Hoe regel je dit vervolgens met toeslagen dan? Allemaal achteraf via correcties invoeren?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:11 schreef Janneke141 het volgende:
Toch blijft het absurd dat R&R nog steeds geen nachtdiensten kan roosteren.
Invoeren als gebroken dienst. Iemand die van 22:00 tot 06:00 moet werken, voer je in als 21:45-23:59 en dan 00:15-06:00 de volgende dag. Maar de planning wordt daar niet echt leesbaarder van.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hoe regel je dit vervolgens met toeslagen dan? Allemaal achteraf via correcties invoeren?
Die persoon krijgt dan dus ook twee keer reiskosten? Of ondervangt het systeem dit wel?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Invoeren als gebroken dienst. Iemand die van 22:00 tot 06:00 moet werken, voer je in als 21:45-23:59 en dan 00:15-06:00 de volgende dag. Maar de planning wordt daar niet echt leesbaarder van.
Hier doet hij het gewoon hoor?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:43 schreef promisionxexposed het volgende:
Wel jammer dat je thuis via plaza de shiftklaar niet kan lezen door een foutmelding ofzo, nu moet ik dat straks op werk weer gaan lezen, zal wel lekker druk worden ook met de grote promo
hmm apart, zal dan wel aan mijn laptop+computer+telefoon liggen, nja kijk op het werk welquote:
Ik wacht met smart op de tijden dat wij 2x zo weinig gaan krijgen door de zomerse instuwing.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:52 schreef Gezicht het volgende:
Die zogenaamde "zomerse instuwing" is echt belachelijk.
Gisteren bijna 2x zoveel HB als normaal, het hele magazijn staat nu stampvol met restanten. We zijn een klein dorpsfilliaal in zuid-Limburg, dus verwachten ze in Zaandam volgens mij dat de halve Randstad de komende weken hier op vakantie komt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:09 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de tijden dat wij 2x zo weinig gaan krijgen door de zomerse instuwing.In Zaandam verwachten ze dat de halve randstad op vakantie gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |