Ah. Ik dacht dat je het hoofdkantoor moest betalen ofzo.. ik wist niet dat AH dit niet zelf beheerde..quote:Op zondag 7 juli 2013 02:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja. In tegenstelling tot de meeste andere systemen, is R&R niet door AH ontwikkeld maar door een externe partij. Het wordt bijvoorbeeld ook door C1000 en Jumbo gebruikt. Zij verkopen gewoon, en willen (uiteraard) geld verdienen. En AH to go/servex is nu eenmaal een andere partij dan AH zelf.
Ik vraag me trouwens wel af waarom AH de nachtdienstenfunctionaliteit heeft aangekocht. Zijn er filialen met een continubedrijf? Ik ken ze niet.
ikbenschipper roostert kennelijk 2200/0500 diensten. Toelichting?
wacht even, het kan dus wel. Het is gewoon een keuze van AH To Go om het niet te willen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:11 schreef Janneke141 het volgende:
Toch blijft het absurd dat R&R nog steeds geen nachtdiensten kan roosteren.
Zoveel schade zie ik niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:10 schreef Questionmarks het volgende:
Om 5 over 10 's avonds, ben diegene die 't opruimt. Fusten bleven haken achter magazijndeur... Met dat als gevolg.
Zodra het goed werkt.quote:
Wij lenen wel eens iemand uit aan een winkel die tot 01:00 werkt (oude winkel van mezelf maar toen werkte we nog niet tot 1). Of een verbouwing die in de nacht door draaide. Zodoende weet ik dat het kan. Ken eerlijk gezegd maar 1 winkel ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 02:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja. In tegenstelling tot de meeste andere systemen, is R&R niet door AH ontwikkeld maar door een externe partij. Het wordt bijvoorbeeld ook door C1000 en Jumbo gebruikt. Zij verkopen gewoon, en willen (uiteraard) geld verdienen. En AH to go/servex is nu eenmaal een andere partij dan AH zelf.
Ik vraag me trouwens wel af waarom AH de nachtdienstenfunctionaliteit heeft aangekocht. Zijn er filialen met een continubedrijf? Ik ken ze niet.
ikbenschipper roostert kennelijk 2200/0500 diensten. Toelichting?
Wat deden de 4 kapotte doosjes eieren daar dan? Of worden de eieren bij jullie in de koeling verkocht?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:23 schreef Questionmarks het volgende:
Klopt, viel ook nog mee met 2 kapotte melkpakken en 4 kapotte doosjes eieren. Het kostte weer wat tijd, die ik liever had besteed aan het magazijn, staat er nu wat slordig bij helaas.
Mistte gister trouwens ook wat promotie, kaartjes voor Becel etc.
Bij ons is er continu iets mis met dat ding, terwijl wij een paar maanden terug zo'n mooie oranje hadden gekregen... Iedereen sloopt hem ook gewoon.quote:Even later viel er ook yoghurt.. Dus komt iemand met 20 gele schoonmaakdoekjes aanlopen omdat ze dacht dat het te druk in de winkel was voor de dweilwagen.. Uiteindelijk had ze door dat het niet opschoot met doekjes
Eigenlijk is het dan niet netjes om te lachen.... Toch doet iedereen hetquote:Op zondag 7 juli 2013 20:37 schreef mike94 het volgende:
Het is pas iemand gelukt om een volledige zuivelcontainer om te krijgen, volledig gevuld met restant pakken.
Hij wou hem met iemand de koelcel inrijden, (we hebben namelijk een verhoging van 10cm, dus schuin omhoog rijden) en toen reden ze vol tegen het randje van de deur aan. Toen lagen de pakken op de grond..al met al waren er gelukkig maar 10 stuk ofzo.
Het is vooral vervelend als iemand zo'n slagroombekertje in het schap van de bovenste plank naar beneden laat vallen en vervolgens op het rooster terecht komtquote:Op zondag 7 juli 2013 20:28 schreef Loll het volgende:
Gewoon met de schrobmachine er overheen toch eerst zuigen en dan schrobben.
En gevallen van die vervelende deur koelingen hebt is het echt ruk om dan van die gevallen slagroom bekertjes op te ruimen.
Heb wel eens gehad met een zuivelcontainer. Viel dat hele ding uit elkaar. Spanband knapte, beide zijkanten vlogen toen uit elkaar en de halve container viel om. Toetjescontainer, dus mooie puinhoop.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:37 schreef mike94 het volgende:
Het is pas iemand gelukt om een volledige zuivelcontainer om te krijgen, volledig gevuld met restant pakken.
Hij wou hem met iemand de koelcel inrijden, (we hebben namelijk een verhoging van 10cm, dus schuin omhoog rijden) en toen reden ze vol tegen het randje van de deur aan. Toen lagen de pakken op de grond..al met al waren er gelukkig maar 10 stuk ofzo.
Het komt bij ons gelukkig niet automatisch binnen afgezien van de RADs en molensquote:Op maandag 8 juli 2013 11:04 schreef Questionmarks het volgende:
Sluiten jullie NF wel eens uit? Of sluiten jullie niks uit?
Dat klopt inderdaad wel redelijk, behalve als een actie flink tegenvalt.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:09 schreef Halldor het volgende:
Wij sluiten helemaal niets uit, dus ook Non Food niet.
Als je acties uitsluit dan kan het mis gaan met de prognoses.
Bijvoorbeeld: je sluit Berberana uit op maandag, op donderdag is alles verkocht, RE denkt dan dat je drie dagen nee verkoop hebt gehad en gaat voor de volgende actie extra instuwen.
RE houd er rekening mee dat je nog voor maximaal twee weken verkoop overhoudt na de actie. Nu wij niets meer uitsluiten klopt dit ook. (op een enkele uitzondering na)
Acties kan je volgens mij één week verlengen, als je de Berberana uit wil verkopen is een lokale prijs inderdaad een optie. Ik heb van afgelopen week ook een aantal uit assortiment artikelen verlengd. Bolletje was toch vorige week actie? Zo ja dan kon deze verlengd worden.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:20 schreef Questionmarks het volgende:
Had zaterdag display met dvd's niet binnen; vorige actie verlengd tot woensdag en bovenste 2 planken die hoeslakens gepresenteerd.
Kon trouwens Berberana (niet nog een week verlengen(door Hamsterweken?), moet je dit dan oplossen door lokale prijswijziging? Zelfde geldt voor de Bolletje broodvervangers.
Heb Stimorol en Kellogs een week verlengd. Wij verlengen meestal met een week, wist niet dat het de prognose verstoorde.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:28 schreef mujentas het volgende:
Berberana is dan ook een artikel dat je eigenlijk niet uit moet sluiten. Dat schopt de prognoses gigantisch in de war en de volgende keer krijg je een vrachtlading ingestuwd.
Ook is het niet aan te raden acties langer dan dinsdag te verlengen omdat dit ook de prognoses van volgende acties verstoort.
Ik had een tijdje terug een probleem met een lokale prijs. Netjes lokale prijs ingevoerd en verder geen foutmeldingen of iets dergelijks, maar de lokale prijs wilde maar niet scanbaar worden op de kassa's. Wat bleek nou, het artikel was 7 weken later weer in de aanbieding en daarom pakte het systeem de lokale prijs niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:24 schreef Questionmarks het volgende:
DASA gaf een foutmelding bij Bolletje broodvervangers, dat er al een nieuwe actie was meende ik. Was inderdaad van vorige week.
Ik moet nog veel leren, nu TL in opleiding.
Als nieuwe acties al in het systeem staan (niet zichtbaar) dan geeft dat inderdaad problemen.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:36 schreef Halldor het volgende:
Is dat dan het probleem?
Ik heb hier ook wel eens last van.
Toen ik gisteren keek hadden wij niet al te veel cola meer staan. Ik denk ook niet dat het heel erg is om dit soort producten over te houden, je bent er meestal wel redelijk snel van af (tenzij je natuurlijk hele containers over hebt)quote:Op maandag 8 juli 2013 11:39 schreef exelletor het volgende:
Wij verlengen de acties nooit, maar maken altijd een lokale prijs... Toch houden we de laatste tijd nog altijd veel actie restant, deze week weer zo'n mooie volle rc Coca-Cola Regular achter...
De planning hoort ruim op tijd kenbaar te worden gemaakt. Je kan gewoon even bij je leidinggevende langs gaan om het probleem aan te kaarten en je beschikbaarheid in het systeem te controleren.quote:
Gister gedaan bij TL. volgens haar kwam het door die overplaatsing..quote:Op maandag 8 juli 2013 12:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
De planning hoort ruim op tijd kenbaar te worden gemaakt. Je kan gewoon even bij je leidinggevende langs gaan om het probleem aan te kaarten en je beschikbaarheid in het systeem te controleren.
Lijkt mij toch niet meer dan logisch.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:34 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Heb Stimorol en Kellogs een week verlengd. Wij verlengen meestal met een week, wist niet dat het de prognose verstoorde.
Wat is er dan met jullie oude asm gebeurt?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:38 schreef einschtein het volgende:
Vandaag is onze SM op vakantie gegaan. Mag hopen dat die wel levend terug komt, in tegenstelling tot onze (A)SM van 2 maand geleden.
Die is tijdens zijn vakantie in elkaar gestort en is nooit meer opgestaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat is er dan met jullie oude asm gebeurt?
Oh, heftig.. (Ik dacht eerst dat je het figuurlijk bedoeldequote:Op maandag 8 juli 2013 14:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die is tijdens zijn vakantie in elkaar gestort en is nooit meer opgestaan.
Zoiets, ja. Gestopt met roken, tig-kilo afgevallen en dan naar het uberwarme Mexico gaan was geen hele goeie combo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |