Plaatjes van de verkeerde Ategoquote:Mercedes-Benz 1823 Atego
Kilometerstand: 220.000 km
Carrosserie: Autotransporter (2 deurs, grijs kenteken)
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: dec 1998
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Zilver metallic
Vermogen: 128 kW (174 pk)
BTW/Marge: Marge (Bedrijven kunnen geen BTW terugvorderen van de belasting)
Onderhoudsboekjes: aanwezig
Opties en accessoires:
• ABS
• airconditioning
• cruise control
• dealer onderhouden
• elek. ramen voor + achter
• elektrische buitenspiegels
• lichtsensor
• onderhoudsboekjes aanwezig
• stuurbekrachtiging
• stuur in hoogte verstelbaar
• trekhaak
• warmtewerend glas
luchtvering vervoer van twee autos met lift belgies kent zeer goede staat
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
zowaar leest er nu iemand de OPquote:
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lrquote:
zo jammer om dan niet zelf een OP te openenquote:
Ik kan me wel vinden in deze conclusie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef densmee het volgende:
[..]
zo jammer om dan niet zelf een OP te openen
Ja, dat is dikke poep dus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:27 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Ik heb gewoon alles hier uitgehaald, geen zin om alles na te gaan.
Wie heeft er ook al weer 30 meer PTA SC topics geopend dan de persoon die de op één na meeste OPs gemaakt heeft?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef densmee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef densmee het volgende:
[..]
Zó wispelturig hè!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik weet jammer genoeg niet alle modellen vrachtwagens van MB uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Beter geen OP als een met een nummer dat niet klopt.
oh noes.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef Paladijn het volgende:
zomg, gestolen foto's van een forum!!11
whahahaquote:
Kan ik eindelijk een andere brommer kopen zonder dattie geklauwd wordtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:00 schreef Anne het volgende:
Het duimen van een tijdje geleden heeft geholpen, want op 19 juli krijgen we de sleutel...
[ afbeelding ]
Hé tof, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:00 schreef Anne het volgende:
Het duimen van een tijdje geleden heeft geholpen, want op 19 juli krijgen we de sleutel...
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:00 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
En da´s ex de schuur die eraan vast zitquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:27 schreef Anne het volgende:
[..]
36 m2 aan garage!
En dankjullie! Kei blij
en geen stress meer
..
En jij schat dat op nog eens 16 m2.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En da´s ex de schuur die eraan vast zit
Koffie over vijf minuten, en in de koelkast staat nog een regenboog cakequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:39 schreef Barcaconia het volgende:
Mooi Anne&SD! We horen wel wanneer koffie en gebak klaarstaat.
Niet zoveel als de afgelopen 2 wekenquote:
das goed nieuwsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:00 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
laat je het kontje uitstekenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:29 schreef Sounddragon het volgende:
Klein probleem trouwens; mijn kraantje past niet op de oprit
Ik doe niet aan stressquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet zoveel als de afgelopen 2 weken..
De komende stress kan ik ook op SD's schouders gooien, die trekt zich daar toch wênag van aan.!
Het is meer de breedte ben ik bang; al pas het al rap na een keertje een aanloopje genomen te hebbenquote:
ik vind de na-de-edit-optie beterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik doe niet aan stress
[..]
Het is meer de breedte ben ik bang; al pas het al rap na een keertje een aanloopje genomen te hebben
welke edit?quote:
die zonder plaatje van een hekje met groot leeg grasveldquote:
Daar staan als het goed is een paar paardjesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:05 schreef lipje het volgende:
[..]
die zonder plaatje van een hekje met groot leeg grasveld
oh dus achter het dijkje parkerenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar staan als het goed is een paar paardjes. En daarachter is het dijkje en daarachter is water.
Anne wel ietsie, ikke nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:12 schreef lipje het volgende:
zijn jullie nu dichter bij je werk gaan wonen?
nu je witte ramp inruilen voor iets degelijks en je wensenlijstje is al een stuk kleinerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Anne wel ietsie, ikke nietscheelt maar een km of 5 - 6 denk ik, niet echt schokkend
Het witte mormel gedraagt zich redelijk de laatste tijd, dus die kan nog effe dienst doen voorlopig. staat wel nog op de nominatie, maar heeft geen prioquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:16 schreef lipje het volgende:
[..]
nu je witte ramp inruilen voor iets degelijks en je wensenlijstje is al een stuk kleiner
Moet er nog veel aan gebeuren? Twee weken is wel snel trouwens!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet zoveel als de afgelopen 2 weken..
De komende stress kan ik ook op SD's schouders gooien, die trekt zich daar toch wênag van aan.!
In eerste instantie ff niks. Dus het is voorlopig een kwestie van overhuizen; dat moet ook in anderhalve week, want ik heb de huur al opgezegdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Moet er nog veel aan gebeuren? Twee weken is wel snel trouwens!
Da's wel mooi. Als het kan en zo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:20 schreef Anne het volgende:
[..]
In eerste instantie ff niks. Dus het is voorlopig een kwestie van overhuizen; dat moet ook in anderhalve week, want ik heb de huur al opgezegd!
4x9m?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:27 schreef Anne het volgende:
[..]
36 m2 aan garage!
En dankjullie! Kei blij
en geen stress meer
..
Ik ga echt nooit naar de kermis. Heb er nooit wat aan gevonden en het is dikke geldklopperij.quote:
Kermis is hier in het zuidoosten voornamelijk bier drinkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:13 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ik ga echt nooit naar de kermis. Heb er nooit wat aan gevonden en het is dikke geldklopperij.
dat verandert de zaak.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Kermis is hier in het zuidoosten voornamelijk bier drinken.
correct en de enige uitzondering is iets van de viskraamquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Kermis is hier in het zuidoosten voornamelijk bier drinken.
Zo herkenbaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
hier bier. en mensen uit buurdorpen die elkaar gaan slaan vanwege hun afkomst (we hebben hier nog bijna geen allochtonen, dus dan moetje mensen uit je buurdorp slaan of zo?)
je weet dat deel 1 -5 kut zijn, dus je dacht ik ga eens kijken of deel 6 wel goed is?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:48 schreef Paladijn het volgende:
Wat is Fast & the Furry 6 toch een slechte film
In Duitsland hebben we geen TV, maar zit in Nederland nuquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:13 schreef Paladijn het volgende:
Waarom reageer je uberhaupt op dat soort mensen?Alsof ze serieus met je reactie omgaan...
En Lexxx: RTL+ zendt het uit in duitsland meen ik, bij de britten is het helaas niet op BBC maar Sky dit keer
stuk beter dan 5 welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:48 schreef Paladijn het volgende:
Wat is Fast & the Furry 6 toch een slechte film
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:14 schreef Paladijn het volgende:
o_O http://www.autoblog.nl/ni(...)deelnemersveld-60132
Alvast veel plezier volgende week Dingest en 2cv
[edit]Dingest is ook op de foto gezet:
[ afbeelding ]
heb het er daar meerdere voor mijn neus zien doen, wtf?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:55 schreef Paladijn het volgende:
als je dat op CPZ flikt krijg je ook een preek
Dank jequote:
http://anne101doelen.blog(...)ter-de-lucht-in.htmlquote:Op zondag 7 juli 2013 14:51 schreef Sounddragon het volgende:
Middag![]()
Verbrand bolletje, effe in Nwk geweest, daarna Anne mee de Euromast op gesleept, kan ze weer een doel afstrepen.
Nu op de terugweg, lekker open rijden.
Weet ikquote:Op zondag 7 juli 2013 18:42 schreef Dingest het volgende:
Dat je een auto voor een zacht prijsje van de hand probeert te doen snap ik nog - handige Harrie kan hier voor 200e of zo wel weer prima in rondrijden. Maar dat je de motorkap wilt houden gaat niet echt werken, tenzij je een andere kap zelf erbij hebt
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:44 schreef Anne het volgende:
[..]
http://anne101doelen.blog(...)ter-de-lucht-in.html!
Trek dan goede schoenen aanquote:Maar aangezien ik niet op mijn beste schoenen liep
Je hebt een extra/2e motorkap liggen. Schroef die er dan op.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet ikmaar de meeste cirtodebielen hebben schuren vol onderdelen, dus als iemand toevallig al een motorkap heeft liggen hoe ik deze. of als het inderdaad een ijzerboer is die m koopt
Hoeft ook niet, je hebt n.l. ook niet zoveel voeten.quote:
nee, die hangt in de woonkamer ter decoratiequote:Op zondag 7 juli 2013 19:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je hebt een extra/2e motorkap liggen. Schroef die er dan op.
ik zou het in rotterdam inderdaad ook niet doen. Daar krijg je denk ik enge ziekte van, als je rotterdam direct met de blote huid aanraaktquote:Op zondag 7 juli 2013 19:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Thuis wel ja. Niet op straat (of de Euromast)
.
Dan hang je de beschilderde motorkap in de woonkamer en lag je de onbeschilderde op je ZX.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, die hangt in de woonkamer ter decoratie
Tofquote:Op zondag 7 juli 2013 18:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ook; so what?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:11 schreef Paladijn het volgende:
hmmm, mya, fotografen enzo
Tijd om vroeg te slapen, komende week weer aan het werk terwijl de helft vrij is ivm. de schoolvakanties
Ro-ho-ho-hotjeknor!quote:Op zondag 7 juli 2013 18:44 schreef Anne het volgende:
[..]
have fun, en hou ons op de hoogtequote:Op maandag 8 juli 2013 01:20 schreef Dingest het volgende:
Auto is ingepakt en zit weer stampvol, echt tot op de centimeter nauwkeurig weerZelfs met een grote auto krijgen we dat voor elkaar. Nu tukken, en dan hopelijk tot over een paar weken
vandaagquote:
klussie 1 was het kaartje voor iemand gebruiken?quote:Op maandag 8 juli 2013 07:16 schreef Sounddragon het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er een P.I. in Grave zat
Ik heb gelukkig nog een 'verlaat de gevangenis zonder betalen' kaartje, anders ben ik te laat voor mijn 2e klussie
Dat denken ze hier ook iddquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 07:47 schreef lipje het volgende:
[..]
klussie 1 was het kaartje voor iemand gebruiken?
geen spectakel met helicopters meer
neuh, effe 2 hijsjes doen, wilden een paar man met een werkbak over een muur ofzoquote:Op maandag 8 juli 2013 07:47 schreef lipje het volgende:
[..]
klussie 1 was het kaartje voor iemand gebruiken?
geen spectakel met helicopters meer
Goed bezig dusquote:
bij ons in het dorp is ook al 2 nachten achtereen het brandalarm afgegaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:20 schreef Anne het volgende:
Hier begint 't ook goed.. Al 2 uur op 't werk en nog niks kunnen doen.
Stroom is eraf, brandalarm ging af, iedereen naar buiten en nu staan we maar te wachten..
tja grote file op de A2 door ongeval met vrachtwagenquote:Op maandag 8 juli 2013 11:52 schreef Anne het volgende:
De buren hebben trouwens ook geen stroom, maar die hebben hun aggregaat al.
nacht 3 kermis vertrokkenquote:Op maandag 8 juli 2013 12:00 schreef densmee het volgende:
[..]
bij ons in het dorp is ook al 2 nachten achtereen het brandalarm afgegaan.
Nacht 1 caravan van kermismens uitgebrand
Nacht 2 3 kermisvrachtwagens afgefakkeld
denk dat het wel mee zal vallen, op de kermis zelf was er niks van te merken in elk gevalquote:
Maar die mensen moeten wel ergens slapen hequote:Op maandag 8 juli 2013 12:31 schreef densmee het volgende:
[..]
denk dat het wel mee zal vallen, op de kermis zelf was er niks van te merken in elk geval
1 caravan is er afgefikt maar er staan er nog wel 25 denk ik, dus dat is wel opgelost.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar die mensen moeten wel ergens slapen he
die naam ookquote:Op maandag 8 juli 2013 17:10 schreef densmee het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Feliquote:
is je opdracht ook duidelijk?quote:
Gefeliciteerd! Scriptie al klaar?quote:
hij heeft nu een nieuwe kans gescoordquote:
Veel succes!quote:
quote:
Weer eens anderen de dupe van dat tuigquote:Daarbij ontstond het ongeval. Een wagen sloeg over de kop.
Bij het ongeluk raakten twee inzittenden van de andere auto gewond.
en DenHaag compleet lam gelegd. Mijn vrouw doet er al een uur over om de stad uit te komenquote:Op maandag 8 juli 2013 18:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
[..]
Weer eens anderen de dupe van dat tuig
Huh, had ik jou op bezoek vandaag?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:40 schreef .Neovo. het volgende:
Zo, mijn sollicitatiegesprek is geweest. Nu wachten op antwoord. Voor mijn gevoel ging het wel aardig goed.
Hoop dat het doorgaat, aangezien er nog drie aan het meedingen zijn naar een stageplaats.
Kans is gering, gezien jullie woon - werk locatie volgens mijquote:
Ssst!quote:Op maandag 8 juli 2013 21:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kans is gering, gezien jullie woon - werk locatie volgens mij
Ach. je komt ook wel eens Rotterdammers in Limburg tegen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kans is gering, gezien jullie woon - werk locatie volgens mij
En in Braboland, Tilbabwe morgenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ach. je komt ook wel eens Rotterdammers in Limburg tegen.
Van de regen in de drup. Overmorgen naar Helmond zeker?quote:
Nog niet geweest tot dusver.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Van de regen in de drup. Overmorgen naar Helmond zeker?
Toch wel in trainingspak gesolliciteerd? Anders is het geen wonder dat je niet aangenomen bent.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nog niet geweest tot dusver.![]()
Met de kraan, wel voor een solli ooit eens.![]()
grote gouwe oorbelle en gouwe taand doet het ook goed in Helmondquote:Op maandag 8 juli 2013 21:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Toch wel in trainingspak gesolliciteerd? Anders is het geen wonder dat je niet aangenomen bent.
Dé oplossing; voor mezelf beginnenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Toch wel in trainingspak gesolliciteerd? Anders is het geen wonder dat je niet aangenomen bent.
Een Eindhovenaar, een Rotterdammer en een Helmonder zitten in een restaurant.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je reclame staat scheefquote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dé oplossing; voor mezelf beginnen![]()
[ afbeelding ]
Haastige fotosoep peent, en beter te lezen als ik op 2 stempels staquote:
dat doet SD wel, nadat ie je opgetakeld heeftquote:
Da's mooiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:06 schreef Paladijn het volgende:
Dingest is laat, maar zonder problemen aangekomen vandaag
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:38 schreef lipje het volgende:
[..]
dat doet SD wel, nadat ie je opgetakeld heeft
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:42 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik heb nog een euro in mijn broekzak + een gesmolten Bounty. Goed genoeg?
afzuiginstallaties aan het plaatsen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:22 schreef Sounddragon het volgende:
Volksbuurtjes![]()
Word de hele dag al volgegooid met koffie, broodjes, vlaai en koud water
Denk aan je buikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:22 schreef Sounddragon het volgende:
Volksbuurtjes![]()
Word de hele dag al volgegooid met koffie, broodjes, vlaai en koud water
Vrouwen zijn ook allemaal hetzelfde....quote:
Mwah. We wonen nog steeds in de buurt van ons oude adres straks.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:15 schreef Freezer het volgende:
En je kan je post nog een tijd laten doorsturen. Vind je op die manier nog uit welke toko's nog een adres wijziging moeten hebben, wanneer je weer een envelop tegenkomt met een sticker met je nieuwe adres.
Nee schoorsteenafdekplaten, 2 straten, 5 woonblokken.quote:
Neuh, bestrating ging er ook nog uit, en ik draaide zonder ballast; die dingen wegen 75 kilo per stuk ofzoquote:
ow dat valt wel mee dan,quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, bestrating ging er ook nog uit, en ik draaide zonder ballast; die dingen wegen 75 kilo per stuk ofzo
Mwoah, ik stond maar een uurtje of anderhalf op dezelfde plek, dus dat valt wel mee, en in noodgevallen kan er altijd effe een stempel ingetrokken worden; ding valt niet zomaar omquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik hoop dat de polorijder vandaag geen afspraak met zijn reclasseringsambtenaar had, dan moet ie met de bus
Ik ben er ook geen fan van; normaal gesproken leg ik altijd minimaal kunststof, maar nu moest ik zo vaak verkassen dat ik dacht ; fuck it.. en zolang je op klinkers staat valt het allemaal wel mee, dat draagt doorgaans prima als je niet richting einde tabel gaat. Heb op 2 plaatsen wel effe een schotje neergegooid; op gras ga ik niet op blote voetjes staan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:28 schreef densmee het volgende:
[..]
ow dat valt wel mee dan,
Ik ben daar toch wel een beetje huiverig voor ondertussen, ooit met een roterende verreiker een ondergrondse put in geschoten
nee, maar verreiker machinist welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwoah, ik stond maar een uurtje of anderhalf op dezelfde plek, dus dat valt wel mee, en in noodgevallen kan er altijd effe een stempel ingetrokken worden; ding valt niet zomaar om
[..]
Ik ben er ook geen fan van; normaal gesproken leg ik altijd minimaal kunststof, maar nu moest ik zo vaak verkassen dat ik dacht ; fuck it.. en zolang je op klinkers staat valt het allemaal wel mee, dat draagt doorgaans prima als je niet richting einde tabel gaat. Heb op 2 plaatsen wel effe een schotje neergegooid; op gras ga ik niet op blote voetjes staan.
Heb jij tcvt?
Neuh, dit was niet grappig geweest met een verreiker; ik kon vanaf één opstelplek een stuk of 10, 12 van die dingen wegleggen; een verrekijker had per 2 moeten verkassen, en dat ging helemaal niet ivbm bomen enzo.. was wel handig geweest om die zut aan te rijden; de kutviool van een chauffeur die ze gebracht had, had ze allemaal precies onder de grootste boom in de straat neergezet; stom stuk vretenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:09 schreef densmee het volgende:
[..]
nee, maar verreiker machinist wel
en dit is mooi werk voor een verreiker lijkt me, stuk flexibeler en zeker goedkoper
makkelijk die autolaadkraantjes die overal tussen door kunnenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, dit was niet grappig geweest met een verreiker; ik kon vanaf één opstelplek een stuk of 10, 12 van die dingen wegleggen; een verrekijker had per 2 moeten verkassen, en dat ging helemaal niet ivbm bomen enzo.. was wel handig geweest om die zut aan te rijden; de kutviool van een chauffeur die ze gebracht had, had ze allemaal precies onder de grootste boom in de straat neergezet; stom stuk vretennu moesten ze ze stuk voor stuk eronderuit sjouwen en op een platte kar wegrijden
Ideaal iddquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:18 schreef densmee het volgende:
[..]
makkelijk die autolaadkraantjes die overal tussen door kunnen
Die motor is gewoon traagquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef .Neovo. het volgende:
Snelle Opel.
http://www.dumpert.nl/med(...)pel_astra_tegen.html
Die is veel tofferquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef .Neovo. het volgende:
Snelle Opel.
http://www.dumpert.nl/med(...)pel_astra_tegen.html
Vergeet je jerrycan met olie niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:12 schreef Anne het volgende:
Egwel.
Moet nog steeds wel vroeg opstaan, want mijn auto mag zich melden bij de APK-keurmeester om, ik geloof, half 9 in de ochtend. Maar dat geeft niet. Blijf ik tenminste niet in bed hangen de halve ochtend.
Wat voor goedje?quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb er een goedje in gedaan en hij rookt alweer 2 weken niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |