBQ bij mij thuis (bij gebrek aan een date)
Zondag feestje van m'n oude werk
Niks bijzonders dus
Volgende week zaterdag weer een BBQquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De hoeveelheid BBQ's die jij hebt, wordt het iig veel schijten
die gay-plaat? lekker nummer!quote:
Terechtquote:
Niemand denk ikquote:
Moet ook wel als we naar die commune gaan verhuizen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
Wat zijn we eensgezind, voor de verandering![]()
![]()
Hier welquote:
Wou je m'n foto's weer downloadenquote:
3fm.nl/knopjetwitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 16:32:14He wat leuk, vanavond live muziek in @ekstraweekend van de Pieter van den Hoogenband. #3FM reageer retweet
Zou ze allemaal downloaden als ik zou kunnen zienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wou je m'n foto's weer downloaden?
Hier wel overigens...
Dwarsligsters daarentegen..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker dat standje is(serieus
)
Zou wel over mijn dagelijkse limiet van bezoeken zittenquote:
Mensen die er van ondersteboven zijn daarentegenquote:
Er moet toch op iemand gezeikt worden?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:41 schreef henkde_j het volgende:
Wat een dom gezeik op prorail weer.alsof die trein alleen naar schiphol gaat. Buiten de vakantie is er veel meer overlast
fuck!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:00 schreef 3rdRock het volgende:
Wolf
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_Luttelgeest__.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |