Spel eerst eens haar naam correctquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:09 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Rot op dan en laat mij en xcatchet lekker piano spelen, toch xcatchet?
Wat krijg ik ervoot terug?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dat jij dus zorgt voor wat extra uren?
Zet me anders gewoon fictief op de loonlijst bij een willekeurig Jumbo-filiaal
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Spel eerst eens haar naam correct
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:09 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Rot op dan en laat mij en xcatchet lekker piano spelen, toch xcatchet?
Een hossel met xcachetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:09 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wat krijg ik ervoot terug?
Ik zei toch ik heb mobiel tyfus ja!?!?!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Spel eerst eens haar naam correct
Doe nou niet alsof ik een klein kind ben, ik had maar 3 bolletjes ijs, als er dan 1 op de grond valt is het godverdomme gewoon kut.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ga je niet weer troosten hoor
Hakkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef Dearest het volgende:
aaaa jezus ik had gister nieuwe loafers aan maar ze zaten een beetje strak en ik moest ermee door de hele stad lopen en m'n hele hakken waren afgeschaafd en het deed zo'n pijn en toen ging ik douchen en toen voelde het water gewoon als pure citroensap op m'n hakken ofzo halp
Rustig je hoeft je echt niet aangevallen voelen door kritiek van mijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ik zei toch ik heb mobiel tyfus ja!?!?!
Was je roken? Gadverdammeeeequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef Etsu het volgende:
oke, was ik even buiten, zijn we 70 posts verder
Doe dit ff via DM, ik lees meequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Waarom niet, is hij niet leuk haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |