Winkel waar ik zit is geen franchise en de enige plek waar het redelijk koel is, is de koeling.. Maar dan kan je niet in blijven hangen de hele tijdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:34 schreef bigbass het volgende:
Wel heerlijk met dit weer om in de airco te werken. Wie hebben die luxe niet? (alleen franchise niet toch?)
Wat kost zoiets?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:31 schreef Schuimpjes het volgende:
Wij hebben ook geen airco. Was tijdens de verbouwing van Baarn II naar DNAH wel de bedoeling, maar werd op de dag van plaatsing nog door Ahold Vastgoed afgewezen in verband met de kosten
Geen idee. Maar ze waren begonnen met ophangen en toen kwam de projectleider van MVRO met het bericht dat ze mochten stoppenquote:
Ik kan in R&R gewoon een dienst van 22:00 tot 5:00 inroosteren als ik dat wil. Kan alleen op zondag niet. Vaak gaat hij op den duur wel moeilijk doen over "rust"meldingen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Invoeren als gebroken dienst. Iemand die van 22:00 tot 06:00 moet werken, voer je in als 21:45-23:59 en dan 00:15-06:00 de volgende dag. Maar de planning wordt daar niet echt leesbaarder van.
Als ik eens promo hang omdat ik graag zaterdagavond alles wel af wil hebben en we zieken enzo hebben en er echt gas op zet 2 uur (staat iemand 3 uur voor ingeplanned en dat haalt die wel redelijk goed) maar dan ben ik wel kapot. Stickers wisselt ik scheur ze in max 30 minuten. ophangen heb ik eigelijk al jaren niet meer gedaan, denk dat 2 uur wel normaal is, zeker met die gekke enveloope van tegenwoordig.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:09 schreef Hallyu het volgende:
Jezus wat was dat een kut avond. Eindtijd is eigenlijk half 11, werd kwart voor twaalf. En dan heb je een teamleider die alleen maar kan zeiken over hoe goed zijn vorige filiaal was in tegenstelling tot ons. Fijne motivatie!![]()
Ik moet op zaterdagavond de prijsstickers doen en iemand anders de promo hangen. Nou dat liep bij ons uit en vroegen we of iemand anders misschien de platen van de tafels enzo kon overnemen. Hele speech over hoe één jongen uit zijn vorige filiaal in vier uur prijswijzigingen én promo deed en dan helemaal perfect gecontroleerd naderhand ook nog! Dus je zegt nu dat wij dus fucking langzaam zijn, dat motiveert echt tot harder werken ahem.![]()
![]()
En toen had tie ook nog een of ander verhaal over een b-team bij voetbal.
![]()
![]()
Maar hoe lang doen jullie samen over prijswijzigingen en promo hangen? En qua prijswijzingen, ik scheur ze altijd eerst (max half uurtje tot uur, ligt aan de hoeveelheid) en daarna hangen wat gemiddeld twee uur (of 2,5u) duurt bij mij.
Volgens mij staat er op het WAP hoeveel tijd je hebt om de promo op te hangen.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:36 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Als ik eens promo hang omdat ik graag zaterdagavond alles wel af wil hebben en we zieken enzo hebben en er echt gas op zet 2 uur (staat iemand 3 uur voor ingeplanned en dat haalt die wel redelijk goed) maar dan ben ik wel kapot. Stickers wisselt ik scheur ze in max 30 minuten. ophangen heb ik eigelijk al jaren niet meer gedaan, denk dat 2 uur wel normaal is, zeker met die gekke enveloope van tegenwoordig.
Op de wap staat alleen de themawisseling en eventueel langloop. Al is dat ook niet winkel specefiek.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgens mij staat er op het WAP hoeveel tijd je hebt om de promo op te hangen.
Stickers wisselt inderdaad. Soms is het weinig, soms is het veel. Ik geloof dat de norm staat op 200 per uur? Meen ik wel eens gezien te hebben.
Incl of exc grote borden?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:55 schreef mujentas het volgende:
Oh, ik dacht dat met de promo het nieuwe thema van volgende week werd bedoeld. Nevermind me![]()
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst bonuskaartjes heb opgehangen, maar bij ons doen ze er 2 uur over (wat ik overigens vrij lang vind)
Exclusief. Dat wordt bij ons door iemand anders gedaan omdat de promojongen het anders niet red voor openingstijd.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:01 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Incl of exc grote borden?
Ik kan het bij ons incl grote borden en actiestraat in 2 uur maar dan zit ik wel op een tempo wat je niet dag in dag uit volhoud.
Ja, klopt, maar je moet extra betalen om dergelijke extra functionaliteiten te kunnen gebruiken. En AH to go wil graag voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Op ons verzoek is de rusttijdenmelding uitgeschakeld op de nachtdiensten (want dat kon gratis) maar om het knopje in te drukken waarmee je nachtdiensten kan roosteren moet de portemonnee getrokken worden. Ik blijf me daarover verbazen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik kan in R&R gewoon een dienst van 22:00 tot 5:00 inroosteren als ik dat wil. Kan alleen op zondag niet. Vaak gaat hij op den duur wel moeilijk doen over "rust"meldingen.
Waar slaat dat op..quote:Op zondag 7 juli 2013 02:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar je moet extra betalen om dergelijke extra functionaliteiten te kunnen gebruiken. En AH to go wil graag voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Op ons verzoek is de rusttijdenmelding uitgeschakeld op de nachtdiensten (want dat kon gratis) maar om het knopje in te drukken waarmee je nachtdiensten kan roosteren moet de portemonnee getrokken worden. Ik blijf me daarover verbazen.
Tja. In tegenstelling tot de meeste andere systemen, is R&R niet door AH ontwikkeld maar door een externe partij. Het wordt bijvoorbeeld ook door C1000 en Jumbo gebruikt. Zij verkopen gewoon, en willen (uiteraard) geld verdienen. En AH to go/servex is nu eenmaal een andere partij dan AH zelf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |