SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Geretweet door Gert Jakobs. Wtf.twitter:Wielerman1979 twitterde op donderdag 04-07-2013 om 20:49:53@Gertjakobs64 vind dat we die JSF niet meer nodig hebben: we hebben in @Dannyvanpoppel een nieuwe straaljager van Lage Landen! #tourdujour reageer retweet
Niveautje inderdaadquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:52 schreef Gramulanion het volgende:
Geretweet door Gert Jakobs. Wtf.twitter:Wielerman1979 twitterde op donderdag 04-07-2013 om 20:49:53@Gertjakobs64 vind dat we die JSF niet meer nodig hebben: we hebben in @Dannyvanpoppel een nieuwe straaljager van Lage Landen! #tourdujour reageer retweet
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben gehoord dat je ziek was.
Je mag hem hebben dit is een babyfacequote:Op donderdag 4 juli 2013 20:55 schreef Lutte het volgende:
Ik wil hem
Dumoulin is weer vrij voor jou Karin
was geen lapohuntenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij ook en dat weet TS goed
De TT maar even opgefleurd dan!
Meer mijn leeftijdscategorie dan ook hèquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mag hem hebben dit is een babyface
Mwah daar zit ik niet mee hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Meer mijn leeftijdscategorie dan ook hè
Die kale op die fiets is meer jouw genre zeker ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah daar zit ik niet mee hoorMaar een beetje te gladjes.
Beetje onnodig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:58 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Je vader met een vierkante balzak.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die kale op die fiets is meer jou genre zeker ?
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:58 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Je vader met een vierkante balzak.
Als je mazzel hebt Liz Hatchquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:57 schreef Pedroso het volgende:
Lekker Jeannie Longo mogen zoenen, wat een bofkont.
Hij is wel goed met een pistoolquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah daar zit ik niet mee hoorMaar een beetje te gladjes.
Heeft ook een leuke vrouw !quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind Rick Nieman zo'n aardige gast, maar die vreselijke rrrrrr verpest alles
Je wacht op Johan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]Nee en die ernaast ook niet trouwens.
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga voor het geweer![]()
En weer effe plat, ik zweet me kapot
Allemaal door Wilfred Lee Genee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zou wat zijn 50 jaar na Kennedy.
Ja, aan het begin.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:02 schreef Pedroso het volgende:
Hebben ze het al over Belgisch hoop in bange dagen gehad, VDB2 ?
Van een downkind?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Eddy heeft de humor van een kleinkind. Ik voel mij eindelijk thuis.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een varken heeft het IQ van een 5 jarig kind
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij quote je de verkeerde post
Trusten.
alleen als je je zak hebt gewassen vandaagquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Zal ik anders even een college houden over Hitler?"
Cancellara heeft denk ik een hersenbeschadigingquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:04 schreef Redefine het volgende:
Zijn Engels doet me altijd denken als Cancellara Engels spreekt. Al is die een stuk erger.
quote:
Oké man.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Zal ik anders even een college houden over Hitler?"
You know ehhhh.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cancellara heeft denk ik een hersenbeschadiging
Cancellara spreekt heel goed Engels, Engels typen is bij hem het probleemquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:04 schreef Redefine het volgende:
Zijn Engels doet me altijd denken als Cancellara Engels spreekt. Al is die een stuk erger.
Betalen en downloaden:quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Betalen en downloaden:
http://www.luisterboeken.nl/maarten-van-rossem-hitler.html
Kent u "De Maarten"? Dat is mijn Glossy-blad.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij quote je de verkeerde post
Trusten.
Ik doel niet op het Engels an sich, want daar was bij Greipel helemaal niets mis mee. Maar op zijn uitspraak. Ook niets mis mee, want dat krijg je van dat Switzedeutsch. Maar grappig is het wel om hem te horen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Cancellara spreekt heel goed Engels, Engels typen is bij hem het probleem
Oh ja?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:08 schreef Karelnoord het volgende:
Is er eigenlijk al een soort TDJ vs Avond etappe vete bezig binnen de fok gang?
Zal wel niet, is namelijk duidelijk dat de avond etappe TDJ volledig overklast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |