DIE LUCHT! en morgen bierscheetjes.....succes met in slaap vallen en weer wakker wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:17 schreef Pino112 het volgende:
Bier en kebab op de donderdagavond, man man man. Wat een avond
7u gaat de wekkert
Gelukkig heb jij nooit een ochtendhumeurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:17 schreef Pino112 het volgende:
Bier en kebab op de donderdagavond, man man man. Wat een avond
7u gaat de wekkert
Geen dank, het is je van harte gegund!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:17 schreef 3rdRock het volgende:
ja, bedankt voor TT, morgen m'n hele dmbak vol met irrelevante zooinja, eigen schuld, enorme dikke goedgevulde paarsgepunte bult
slaap lekker
Neuj normaal kan ik dat best wel hebben jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij nooit een ochtendhumeur![]()
Binnenkort komt m'n nichtje weer logeren, kan nu al uitkijken naar het gebrabbel rond een uur of 6![]()
Hier geen gezanik voor de eerste bak koffie... Leuk als je met een clubje ADHD'ers op vakantie gaat, man man man wat ernstig humeur had ik toenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuj normaal kan ik dat best wel hebben ja
Ah tof.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier geen gezanik voor de eerste bak koffie... Leuk als je met een clubje ADHD'ers op vakantie gaat, man man man wat ernstig humeur had ik toen![]()
Echt, ik hou van dat volk maar niet zo vroeg zo druk
Ik strompel rechtstreeks vanuit bed naar de Senseoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]Koffie hoef ik zo vroeg nog niet. Geef me dan maar gewoon muziek, lekker rustig.
Hihaho Senseoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik strompel rechtstreeks vanuit bed naar de Senseo![]()
En hier in rijmen posten, al werd ik daar na een uurtje ook wel zat vanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Exact over 5 maanden
Weer hele dag tweeten in rijm
Ja dat houd ik ook niet de hele dag volquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:53 schreef minthy het volgende:
[..]
En hier in rijmen posten, al werd ik daar na een uurtje ook wel zat van
Jij bent erg al ben je allesbehalve een dwergquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:55 schreef Pino112 het volgende:
Op Whatsapp praatte ik ook de hele dag in rijm
Waz met mij.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij bent erg al ben je allesbehalve een dwerg
Zeker weten van niet, tegen die tijd hoop ik toch wel een keertje te pittenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Ik ga nu maar eens slapen, tot over 5u![]()
Lorde.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:25 schreef Pino112 het volgende:
Verrassende megahit?
Oh dan is het dus niet GBTTZ.
Klopt. Maar van mij mag het.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zou me wel verrassen ja, omdat dat dan gewoon twee weken te laat is.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Thank you was ik net naar op zoek
Denk ff in 3fm topic spieken omdat een of andere dj laatst zei dat dat nummer misschien megahit zou wordenquote:
Neuh, hij wordt nu al wel aardig opgepakt door de rest. Er zijn wel andere tracks die het echt verdienen.quote:
Zoals?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuh, hij wordt nu al wel aardig opgepakt door de rest. Er zijn wel andere tracks die het echt verdienen.
En dan niet GBTTZ.
1 dag. De vrijdag was volgens mij nog niet helemaal opgevuld maar ik zag in februari dat Blur headliner zou zijn en dat was reden genoeg om een kaartje te kopen. Alle andere acts zijn fijne bonussen. Blur gaat tot 2 uur 's nachts duren. Laten we hopen dat ik het volhoud.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vet.![]()
Een dag? Of het hele weekend?
Ik was te laat met kaartjes kopen.
Inderdaad, en wat voor bonussen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:17 schreef Cee het volgende:
[..]
1 dag. De vrijdag was volgens mij nog niet helemaal opgevuld maar ik zag in februari dat Blur headliner zou zijn en dat was reden genoeg om een kaartje te kopen. Alle andere acts zijn fijne bonussen. Blur gaat tot 2 uur 's nachts duren. Laten we hopen dat ik het volhoud.
ik hebn geen probleem op mijn PCquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:30 schreef henkde_j het volgende:
huh op mn computer kan niet meer inloggen op fok? zijn er bugs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |