SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
[ Bericht 3% gewijzigd door Kapitein_Schavuit op 05-07-2013 01:34:17 ]
Die heb je heel veel, heidenen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heiden ken ik wel...dat was geloof ik een kerel.
Als hij naar Sky kan is het mogelijk.quote:
In de show over een kwartier hebben ze het niet zo op heidenen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heb je heel veel, heidenen.
Mensen die Mart niet als God erkenen.
Tegen die tijd zijn er nieuwe XXX meters (xxx als vervanging van de hartslagmeters van toen en de wattage meters van nu.quote:
Ik ben vooral geïnteresseerd in de romance die langzaam ontwikkelt tussen Renate en Renske.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In de show over een kwartier hebben ze het niet zo op heidenen.
Ja wat was dat nou ik had het gemist. Oh nevermind ik zie het alquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Wel eerlijk die Reinier. Gewoon open en bloot salaris zeggen.
veel armer wordt die er niet vanquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Reinier gaat dus waarschijnlijk in een zwart gat vallen na zijn wielercarrière.
Bruto.quote:
Maar dan krijg je het in een plastic tasje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd in je contract laten opnemen "netto"
Gewoon er zelf onder zetten met een pen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd in je contract laten opnemen "netto"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |