Dus Rik heeft die van Nuran doorgekniptquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Rik die zijn verloofde ziet doodvallen na een wilde nacht met een andere vrouw... het zou ook wel mooie stof geven in het nieuwe seizoen
Oh.. Heb het niet gezien hoor maar ik zag dat veel mensen hier Lorena dachtenquote:
Ik heb het ook even gezien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef GTFransST het volgende:
Straks in Shownieuws de 5 meest memorabele momenten uit GTST volgens de kijker van dit seizoen.
Nr 5. Lucas & Menno.
Nr 4. Noud gaat vreemd met Wiet.
Nr 3. Hoofddoek Nuran gaat af.
Nr 2. Mike vergiftigt Lorena.
Nr 1. Sjoerd aan de drugs.
Mee eens?
Hmm ben ik het wel mee eens ja. Misschien niet de volgorde maar wel dat deze 5 momenten de beste warenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef GTFransST het volgende:
Straks in Shownieuws de 5 meest memorabele momenten uit GTST volgens de kijker van dit seizoen.
Nr 5. Lucas & Menno.
Mee eens?
Dat irritante wijf daar in studio, noemde wel de verhaallijn van Jef en de omgevallen steiger bij de Rozenboom.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ben ik het wel mee eens ja. Misschien niet de volgorde maar wel dat deze 5 momenten de beste waren
Oh dat was ook dit jaar? Ja dan ben ik het met je eens en dan klopt de top 5 ook voor mij qua plaatsen. Ik twijfelde na het plaatsen van mijn reactie ook of ik de verhaallijn van Lucas wel echt leuk vond.. Vond zijn verhaallijn met Edwin echt 100x leuker en beter.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:06 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat irritante wijf daar in studio, noemde wel de verhaallijn van Jef en de omgevallen steiger bij de Rozenboom.
Die had van mij ook wel in de top 5 mogen staan. In plaats van een Menno en Lucas!
Nuran zal Rik vast wel geen toestemming hebben gegevenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedenk me net dat het Nuran ook wel niet zal zijn... waarom laat je Rik vlak voor zijn bruiloft vreemdgaan als degene die daar pijn van moet hebben even later op de grond als een hoofddoektomaat uiteenspat
Lucas en Edwin waren leuk omdat het de eerste echte keer was dat Lucas echt verliefd was en het gekoppeld werd aan de coming out van Edwin... Bilal in mindere mate maar vooral Menno zijn inderdaad slappe aftreksels van die lijn..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat was ook dit jaar? Ja dan ben ik het met je eens. Ik twijfelde na het plaatsen van mijn reactie ook of ik de verhaallijn van Lucas wel echt leuk vond.. Vond zijn verhaallijn met Edwin echt 100x leuker en beter
Ik vond de verhaallijn met Bilal echt niks aan, was echt blij dat die weg wasquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lucas en Edwin waren leuk omdat het de eerste echte keer was dat Lucas echt verliefd was en het gekoppeld werd aan de coming out van Edwin... Bilal in mindere mate maar vooral Menno zijn inderdaad slappe aftreksels van die lijn..
Ik vind het nog steeds jammer dat ze Edwin geslachtofferd hebben
De verhaallijn van die steiger was in december 2012!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat was ook dit jaar? Ja dan ben ik het met je eens en dan klopt de top 5 ook voor mij qua plaatsen. Ik twijfelde na het plaatsen van mijn reactie ook of ik de verhaallijn van Lucas wel echt leuk vond.. Vond zijn verhaallijn met Edwin echt 100x leuker en beter.
Ik bedoelde de schrijvers hequote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nuran zal Rik vast wel geen toestemming hebben gegeven
Dat was een goed verhaal in Jef zijn saaie levenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:10 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
[..]
De verhaallijn van die steiger was in december 2012!
Het is eerder de afgelopen maandquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef GTFransST het volgende:
Nr 5. Lucas & Menno.
Mee eens?
Dat zullen ze inderdaad wel niet hebben gedaan. Nuran is ook niet echt een naam, net als Nina en Wiet enz die in mijn hoofd op komt als het gaat om wie nou valtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik bedoelde de schrijvers he
Waarom laat je Rik vreemdgaan als zijn aanstaande een scene later de pijp uitgaat... zoiets doe je om er maanden naartoe te kunnen schrijven dat zoiets uitkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |