Dit leest niet fijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef Dearest het volgende:
aaaa jezus ik had gister nieuwe loafers aan maar ze zaten een beetje strak en ik moest ermee door de hele stad lopen en m'n hele hakken waren afgeschaafd en het deed zo'n pijn en toen ging ik douchen en toen voelde het water gewoon als pure citroensap op m'n hakken ofzo halp
had je maar niet zo hard moeten rennenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof ik een klein kind ben, ik had maar 3 bolletjes ijs, als er dan 1 op de grond valt is het godverdomme gewoon kut.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:11 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Was je roken? Gadverdammeeee
Zal wel een groot filiaal zijn dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:08 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Lossen, splitsen, verzenden, karton, emballage etc. Alles wat in het magazijn gedaan moet worden
Nee. Geef link eens.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hee, heb je mijn kinderfoto's nog bekeken?
nja niet mn hakken gewoon de achterkant van je voet weetjewel je hiel ofzoquote:
Had je maar niet naar die groep straatschoffies moeten schreeuwen dat ik ze allemaal tegelijk kon hebben.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
had je maar niet zo hard moeten rennen
Wat wil je?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:09 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wat krijg ik ervoot terug?
je moet eens een keer voor jezelf opkomen dan had ik het niet hoeven doenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Had je maar niet naar die groep straatschoffies moeten schreeuwen dat ik ze allemaal tegelijk kon hebben.
Ik blijf bezig, damn.quote:
nu weet ik zeker dat ik jou hard wil nemenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik blijf bezig, damn.JNG / Jong userfoto's topic #2 Met meer foto's
Eentje staat in de spoiler.
Ze wilt dus niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:13 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Xca(T) chet, in je profiel staat niet waar je woont? Hoe kunnen we nu op onze eerste piano date
?
hoe heet zij ook alweer op je uiquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:13 schreef xcachet het volgende:
Ik hou van mezelf. Punt. Iedereen weet dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |