Jouw*quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:04 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Jou ''grap'' als volgt :
als je je 'eigen' instrument leert te gebruiken maak je pas indruk op meisjes. Volgens mij is indruk iets heel anders dan een win-win situatie
Ik kom met harde feiten
Nee gewoon in het magazijn werken van een AH filiaalquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Distrubutiecentrum? Sorry, dan moet ik mezelf verbeteren. Dat is nog erger.
uhuquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:04 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Jou ''grap'' als volgt :
als je je 'eigen' instrument leert te gebruiken maak je pas indruk op meisjes. Volgens mij is indruk iets heel anders dan een win-win situatie
Ik kom met harde feiten
Oh is dat een aparte taak bij jullie? Wat moet je doen? Containers splitsen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:04 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Nee gewoon in het magazijn werken van een AH filiaal
Splitsenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh is dat een aparte taak bij jullie? Wat moet je doen? Containers splitsen?
i guess notquote:
En wie nog meer?quote:
Ik kom met harde spellingscontrolequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:06 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dacht ik eerst een goeie discussie aan te gaan doe je dit
wanneer gaan we sjoppen danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:06 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dacht ik eerst een goeie discussie aan te gaan doe je dit
Laden en lossen is ook verschrikkelijkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Splitsen![]()
3 keer in de week
Helemaal niets.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat heeft dat met interpunctie te maken?
Waarom deze vragen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
i guess not
[..]
En wie nog meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |