quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:59 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Als we het doen, doen we het goed he! We verwachten natuurlijk wel een tegenprestatie
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:00 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wij komen met z'n allen een dagje een Jumbo filiaal om zeep helpen... Goed genoeg?
Jawel.quote:
quote:Als afdelingsmanagers verslijn voor het weekend heb je natuurlijk wel wekelijks contact met de directie.
@janneke141quote:Dat zal je nog verbazen, ook al is wekelijks wat overdreven.
Ja, aardige vent. Neemt de tijd voor je. Al was dat een stukje makkelijker toen ie 100 filialen had, in plaats van 350 nu.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:03 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Janneke141 Op vrijdag 5 juli 2013 00:53 schreef Schuimpjeshet volgende:
[..]
Ooit meegemaakt dan als afdelingschef?![]()
Frits wil natuurlijk op de hoogte blijven hoe het gaat met zijn verslijn managers door middel van persoonlijk contactquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:03 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Op vrijdag 5 juli 2013 00:53 schreef Schuimpjeshet volgende:
[..]
@janneke141
Ooit meegemaakt dan als afdelingschef?![]()
Dus jij hebt zowel bij ah als jumbo gewerkt?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, aardige vent. Neemt de tijd voor je. Al was dat een stukje makkelijker toen ie 100 filialen had, in plaats van 350 nu.
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:09 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Werk je nog steeds bij Jumbo?
Heel stiekem bij de blauwe concurrent.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:11 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Waar werk je nu dan, als ik vragen mag?
Werkelijk geen flauw idee waar dit zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:17 schreef Janneke141 het volgende:
Nieuw topic, nieuw raadjeplaatje.
[ afbeelding ]
Heb geprobeerd om naar herkenningspunten in de foto te zoeken, maar kon zo niets vinden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:17 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
De beste aanwijzing staat pal voor de deur. Je moet je echt een weg banen tussen die kramen door om bij de ingang te komen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
Heb geprobeerd om naar herkenningspunten in de foto te zoeken, maar kon zo niets vinden.
Haha, wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:19 schreef Hallyu het volgende:
Gooooodmorning y'all.
Vanavond weer eens een keer vullen en me ik loop zo mank alst maar kan.
Geen idee, volgensmij heb ik een ontsteking aan de onderkant van mijn voet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:54 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Haha, wat heb je gedaan dan?
Hmmm... Die aanwijzing maakt het er niet echt makkelijker opquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De beste aanwijzing staat pal voor de deur. Je moet je echt een weg banen tussen die kramen door om bij de ingang te komen.
AH in Woenselquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:17 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.jesperschelling.nl/heropening-albert-heijn-in-jourequote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:58 schreef Questionmarks het volgende:
[ afbeelding ]
Wie raadt deze? Is heropening van een AH hier in de buurt. Aanwijzing dus.
Aaaaa ik had net te laat de link gewijzigd. Is trouwens vorig jaar mooie winkel geworden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:04 schreef mujentas het volgende:
[..]
http://www.jesperschelling.nl/heropening-albert-heijn-in-joure
AH Jourequote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:58 schreef Questionmarks het volgende:
[ afbeelding ]
Wie raadt deze? Is heropening van een AH hier in de buurt. Aanwijzing dus.
Met een nieuw zomerspoorboekje komt de hb vrachtwagen pas om half zes. Om zes uur staat de vulploeg er al.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:54 schreef d4v1d het volgende:
Volgende week een braderie dus kan de vrachtwagen er niet langs
Nu snap ik ook gelijk waarom mijn rooster zo raar is, er is niks om te vullen
Hehe, de winkel zit ook niet bepaald aan het einde van de straat dat je even 50 meter met je container kan lopen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:02 schreef exelletor het volgende:
[..]
Met een nieuw zomerspoorboekje komt de hb vrachtwagen pas om half zes. Om zes uur staat de vulploeg er al.Gaat nog leuk worden.
Maar wanneer wij geen vrachtwagen zouden krijgen, zou onze winkel met onze omloopsnelheid(hoewel het niks is, vergeleken met echt kleine stadswinkels) wel heel erg snel leeg raken.![]()
Dag erna sowieso meer. De dag ervoor is de koelcel niet groot genoeg voor gok ik..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:15 schreef Questionmarks het volgende:
Zul je de dag ervoor wel meer geleverd krijgen, of dag erna wat meer.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat RE daar geen rekening mee houdt. En bij ons is het vooral hb waar dan veel van overblijft. Laatst waren we een dagje dicht(volgens mij met hemelvaart) en kregen die woensdag gewoon 6 vrachtwagens te verwerken. Volgens mij vier hb en twee vers... De volgende week konden we volle karren actie restanten met 50% korting gaan aanbieden...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef d4v1d het volgende:
Dag erna sowieso meer. De dag ervoor is de koelcel niet groot genoeg voor gok ik..
Lekker dan..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:21 schreef exelletor het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat RE daar geen rekening mee houdt. En bij ons is het vooral hb waar dan veel van overblijft. Laatst waren we een dagje dicht(volgens mij met hemelvaart) en kregen die woensdag gewoon 6 vrachtwagens te verwerken. Volgens mij vier hb en twee vers... De volgende week konden we volle karren actie restanten met 50% korting gaan aanbieden...
Afboekingen vielen toen wel mee. Pasen en kerst zijn wel erg, met kerst nog 200kg aan bananen alleen moeten weggooien. Ging dus een hele rc bananen terug naar het dc, naast vier rolly's met gewone afboekingen... Maar afboekingen vallen bij ons lang de toegestane grens niet, omdat wij vroeg beginnen met afprijzen...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:23 schreef d4v1d het volgende:
Lekker dan..
Hoeveel uiteindelijk moeten afboeken?
Aahh,quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:29 schreef exelletor het volgende:
[..]
Afboekingen vielen toen wel mee. Pasen en kerst zijn wel erg, met kerst nog 200kg aan bananen alleen moeten weggooien. Ging dus een hele rc bananen terug naar het dc, naast vier rolly's met gewone afboekingen... Maar afboekingen vallen bij ons lang de toegestane grens niet, omdat wij vroeg beginnen met afprijzen...
Mijn filiaal is al geraden, dus...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:30 schreef d4v1d het volgende:
tevens.. Waarom sta jij niet in de OP ?Wat doe je in welke regio?
Zet jezelf dan even op de wikiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:53 schreef exelletor het volgende:
[..]
Mijn filiaal is al geraden, dus...Maar ben gewoon medewerker verkoopklaar, beetje net als Hallyu.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:02 schreef Hallyu het volgende:
Net van 9 tot half 12 staan vullen. Bloedheet in die pokkewinkel. Ik heb me kapot gezweet.![]()
Na kwartier maar mijn haren op een staart, want zat helemaal aan mijn nek vast geplakt.
Alle TL's waren naar een bruiloft van een collega, dus was er een teamleider uit een ander filiaal. Beetje een tjappie maar wel goede gast. Dat tie maar even door gaat geven hoe goed ik vanavond gewerkt heb. Zou fijn zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |