Daar heb ik mijn uiterlijk toch al voorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Maar verwacht niet te veel chicks.
Jij zei iets heel anders ik heb het als je weet hoe je het gebruikt is het een win-win situatie voor beide partijenquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:01 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Jij zei iets heel anders ik heb het als je weet hoe je het gebruikt is het een win-win situatie voor beide partijen
Ik ben geen ego
Ga. Weg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:01 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Hossel mét connecties
Is magazijnman ook onderaan de keten?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga jij maar eens vakken vullen, dan weet je hoe het harde leven onderaan de keten is
Jou ''grap'' als volgt :quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]als je het zelf maar geloofd
Distributiecentrum? Sorry, dan moet ik mezelf verbeteren. Dat is nog erger.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:03 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Is magazijnman ook onderaan de keten?
Heb ik half jaar gedaan, i leef het verhaal van de fabrieksjongen die poetst naar directeurquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga jij maar eens vakken vullen, dan weet je hoe het harde leven onderaan de keten is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |