Jouw*quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:04 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Jou ''grap'' als volgt :
als je je 'eigen' instrument leert te gebruiken maak je pas indruk op meisjes. Volgens mij is indruk iets heel anders dan een win-win situatie
Ik kom met harde feiten
Nee gewoon in het magazijn werken van een AH filiaalquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Distrubutiecentrum? Sorry, dan moet ik mezelf verbeteren. Dat is nog erger.
uhuquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:04 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Jou ''grap'' als volgt :
als je je 'eigen' instrument leert te gebruiken maak je pas indruk op meisjes. Volgens mij is indruk iets heel anders dan een win-win situatie
Ik kom met harde feiten
Oh is dat een aparte taak bij jullie? Wat moet je doen? Containers splitsen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:04 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Nee gewoon in het magazijn werken van een AH filiaal
Splitsenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh is dat een aparte taak bij jullie? Wat moet je doen? Containers splitsen?
i guess notquote:
En wie nog meer?quote:
Ik kom met harde spellingscontrolequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:06 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dacht ik eerst een goeie discussie aan te gaan doe je dit
wanneer gaan we sjoppen danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:06 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dacht ik eerst een goeie discussie aan te gaan doe je dit
Laden en lossen is ook verschrikkelijkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Splitsen![]()
3 keer in de week
Helemaal niets.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat heeft dat met interpunctie te maken?
Waarom deze vragen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
i guess not
[..]
En wie nog meer?
Maar ik begrijp dat jij dus zorgt voor wat extra uren?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:07 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Hoppa dit wordt een supermarkt sc haha
Ik speel geen pianoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:07 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
LETMEIN, piano battle om xcatchet?
Welke?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:08 schreef xcachet het volgende:
Deze zagen jullie niet aankomen he? hahahahahihihihhohohoho xd xd
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:08 schreef xcachet het volgende:
Deze zagen jullie niet aankomen he? hahahahahihihihhohohoho xd xd
Lossen, splitsen, verzenden, karton, emballage etc. Alles wat in het magazijn gedaan moet wordenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh is dat een aparte taak bij jullie? Wat moet je doen? Containers splitsen?
Lossen is prima te doen. We hebben meestal rond de 30 containers. KW komt bij ons 's middags. Vers om half 7 's ochtends maar daarvoor hoeft niks naar buitenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laden en lossen is ook verschrikkelijkAl die zooi 's ochtends (5.00) naar buiten zetten en al die containers naar de juiste paden brengen
Of acties))_!_!_!!_!_!_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |