Ah. Ik dacht dat je het hoofdkantoor moest betalen ofzo.. ik wist niet dat AH dit niet zelf beheerde..quote:Op zondag 7 juli 2013 02:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja. In tegenstelling tot de meeste andere systemen, is R&R niet door AH ontwikkeld maar door een externe partij. Het wordt bijvoorbeeld ook door C1000 en Jumbo gebruikt. Zij verkopen gewoon, en willen (uiteraard) geld verdienen. En AH to go/servex is nu eenmaal een andere partij dan AH zelf.
Ik vraag me trouwens wel af waarom AH de nachtdienstenfunctionaliteit heeft aangekocht. Zijn er filialen met een continubedrijf? Ik ken ze niet.
ikbenschipper roostert kennelijk 2200/0500 diensten. Toelichting?
wacht even, het kan dus wel. Het is gewoon een keuze van AH To Go om het niet te willen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:11 schreef Janneke141 het volgende:
Toch blijft het absurd dat R&R nog steeds geen nachtdiensten kan roosteren.
Zoveel schade zie ik niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:10 schreef Questionmarks het volgende:
Om 5 over 10 's avonds, ben diegene die 't opruimt. Fusten bleven haken achter magazijndeur... Met dat als gevolg.
Zodra het goed werkt.quote:
Wij lenen wel eens iemand uit aan een winkel die tot 01:00 werkt (oude winkel van mezelf maar toen werkte we nog niet tot 1). Of een verbouwing die in de nacht door draaide. Zodoende weet ik dat het kan. Ken eerlijk gezegd maar 1 winkel ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 02:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja. In tegenstelling tot de meeste andere systemen, is R&R niet door AH ontwikkeld maar door een externe partij. Het wordt bijvoorbeeld ook door C1000 en Jumbo gebruikt. Zij verkopen gewoon, en willen (uiteraard) geld verdienen. En AH to go/servex is nu eenmaal een andere partij dan AH zelf.
Ik vraag me trouwens wel af waarom AH de nachtdienstenfunctionaliteit heeft aangekocht. Zijn er filialen met een continubedrijf? Ik ken ze niet.
ikbenschipper roostert kennelijk 2200/0500 diensten. Toelichting?
Wat deden de 4 kapotte doosjes eieren daar dan? Of worden de eieren bij jullie in de koeling verkocht?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:23 schreef Questionmarks het volgende:
Klopt, viel ook nog mee met 2 kapotte melkpakken en 4 kapotte doosjes eieren. Het kostte weer wat tijd, die ik liever had besteed aan het magazijn, staat er nu wat slordig bij helaas.
Mistte gister trouwens ook wat promotie, kaartjes voor Becel etc.
Bij ons is er continu iets mis met dat ding, terwijl wij een paar maanden terug zo'n mooie oranje hadden gekregen... Iedereen sloopt hem ook gewoon.quote:Even later viel er ook yoghurt.. Dus komt iemand met 20 gele schoonmaakdoekjes aanlopen omdat ze dacht dat het te druk in de winkel was voor de dweilwagen.. Uiteindelijk had ze door dat het niet opschoot met doekjes
Eigenlijk is het dan niet netjes om te lachen.... Toch doet iedereen hetquote:Op zondag 7 juli 2013 20:37 schreef mike94 het volgende:
Het is pas iemand gelukt om een volledige zuivelcontainer om te krijgen, volledig gevuld met restant pakken.
Hij wou hem met iemand de koelcel inrijden, (we hebben namelijk een verhoging van 10cm, dus schuin omhoog rijden) en toen reden ze vol tegen het randje van de deur aan. Toen lagen de pakken op de grond..al met al waren er gelukkig maar 10 stuk ofzo.
Het is vooral vervelend als iemand zo'n slagroombekertje in het schap van de bovenste plank naar beneden laat vallen en vervolgens op het rooster terecht komtquote:Op zondag 7 juli 2013 20:28 schreef Loll het volgende:
Gewoon met de schrobmachine er overheen toch eerst zuigen en dan schrobben.
En gevallen van die vervelende deur koelingen hebt is het echt ruk om dan van die gevallen slagroom bekertjes op te ruimen.
Heb wel eens gehad met een zuivelcontainer. Viel dat hele ding uit elkaar. Spanband knapte, beide zijkanten vlogen toen uit elkaar en de halve container viel om. Toetjescontainer, dus mooie puinhoop.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:37 schreef mike94 het volgende:
Het is pas iemand gelukt om een volledige zuivelcontainer om te krijgen, volledig gevuld met restant pakken.
Hij wou hem met iemand de koelcel inrijden, (we hebben namelijk een verhoging van 10cm, dus schuin omhoog rijden) en toen reden ze vol tegen het randje van de deur aan. Toen lagen de pakken op de grond..al met al waren er gelukkig maar 10 stuk ofzo.
Het komt bij ons gelukkig niet automatisch binnen afgezien van de RADs en molensquote:Op maandag 8 juli 2013 11:04 schreef Questionmarks het volgende:
Sluiten jullie NF wel eens uit? Of sluiten jullie niks uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |