quote:
Want?quote:
Volgens mij ben je nog niet eens begonnen met daten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik ben wel even klaar met daten..Pff, wat kom ik de laatste tijd toch veel rare figuren tegen..
. Om een voorbeeld te geven: Een die wel graag antwoorden wil op haar vragen, ga ik vragen stellen, weigert ze gewoon te antwoorden.. En vervolgens gaan mekkeren
dat er geen dialoog opgang komt.. Goh wat raar..
OK, het is er één uit duizenden, maar ik ben er wel even klaar mee..
Op wat voor vragen wilde ze geen antwoord geven dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik ben wel even klaar met daten..Pff, wat kom ik de laatste tijd toch veel rare figuren tegen..
. Om een voorbeeld te geven: Een die wel graag antwoorden wil op haar vragen, ga ik vragen stellen, weigert ze gewoon te antwoorden.. En vervolgens gaan mekkeren
dat er geen dialoog opgang komt.. Goh wat raar..
OK, het is er één uit duizenden, maar ik ben er wel even klaar mee..
Wanhopige mannen vooral. Doe je niks aan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:44 schreef DClab het volgende:
Hai, kom ook even binnenvallen
Ervaringen met RP en met lexa (free membership *jeej, 3 dagen*). Waarom reageren er zulke kansloze figuren die niet eens m'n profiel lezen? Vind het belachelijk dat je zoveel geld moet betalen voor diensten die verder niet gecontrolleerd worden! Kent iemand hier een betere datingsite dan de 2 genoemde?
Zoals ik al zei, wanhopig. Die zien een vrouwmens en worden meteen een stel Neanderthalers die hopen dat ze beet hebben. En dan kan die halve minuut ze niks schelen, en gaan ze eerder op je foto of foto's af.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:52 schreef DClab het volgende:
Jaaaa, dat zal inderdaad wel zo zijn! Maar wat denken ze te bereiken met standaard berichtjes naar vrouwen waarvan ze het profiel niet eens hebben gelezen? doe dan op z'n minst je halve minuut huiswerk zodat je je standaard berichtje kan tweaken met wat passende details....
Wel ik zal je de andere kant van de medaille tonen ... ik ben ook tijdje ingeschreven geweest op paar sites (twoo, rendez-vous) en ik deed wel moeite om alles netjes te lezen, te wikken en te wegen en tijd te nemen om een net berricht te versturen. Van de 30 zijn er 4 die iets terug gestuurd hebben. 1 tje een nette conversatie maar woonde veel te ver, en had een gewicht dat letterlijk 2 keer het mijne was. De andere altijd een antwoord van maximum 10 woorden. 1 zei kortweg dat ze het berricht niet gelezen had omdat ze veel te veel berrichtjes kreeg ... over standaard zinnetjes gesprokenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:52 schreef DClab het volgende:
Jaaaa, dat zal inderdaad wel zo zijn! Maar wat denken ze te bereiken met standaard berichtjes naar vrouwen waarvan ze het profiel niet eens hebben gelezen? doe dan op z'n minst je halve minuut huiswerk zodat je je standaard berichtje kan tweaken met wat passende details....
Je zit pas een paar dagen op Paiq toch. Hebben ze in België verder geen serieuze datingsites dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:03 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Wel ik zal je de andere kant van de medaille tonen ... ik ben ook tijdje ingeschreven geweest op paar sites (twoo, rendez-vous) en ik deed wel moeite om alles netjes te lezen, te wikken en te wegen en tijd te nemen om een net berricht te versturen. Van de 30 zijn er 4 die iets terug gestuurd hebben. 1 tje een nette conversatie maar woonde veel te ver, en had een gewicht dat letterlijk 2 keer het mijne was. De andere altijd een antwoord van maximum 10 woorden. 1 zei kortweg dat ze het berricht niet gelezen had omdat ze veel te veel berrichtjes kreeg ... over standaard zinnetjes gesproken![]()
Ben dus ook geen lid meer op dat soort sites nu sins kort wel op paiq maar dat is als Belg ook geen succesdenk dat ik maar gewoon eens ga buiten komen en sociale dingen doen
30 op 2 jaar dat is hooguit 2 per maandquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je zit pas een paar dagen op Paiq toch. Hebben ze in België verder geen serieuze datingsites dan?
Het klopt overigens wel dat vrouwen erg veel berichtjes krijgen, dat is hier al heel vaak geconstateerd. Maar dat betekent niet dat we een origineel bericht niet waarderen, het is gewoon nogal een brij van "Hey hey!" tot aan "Ik ben een papa van twee bloedjes en hou jij ook zo van gezelligheid?" Daarom stuur ik ook liever zelf het eerste berichtje. Je hebt 30 vrouwen een bericht gestuurd, best veel, vond je die echt allemaal zo leuk dan?
Zeker..dat stond er ook niet bijquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:23 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
30 op 2 jaar dat is hooguit 2 per maandvind ik best een redelijk getal toch ...
Een vrouw heeft gewoon aandacht nodig, vanaf het eerste bericht.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:23 schreef DClab het volgende:
Oh, dat is ook niet tof dan van de andere kant gezien. Snap het dan deels wel, maar denk dat veel vrouwen toch afhaken wanneer ze zo'n standaard bericht krijgen...
1tje maar die heb ik in een eerder topic al eens beschreven :-) moeilijke eter, veel regeltjes, pak jonger en echt generatie verschil, vooroordelen ...quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zeker..dat stond er ook niet bijMaar nooit een date uit voortgekomen?
Niet eens zozeer de aandacht, maar we'll graag interessequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Een vrouw heeft gewoon aandacht nodig, vanaf het eerste bericht.
Ah..ik dacht dat die via facebook was. Mja, er moeten toch wel meer en leukere vrouwen zijn dan dat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:25 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
1tje maar die heb ik in een eerder topic al eens beschreven :-) moeilijke eter, veel regeltjes, pak jonger en echt generatie verschil, vooroordelen ...
geef gewoon toe dat de foto het verschil maakt, niet die lettertjes die iemand typt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:23 schreef DClab het volgende:
Oh, dat is ook niet tof dan van de andere kant gezien. Snap het dan deels wel, maar denk dat veel vrouwen toch afhaken wanneer ze zo'n standaard bericht krijgen...
Vooral gemeende interesse.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef DClab het volgende:
[..]
Niet eens zozeer de aandacht, maar we'll graag interesse
Ik denk dat dat redelijke synoniemen zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef DClab het volgende:
[..]
Niet eens zozeer de aandacht, maar we'll graag interesse
Niet echt... Heb zelf bv weinig aandacht nodig, maar diegene moet wel geïnteresseerd zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:29 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ik denk dat dat redelijke synoniemen zijn.
Ik had haar leren kennen via Two en dan vrienden geworden op facebook ... na half jaar af en toe een leuke chat eens afgesproken. Leuke vrouwen zijn er met hopen maar die hebben meestal al een man of vriend ik zit net op een settel leeftijd. Achter een paar jaar denk ik dat het wel weer anders is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah..ik dacht dat die via facebook was. Mja, er moeten toch wel meer en leukere vrouwen zijn dan dat?
Het werd madame nog al snel te persoonlijk en daar wilde ze niet op antwoorden, vond ze te ver gaan.. Iemand was in het ziekenhuis beland en ik vroeg hoe het ging en wat dat met haar deed..quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Op wat voor vragen wilde ze geen antwoord geven dan?
En bedankt voor het compliment.. Ik post niet alles hier (Als er niet veel gebeurd, valt er niet veel te melden, toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:54 schreef Silenus het volgende:
Als je je door zoiets al uit het veld laat slaan ben je denk ik emotioneel ook niet stabiel genoeg om uberhaupt te daten.
niet helemaal he :-) dat is enkel zo als je midden in de provincie woont ... als je aan de rand woont kan het zijn dat andere provincie plaats korter bij is dan je eigen provincie :-)quote:
Vooral het soort foto maakt uit, hoeveel het er zijn, of iemand überhaupt recente foto's heeft.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
geef gewoon toe dat de foto het verschil maakt, niet die lettertjes die iemand typt.
Da's inderdaad allemaal nogal berekenend, zo vooraf. Niet echt een spontane manier van daten. Die file's ook..quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:35 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Ik had haar leren kennen via Two en dan vrienden geworden op facebook ... na half jaar af en toe een leuke chat eens afgesproken. Leuke vrouwen zijn er met hopen maar die hebben meestal al een man of vriend ik zit net op een settel leeftijd. Achter een paar jaar denk ik dat het wel weer anders is.
Tevens ga ik heel eerlijk zijn ... internet daten heeft voordelen maar brengt ook nadelen met zich mee. Ik ben iemand die eigenlijk best wel veel nadenkt (ik sta heel vaak in de file) en ik heb een beetje de indruk dat internet daten in een rechte lijn ligt met overige internet toepassingen. De NEXT klik is snel gemaakt. Het minste beetje dat iemand niet bevalt ga je gewoon naar de volgende.
Als je een kind hebt valt de helft al instant af want er zijn genoeg mannen rond mijn leeftijd zonder kinderen dus waarom zou iemand dan voor geregel gaan als je ook gewoon van nul af kan beginnen. Uiteraard is er dan ook nog het verhaal van de wel beschikbare dames die reeds 3 kinderen hebben van 3 verschillende mannen ... ik zeg niet dat dat niks kan worden maar ik wil geen gezin van 4 kinderen. Vrouwen met slechts 1 kind of eventueel 2 zijn op hun pakweg 28 tot 35 bij de partner waarmee ze kinderen hebben.
Dan ook nog wat praktische dingen er bij en je komt op een aardig kader van regeltjes ook al wil je het niet regeltjes noemen![]()
In mijn geval is alles heel erg gestructureerd en netjes geregeld, ik heb een goede verstandhouding met mijn ex-vriendin en dus de mama van mijn zoontje, dus geen discussies of gezever rond de kleine. Dat scheelt een pak ook voor eventuele nieuwe partners. En neen het zal nooit nog goedkomen :-) Vertrouwen is als een lucifer ... eens gebroken verbrand je je vingertjes
Over het algemeen schrijf ik altijd iets persoonlijks, maar bij niet betaalde members laat ik dat tegenwoordig. Daar hoor je echt nooit wat van.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:44 schreef DClab het volgende:
Hai, kom ook even binnenvallen
Ervaringen met RP en met lexa (free membership *jeej, 3 dagen*). Waarom reageren er zulke kansloze figuren die niet eens m'n profiel lezen? Vind het belachelijk dat je zoveel geld moet betalen voor diensten die verder niet gecontrolleerd worden! Kent iemand hier een betere datingsite dan de 2 genoemde?
Is dat zo? Ik heb ook hier al eens over nagedachtquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vooral het soort foto maakt uit, hoeveel het er zijn, of iemand überhaupt recente foto's heeft.
Oke hoe ziet jouw foto er uit :pquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:52 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb ook hier al eens over nagedachten mij eens aangemeld als vrouw en gezocht naar mannen uit mijn buurt in mijn leeftijdsgroep om te kijken wat voor foto's anderen plaatsen en inderdaad een aantal denk ik bij mezelf ... mijn god ... petje, reclame tshirts, wazig, met een getunde auto, bloot bovenlijf, prentboek (overdreven veel tattoo's) maar er zitten er ook bij die behoorlijk nette profielen hebben. Desondanks staan ook hun profielen vaak 2 jaar of langer online :-) 2 mogelijkheden ... het werkt niet of het zijn players.
Nu ik heb wel een idee ... als we nu eens foto's laten keuren hier voor we ze op dating sites zetten...
Deze dan nog maar een keer:quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vooral het soort foto maakt uit, hoeveel het er zijn, of iemand überhaupt recente foto's heeft.
eerste heb ik als chat foto (uitsnede) en de 2de als ik foto op Paiq dan he ...quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:03 schreef eefje801 het volgende:
Eerste is het leukst, daar kijk je in de camera en is niet zo geposeerd.
Hij heeft gelijk.quote:
Zou die tweede echt vervangen, wat Silenus zegt een meer zomerse foto. Wel goed dat je niet alleen gezichtsfoto's hebt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:04 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
eerste heb ik als chat foto (uitsnede) en de 2de als ik foto op Paiq dan he ...
Smaken verschillen natuurlijk. Foto beoordeling op Paiq moet je echter wel met een korreltje zout nemen volgens mij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:07 schreef HaerdenC het volgende:
Grappige is dat de 2de veel betere beoordeling krijgt dan de eerste op paiq :'-)
Als je hiertussen moet kiezen zou ik voor de eerste gaan, al is de fontein scherper dan jijquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef HaerdenC het volgende:
Wat met deze 2 dan ...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beide inderdaad gemaakt door beste maatje... die in costuum niet was door fotografe voor het werk. Verder post ik geen foto's meer
laat de eer aan de anderen
AH ik juist foto 2 en een kale kop staat hem beter.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als je hiertussen moet kiezen zou ik voor de eerste gaan, al is de fontein scherper dan jij
Wel grappig dat dat zo verschilt. Ik vind hem op beide foto's nogal wegvallen tegen het decor, maar op de eerste zijn houding leuker.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
AH ik juist foto 2 en een kale kop staat hem beter.
Waarom zou ik dat niet durven ... ik ga ook niet schuil achter 1 of andere coole stoere nickname of zo :-) Haerden C is mijn echte naam.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:15 schreef eefje801 het volgende:
Wel leuk trouwens Haerden dat je gewoon die foto's durft te posten
Ben ik ook helemaal voor, echter op fok niet altijd zo gebruikelijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:18 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet durven ... ik ga ook niet schuil achter 1 of andere coole stoere nickname of zo :-) Haerden C is mijn echte naam.
Hahaha true story bro ... daarom wilde ik ook op de foto met de fontein. Heb er ook paar mooie met oldtimers maar ik heb begrepen dat dat een verschrikkelijke afknapper is voor dames dus die gebruik ik niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:21 schreef ook_gek het volgende:
ik weet al wat het is met die fontein. De achtergrond is zo indrukwekkend. Er is zoveel te zien dat jij volledig weg valt. Ik vind alles er achter 10x interessanter dan de persoon waar het om gaat. Er is veel te veel te zien.
Dat is denk ik de storende factor op de foto.
Dat is Silent Chaos vast niet met je eensquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:24 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Hahaha true story bro ... daarom wilde ik ook op de foto met de fontein. Heb er ook paar mooie met oldtimers maar ik heb begrepen dat dat een verschrikkelijke afknapper is voor dames dus die gebruik ik niet.
dat laatste valt best mee vind ik. Ik heb onlangs in een Ferrari mogen rijden en tijdens het rijden is er een foto van mij gemaakt. Geloof me, vrouwen reageren heel leuk op mijn stralende uiterlijk. Dat ik in een Ferrari zit boeit velen niet. Op een enkeling na dan. Dat is wat vrouwen zien. Een stralende man, niet de auto. Tenzij ze dat wel interessant vindenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:24 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Hahaha true story bro ... daarom wilde ik ook op de foto met de fontein. Heb er ook paar mooie met oldtimers maar ik heb begrepen dat dat een verschrikkelijke afknapper is voor dames dus die gebruik ik niet.
Graag eerst wat statistieken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat laatste valt best mee vind ik. Ik heb onlangs in een Ferrari mogen rijden en tijdens het rijden is er een foto van mij gemaakt. Geloof me, vrouwen reageren heel leuk op mijn stralende uiterlijk. Dat ik in een Ferrari zit boeit velen niet. Op een enkeling na dan. Dat is wat vrouwen zien. Een stralende man, niet de auto. Tenzij ze dat wel interessant vinden
Mag ik je een oprecht advies geven...Snij alle foto's eens bij, zodat jij meer het onderwerp word en niet een deel van de omgeving. Deze fout word heel veel gemaakt op datingsites en tenzij het een echte impressie foto is waaruit hobby's sterk naar voren komen, is het alleen maar storend dat je maar een klein deel van de foto bent.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef HaerdenC het volgende:
Wat met deze 2 dan ...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beide inderdaad gemaakt door beste maatje... die in costuum niet was door fotografe voor het werk. Verder post ik geen foto's meer
laat de eer aan de anderen
Oh, vind ik juist niet! Ik vind het leuk om iemand in verschillende settings terug te zien!quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:34 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mag ik je een oprecht advies geven...Snij alle foto's eens bij, zodat jij meer het onderwerp word en niet een deel van de omgeving. Deze fout word heel veel gemaakt op datingsites en tenzij het een echte impressie foto is waaruit hobby's sterk naar voren komen, is het alleen maar storend dat je maar een klein deel van de foto bent.
Wel als er echt iets te zien is, maar als je daardoor alleen maar iemand van een afstandje ziet en niet eens goed een gezicht. Dan vind ik dat toch minder leuk. Of zoals in de foto met de bal dat er niets interessants omheen staan, dan kan daar best een stuk vanaf waardoor hij beter in beeld komt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:36 schreef Sannne het volgende:
[..]
Oh, vind ik juist niet! Ik vind het leuk om iemand in verschillende settings terug te zien!
Eensquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:34 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mag ik je een oprecht advies geven...Snij alle foto's eens bij, zodat jij meer het onderwerp word en niet een deel van de omgeving. Deze fout word heel veel gemaakt op datingsites en tenzij het een echte impressie foto is waaruit hobby's sterk naar voren komen, is het alleen maar storend dat je maar een klein deel van de foto bent.
En wat is je onpersoonlijke mening?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:38 schreef Sannne het volgende:
Dat is misschien wel zo ja, maar die fontein moet echt niet bijgeknipt worden, is mijn persoonlijke mening. Dan wordt het alleen maar een vage foto.
Die onderste van de auto's is ook leuk Haerden!
Mee eens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:34 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Vind die onderste foto ook wel leuk, ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mee eens.
Onderste oldtimerfoto is, bijgesneden, leuk voor op paiq denk ik!
Ik ben niet goed in het herkennen van oude auto's dus de vraag..... wat is het en wat moet dat dan kosten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:41 schreef HaerdenC het volgende:
De bovenste van de auto was om jullie een glimlach te geven :-) die zou ik nooit gebruiken de onderste vind ik wel leuk ... maatje had veel meer oog voor de auto als voor mij :-) en dat begrijp ik ... dink kost 2 maal de waarde van mijn woning ... ruimschoots :-)
Toyota 2000GT zijn er een 500 of zo van gemaakt. Het model heeft ooit mee gedaan in een Bond film. Kostprijs in goede staat 350.000 euro een cabrio nog een stuk meer. In Nederland rijdt er ook 1 rond van een ouder stel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in het herkennen van oude auto's dus de vraag..... wat is het en wat moet dat dan kosten.
Is dat die 2000GT die Toyota speciaal voor de bond film naar cabrio omgebouwd heeft in 1 week tijd? En de waarde valt nog ruim mee. Ik zat meer te denken aan enkele miljoenenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:43 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Toyota 2000GT zijn er een 500 of zo van gemaakt. Het model heeft ooit mee gedaan in een Bond film. Kostprijs in goede staat 350.000 euro een cabrio nog een stuk meer. In Nederland rijdt er ook 1 rond van een ouder stel.
Ja inderdaad omgebouwd omdat de hoofrolspeeler te groot was en er niet fatsoenlijk in kon zitten. Was gemaakt op maat van een Japanner he.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dat die 2000GT die Toyota speciaal voor de bond film naar cabrio omgebouwd heeft in 1 week tijd? En de waarde valt nog ruim mee. Ik zat meer te denken aan enkele miljoenen
ah oke dan heb ik toch de juiste auto voor me. Tja de enige echte bond auto is en blijft de DB5quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:47 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Ja inderdaad omgebouwd omdat de hoofrolspeeler te groot was en er niet fatsoenlijk in kon zitten. Was gemaakt op maat van een Japanner he.
Zo duur zijn de woningen in Belgie niet he.
En wat zijn dan foto's die jou aanspreken? Uiterlijk of mij als persoon buiten beschouwing gelaten het gaat om het type foto ...quote:
Nee, Andro, niet de oranje balfoto.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:48 schreef Andromache het volgende:
ik vind de fontein- en oranje balfoto leuk
Belgie is anders dan Nederland in 10.000 opzichten. Ja wij hebben rendez-vous en paar andere dingen maar ik heb in een vorig topic al eens een opsomming gemaakt van alles wat ik daar heb meegemaakt of ontmoet. Wordt je niet vrolijk vanquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ah oke dan heb ik toch de juiste auto voor me. Tja de enige echte bond auto is en blijft de DB5
Maar we zijn wel heel erg off topic nu
Maar heb je in Belgie geen grote bekende dating site's?
ik heb vroeger een aantal maanden in Merksum ( schrijf ik dat goed? ) gewerkt. Is op kruipafstand van Antwerpen. Maar daar heb ik zeer leuke en goede herinneringen aan overgehouden op date gebiedquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:53 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Belgie is anders dan Nederland in 10.000 opzichten. Ja wij hebben rendez-vous en paar andere dingen maar ik heb in een vorig topic al eens een opsomming gemaakt van alles wat ik daar heb meegemaakt of ontmoet. Wordt je niet vrolijk van
Merksem, dat is niet zo heel ver van hier inderdaad. Antwerpen is wel een leuke stad ik woon midden tussen Leuven en Hasselt vlak bij de snelweg wissel richting Antwerpen en Brussel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb vroeger een aantal maanden in Merksum ( schrijf ik dat goed? ) gewerkt. Is op kruipafstand van Antwerpen. Maar daar heb ik zeer leuke en goede herinneringen aan overgehouden op date gebied
maar jij bent ook een player met een iPhone5, hebt Ferrari gereden, dure spullen thuis en kent Matsoe Matsoe.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb vroeger een aantal maanden in Merksum ( schrijf ik dat goed? ) gewerkt. Is op kruipafstand van Antwerpen. Maar daar heb ik zeer leuke en goede herinneringen aan overgehouden op date gebied
pfff ik ben weer de net iets mindere versie ... met mijn Xperia en Toyota ... ik hoor het alquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maar jij bent ook een player met een iPhone5, hebt Ferrari gereden, dure spullen thuis en kent Matsoe Matsoe.
hey ... nu was het eens on topic :-)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:24 schreef Pinkdwarf het volgende:
Hebben we hier nu 4 pagina's gevuld over foto's op een datingsite? Haha, leuk! Ik vind de fontein en oldtimer foto's het leukst.
Juist.... en dat weten al die vrouwen natuurlijk ook. Want dat staat alleemaal op m'n rug geschrevenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maar jij bent ook een player met een iPhone5, hebt Ferrari gereden, dure spullen thuis en kent Matsoe Matsoe.
Maar anders zou het misschien betekenen dat ze speciaal voor de site fotos'moeten maken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:38 schreef HaerdenC het volgende:
Het bijknippen klopt wel ... een veelgemaakte fout van meisjes/dames/vrouwen vind ik persoonlijk de foto's waarbij er een arm van een man nog rond hun nek hangt maar de man er af geknipt is ... dat is voor mij INSTANT NEXT
Persoonlijk vind ik het er niet uitzien om iemand van een foto af te knippen en op een site te plaatsen.. Moraal van het verhaal, een "nieuwe" foto maken of een andere pakken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar anders zou het misschien betekenen dat ze speciaal voor de site fotos'moeten maken.
Is het zo erg dat ze de kop/lijf van een vriend/vriendin/whatever eraf knippen? Hem/haar erop laten is ook geen optie ivm privacy.
Kort geantwoord ... Jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar anders zou het misschien betekenen dat ze speciaal voor de site fotos'moeten maken.
Is het zo erg dat ze de kop/lijf van een vriend/vriendin/whatever eraf knippen? Hem/haar erop laten is ook geen optie ivm privacy.
Ik snap dat het leuker is om andere foto's te zien hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 06:45 schreef HaerdenC het volgende:
Kort geantwoord ... Jamaar dat is mijn persoonlijke mening.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:23 schreef Silenus het volgende:
Wat is er nou weer mis met iemand van de foto afsnijden.Daar kan ik me nou totaal niet aan storen, en vind het inderdaad te prijzen dat je niet zomaar de foto van een ander op het internet zet.
Om dan INSTANT NEXT te roepen, tsja...met zo'n instelling blijf je single natuurlijk.
Waarom een foto met een auto?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:33 schreef HaerdenC het volgende:
hop dan maar spontaan en auto :-) ik durf te wedden dat ik een paar mensen een glimlach geef hiermee :-)
[ afbeelding ]
Spontaan he ...
[ afbeelding ]
Droomwagen ... compleet onder de indruk dat ik er zo kort bij mocht komen.
Ja haha. Ooooooit was ik slank, had ik nog geen rimpels en zag ik eruit als een fotomodel!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Als we toch bezig zijn met foto's, foto's van meerdere jaren oud erop zetten.. Dan wordt je echt spontaan verrast op een date als er wezenlijk verschil tussen de foto's en de persoon zit..
omdat er hier gezegd werd dat een foto met een auto veel minder problematisch is dan ik verwacht had. Zeker als het bv je hobby aanhaalt, Japanse classics uit jaren 70 als hobbyquote:
Hier heb ik ook ervaring mee ja ... meisje gezien op de site, vrouw op date ... 6 jaar verschil en vooral 25 kg verschil. Dat is gewoon bedrog!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Als we toch bezig zijn met foto's, foto's van meerdere jaren oud erop zetten.. Dan wordt je echt spontaan verrast op een date als er wezenlijk verschil tussen de foto's en de persoon zit..
Ik vind vooral dat je er leuk(er) opstaat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:01 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
omdat er hier gezegd werd dat een foto met een auto veel minder problematisch is dan ik verwacht had. Zeker als het bv je hobby aanhaalt, Japanse classics uit jaren 70 als hobbyvandaar ... Liever met een auto dan met de arm van 1 of andere dame rond mijn nek denk ik dan
Sterk bezig! Goed gedaan en succesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:03 schreef Paul het volgende:
Ik had dus dinsdag m'n 2e date gehad. Morgen m'n 3e, en dan ga ik bij haar langs
en dat isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:03 schreef Paul het volgende:
Ik had dus dinsdag m'n 2e date gehad. Morgen m'n 3e, en dan ga ik bij haar langs
Juist een foto met een arm van een ander vrouw zet een vrouw aan het denkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:01 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
omdat er hier gezegd werd dat een foto met een auto veel minder problematisch is dan ik verwacht had. Zeker als het bv je hobby aanhaalt, Japanse classics uit jaren 70 als hobbyvandaar ... Liever met een auto dan met de arm van 1 of andere dame rond mijn nek denk ik dan
Ligt aan de foto. Is het een hij met haar foto of een haar met hem foto. Hetzelfde als met het object.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:10 schreef Silenus het volgende:
"Wie was dat, zijn ex, zus?? Of is het gewoon een onzekere kneus die indruk probeert te maken op mij door te doen alsof hij heel goed in de markt ligt bij de vrouwen?"
Indeed ... ik plaats geen foto's met vrouwen op mijn dating profiel ... vrouwen zijn niet mijn hobbyquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:10 schreef Silenus het volgende:
"Wie was dat, zijn ex, zus?? Of is het gewoon een onzekere kneus die indruk probeert te maken op mij door te doen alsof hij heel goed in de markt ligt bij de vrouwen?"
Het boeit vrouwen niet wat je hobby is, alles gaat om uitstralingquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:13 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Indeed ... ik plaats geen foto's met vrouwen op mijn dating profiel ... vrouwen zijn niet mijn hobby
Het boeit vrouwen/mannen wel. Maar het is niet alles bepalend natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het boeit vrouwen niet wat je hobby is, alles gaat om uitstraling
Het is een foto uit Spanje ... gegrild stukje brood met topping ... tapaz dus ... ik gebruik die foto om uitsnede te maken als chat foto. Wat ik ga eten staat er dus niet op voor de duidelijkheidquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het boeit vrouwen/mannen wel. Maar het is niet alles bepalend natuurlijk.
Zoals ik zei, ik kijk in eerste instantie naar de foto's alleen maar naar de man in kwestie. Ik zie half niet eens wat er verder opstaat.
Zoals Silenus zei "eet je nu alleen een stuk vlees? " Dat had ik bij lange na niet gezien
Het boeit vrouwen pas wat je hobby is als ze je zien zitten, maar dan vind ze meestal sowieso al veel leuk wat je ook doet. Als ze je leuk genoeg vind maakt het geen zak uit dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het boeit vrouwen/mannen wel. Maar het is niet alles bepalend natuurlijk.
Zoals ik zei, ik kijk in eerste instantie naar de foto's alleen maar naar de man in kwestie. Ik zie half niet eens wat er verder opstaat.
Zoals Silenus zei "eet je nu alleen een stuk vlees? " Dat had ik bij lange na niet gezien
Niet helemaal mee eens ... ik kan me voorstellen dat er ook dames zijn die liever geen foto's zien uit een kroeg of van op 1 of ander feestje. Heb wel eens foto's gezien op profielen van mannen waar ze met 2 pintjes bier en een metal T-shirt op een festival staan. Volgens mij beperk je daar toch aardig je potentiele markt mee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:29 schreef Kreator het volgende:
De leukste foto's zijn 'spontane' foto's van een feestje, uit de kroeg of tijdens je hobby, waar verder niemand opstaat. Waar je dus duidelijk in je element bent en niet geposeerd voor de camera staat.
Dat is toch niet erg? Denk dat je ook geen vrouwen wil aantrekken die daar niet oke mee zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:31 schreef HaerdenC het volgende:
Volgens mij beperk je daar toch aardig je potentiele markt mee.
Doe jij imho ook met je autoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:31 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens ... ik kan me voorstellen dat er ook dames zijn die liever geen foto's zien uit een kroeg of van op 1 of ander feestje. Heb wel eens foto's gezien op profielen van mannen waar ze met 2 pintjes bier en een metal T-shirt op een festival staan. Volgens mij beperk je daar toch aardig je potentiele markt mee.
Dat waren maar voorbeelden hè. Het gaat er meer om dat het 'spontane' foto's zijn. Die geposeerde foto's vind ik maar niks.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:31 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens ... ik kan me voorstellen dat er ook dames zijn die liever geen foto's zien uit een kroeg of van op 1 of ander feestje. Heb wel eens foto's gezien op profielen van mannen waar ze met 2 pintjes bier en een metal T-shirt op een festival staan. Volgens mij beperk je daar toch aardig je potentiele markt mee.
Totaal mee eens. Als je aan haar vraagt "voel je je tot hem hierdoor aangetrokken?" is het antwoord toch nee. Zoiets als: "Jij bent zoooo'n leuke jongen en je bent zooo lief , vrouwen moeten wel verliefd op je raken. Maar ik niet".quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat waren maar voorbeelden hè. Het gaat er meer om dat het 'spontane' foto's zijn. Die geposeerde foto's vind ik maar niks.
Als iemand het trouwens niks vindt dat ik met een biertje in de kroeg sta, heeft ze wel een probleem want dat doe ik namelijk graag. Je kunt natuurlijk ook je dagje strandtent met een glaasje wijn fotograferen.
Zo voor je auto staan schrikt echt wel 83% van de vrouwen af, ook al zegt Cue van niet.
Dat zei ik ook weer niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:44 schreef Kreator het volgende:
Zo voor je auto staan schrikt echt wel 83% van de vrouwen af, ook al zegt Cue van niet.
Heeft niets te maken met aantrekkingskracht. Vrouwen komen niet naar de site om mensen te vinden met dezelfde hobby, maar om een leuke jongen te ontmoeten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zei ik ook weer niet.
Mij schrikt het in eerste instantie niet af. Daarbij zie ik wel dat ie blijkbaar auto's leuk vindt en tja je gaat je (net als dat biertje of het strand) afvragen in hoeverre het een hobby/levensstijl is en in hoeverre je daar zin in hebt / bij past.
Ik gebruik de foto met de auto nietquote:
Dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:54 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen komen niet naar de site om mensen te vinden met dezelfde hobby, maar om een leuke jongen te ontmoeten.
Waarom praten we dan over hobby's als het geen bal uit maakt?quote:
Doe wat aan je Steve Jobs kledingstijl.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:33 schreef HaerdenC het volgende:
hop dan maar spontaan en auto :-) ik durf te wedden dat ik een paar mensen een glimlach geef hiermee :-)
[ afbeelding ]
Spontaan he ...
[ afbeelding ]
Droomwagen ... compleet onder de indruk dat ik er zo kort bij mocht komen.
Omdat het wel iets uit kan maken, dat zei ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:57 schreef firefly3 het volgende:
Waarom praten we dan over hobby's als het geen bal uit maakt?
Die in costuum staat er ook en de chat foto is nog anders van stijlquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:59 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Doe wat aan je kledingstijl Steve Jobs.
Je hebt een emotioneel en logisch hersenhelft. Het emotionele gedeelte wordt als eerste getriggerd waarbij er gefilterd wordt met welke persoon je wilt afspreken omdat diegene gevoelens bij je op kunt wekken. Daarna wordt het logische gedeelte getriggerd en wordt er weer gefilterd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat het wel iets uit kan maken, dat zei ik.
Dat betekent niet gelijk dat je maar dezelfde hobbys moet hebben.
Onzin. Vrouwen vinden het leuk dat een man een hobby heeft. Passie tonen, voor wat dan ook, is positief en wekt zeker wel gevoelens op.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:07 schreef firefly3 het volgende:
Hobbys die een ander doet wekken geen gevoelens op.
Hier ben ik het ook een beetje mee eens er is niks zo erg in een relatie als een partner zonder eigen leven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onzin. Vrouwen vinden het leuk dat een man een hobby heeft. Passie tonen, voor wat dan ook, is positief en wekt zeker wel gevoelens op.
Expressie van passie van de man ja, maar niet de hobby zelf. Als je passie hebt met het eten van appels heb je ook een positieve uitstraling. "Wat heb je vandaag gedaan??" , "Appels gegetenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onzin. Vrouwen vinden het leuk dat een man een hobby heeft. Passie tonen, voor wat dan ook, is positief en wekt zeker wel gevoelens op.
Daarom heb ik Japanse oldtimersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:18 schreef ook_gek het volgende:
Een passie of hobby hebben is niet verkeerd denk ik. En wat het precies is zal ook niet heel erg bepalend zijn.
Bijna iedereen heeft wel een passie voor iets. En je zult de passie in een ander herkennen okal is de hobby / passie niet het zelfde. Dat maakt het interesant.
Wat wel belangrijk is denk ik, is hoeveel tijd je hobby in beslag neemt. Zit je de hele dag / avond achter een pc te game. zal dat een hele andere invloed hebben dan een aantal uurtjes per dag besteden aan een hobby.
Dat is prima te combineren met een vrouw. Een kennis van me heeft zijn droom sportwagen gekocht terwijl zijn vrouw in een 10 jaar oude smart rijd en zegt, we komen toch alle 2 aan op plaats van bestemming. Wat boeit het vervoer dan nog? Duidelijk heeft zij niks met auto's.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:19 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Daarom heb ik Japanse oldtimersdat is meer rijden dan sleutelen...
Wat hier gedaan wordt is ook niets anders dan pick up, maar dan digitaal. Van profielen perfectioneren tot meerdere sites en vrouwen tegelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:23 schreef eefje801 het volgende:
pua pua pua puaaaaaa...
On topic:
Oh enne... zelf binnenkort ook weer een dateDetails volgen later.
Echt? Dank je voor de openbaringquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat hier gedaan wordt is ook niets anders dan pick up, maar dan digitaal. Van profielen perfectioneren tot meerdere sites en vrouwen tegelijk.
Zo zie ik het inderdaad ook ... weekendje ardennen met de oldtimer ... leuk hotelletje en door de dag bv picknickmand mee of leuk terrasje doenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is prima te combineren met een vrouw. Een kennis van me heeft zijn droom sportwagen gekocht terwijl zijn vrouw in een 10 jaar oude smart rijd en zegt, we komen toch alle 2 aan op plaats van bestemming. Wat boeit het vervoer dan nog? Duidelijk heeft zij niks met auto's.
Echter heeft hij de perfecte oplossing voor zijn hobby. Ze gaan weekendjes weg met de sportwagen. Hij vind het rijden een feest en zij vind weekendjes / vakanties weg een feest. Prima te combineren dus en alle 2 genieten ze even veel van het weekend.
Zo kan het ook.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:23 schreef eefje801 het volgende:
Leuk, ik verwacht intense verslagenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:23 schreef eefje801 het volgende:
pua pua pua puaaaaaa...
On topic:
Voorlopige werknaam: De Strateegquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:31 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]Goed bezig
![]()
Heeft hij al een bijnaam?
Dit gaat echt te ver. Ik denk dat meiden eerderquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:33 schreef HaerdenC het volgende:
[ afbeelding ]
Spontaan he ...
Niet alleen meiden. Ik en lurkers evengoed.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit gaat echt te ver. Ik denk dat meiden eerderdoen i.p.v.
Waarom spreek je ze dan niet gewoon aan?!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:08 schreef DClab het volgende:
Waaaah, weer aantal leuke kerels gezien... Jammer dat ik ze nooit in het wild of op dating-sites tegenkom...
Hmmm, denk niet dat mijn zorgbaan een lang leven beschoren zou zijn...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Waarom spreek je ze dan niet gewoon aan?!
Uh.... en waar zie je ze dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:08 schreef DClab het volgende:
Waaaah, weer aantal leuke kerels gezien... Jammer dat ik ze nooit in het wild of op dating-sites tegenkom...
quote:Je hebt eerder een OneLiner ontvangen van Kaatje. Helaas heeft deze persoon zich inmiddels uitgeschreven van Paiq.
Ja, doe ik ook altijd gewoon! Niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Waarom spreek je ze dan niet gewoon aan?!
Ze kon je awesomeness gewoon niet aan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dit is vaag. Ik was daar gisteren nog ingelogd.
[..]
Haha, .... spray&prayquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:15 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook altijd gewoon! Niet geschoten is altijd mis![]()
Ik krijg hier toch wel een glimlach van.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:08 schreef Andromache het volgende:
zin in de vierde date. lekker een dagje ontspannen op het water, in het park, met elkaar...
Veel plezier Andro!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:08 schreef Andromache het volgende:
zin in de vierde date. lekker een dagje ontspannen op het water, in het park, met elkaar...
Eh, ik snap er geen hout van eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:39 schreef twi het volgende:
Terwijl ik dit topic volg heb ik de interne strubbelingen rondom het niet begrijpen waarom er van alle cross-FOK! dates zo gedetailleerd verslag wordt gemaakt terwijl je weet dat het terug wordt gelezen en het nieuwsgierig zijn naar hoe het bij al die dates verloopt.
Wat ging daar tussen mis?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:39 schreef twi het volgende:
De keren dat ik met een FOK!ster date-de was ik juist extreem voorzichtig om dit ook maar te laten merken, om het PD en habinogwat scenario te voorkomen.
Dat was een stuk minder gedetailleerd omschreven dan toen het nog leuk en nieuw was:"Onze karakters pastten niet bij elkaar."quote:
Toen ze bij elkaar was werden de bedscenes ook uitgebreid besproken?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was een stuk minder gedetailleerd omschreven dan toen het nog leuk en nieuw was:"Onze karakters pastten niet bij elkaar."
Nee, maar ook de zoetsappige verslagen kunnen zowel ongemakkelijke situaties opleveren, danwel potentiële andere FOK!-dates afschrikken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:43 schreef Deckard het volgende:
Toen ze bij elkaar was werden de bedscenes ook uitgebreid besproken?
Ah, deze date.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:23 schreef habitue het volgende:
Vrijdagavond 7 uur. Ik had de date met Pinkdwarf (tevens mijn eerste live contact date met een FOK!’er)op 8 uur gezet, maar ik ben helaas wat te optimistisch geweest met mijn schatting. Apeldoorn was nog 45 min rijden en ik moest me nog douchen en ook nog tijd vrijmaken voor wat persoonlijke mannelijke verzorging. Tot overmaat van ramp schoot ik uit met mijn scheermesje over mijn kleine teen waardoor het bloed over de badkamervloer gutste.Strompeldend liep ik naar mijn telefoon om Pinkdwarf te appen dat ik 8 uur niet ging halen. Gelukkig had zij te kampen met soortgelijke problemen, dus hebben we de date verlaat naar kwart voor 9.
Omdat ik van plan was om een paar wijntjes te drinken had ik mijn auto bij een goede vriend van me in Apeldoorn gezet waar ik dan ook zou kunnen slapen. Ik werd op tijd in Apeldoorn-city afgezet en liep naar de afgesproken Irish-bar. Ik voelde toch wel wat spanning opkomen, vooral vanwege het vele leuke whatsapp contact de afgelopen 2 weken. Zou immers zonde als er niks overbleef van de klik online. Luttele seconden later zag ik Pinkdwarf aanlopen. Ze zag er super leuk uit! Leuk gekleurd rokje, met leuke hakken en een blauwe jas. En wat een lief gezicht!Alleen de winterse sjaal in hartje zomer verbaasde me nogal. We begroetten elkaar met 3 zoenen en een knuffel. Helaas zat het terras bij de Irish pub vol, dus namen we even verderop plaats op het terras.
De eerste paar minuten was het toch wel wat aftasten van elkaar, en het duurde even voordat er leuke gesprekken op gang kwamen. Gelukkig veranderde dat al snel, gewoon over het geweldige FOK! beginnen natuurlijk dan krijg je al snel de meest hilarische verhalen.Aan het tafeltje achter ons kwamen 5 vrouwen zitten die vroeger bij Pinkdwarf in de klas hebben gezeten op de middelbare school. Ze had ze al in jaren niet meer gezien en het was te merken dat ze zich wat ongemakkelijk gedroeg. Pinkdwarf vertelde me dat ze met de mooiste van de 5 (Tevens de mooiste van de school volgens Pd) vaak heeft gezoend. De erotisch getinte visioenen schoten natuurlijk meteen door mijn hoofd.
![]()
Naarmate het later werd werd het steeds intiemer en er waren momenten bij dat een eerste zoen in de lucht hing. Echter kwam deze niet van de grond. Firefly3 zou teleurgesteld in me zijn.![]()
Tegen kwart voor 12 was het tijd om te gaan, de laatste bus naar Pinkdwarf’s huis zou namelijk kwart voor 12 vertrekken. Het lot bepaalde echter anders, de laatste bus reed voor onze neus weg. Gedesillusioneerd bleven we achter. Echter zag ik nu wel de kans schoon om Pinkdwarf op haar mooie zachte lippen te zoenen. Ik kan niet voor mezelf spreken, maar ze kan fantastisch zoenen.![]()
Ik had kans om met haar mee te gaan, maar ik vond het verstandiger om naar mijn vriend zijn huis te vertrekken.
Geintje natuurlijk
Toen de taxi ons eenmaal op de plaats van bestemming had afgezet, stapten we het huis in.
De volgende ochtend moesten we vroeg op pad aangezien Pinkdwarf vanochtend zou worden opgehaald voor, heel toepasselijk, Pinkpop.
Samenvatting: Pinkdwarf is leuk en geslaagde date.![]()
Volgende date is in de maak.
Disclaimer: Vragen over details die nacht worden niet beantwoord, ook niet via pm, dm, skype, whatsapp of facebook.
We hebben ons netjes gedragen.
Die van mij heet Roberto weet ik. En hij probeert al een tijdje in een broekje te komen waar ik inmiddels inzit is zo'n beetje mijn gok. Maar ook nu blijft het een no go area voor hem.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:14 schreef Silenus het volgende:
Haha, mijn white knight (Alexander heet 'ie) is al een tijdje niet meer op paiq gesignaleerd. Althans, ik heb al maanden niets meer gehoord van vrouwen die ook die Alexander spraken en gewaarschuwd werden voor me.
Alsof ik één of andere seriemoordenaar ben. Jaloerse sukkel.
Het was half 10, trein van een half uurtje later lijkt me dan ook geen punt. Het was niet alsof hij anders niet meer thuis kon komen en hij had nog geen plannen verder, naar eigen zeggen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:45 schreef Silenus het volgende:
Moest 'ie niet gewoon z'n trein halen? En was dit de date die al ongeveer een maand stond?
Ghehe, hij is wel eerlijk iigquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was half 10, trein van een half uurtje later lijkt me dan ook geen punt. Het was niet alsof hij anders niet meer thuis kon komen en hij had nog geen plannen verder, naar eigen zeggen.
Hij appte me vervolgens wel dat hij ging borrelen met vrienden, toen hij aangekomen was in z'n woonplaats![]()
En dat was die date ja.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:05 schreef Silenus het volgende:
Ja, inderdaad wel vreemd dat hij cola neemt op vrijdagavond en daarna wel gaat borrelen.
De homo zat aan het witbier.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:43 schreef Yuki het volgende:
We hebben gezellig op het terras zitten praten onder het genot van witbiertjes (hij) en cola (ik).
Waarom? Wat moet je met zo'n lafaard dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:48 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik haat het als de ander je op offline cheat zet
Beide verklaringen zijn mogelijk. Ik kon niet anders dan fris, ivm een antibioticakuurtje. Was al lang blij dat ik niet ziek meer wasquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ghehe, hij is wel eerlijk iig
meest logische verklaring:
1) hij vond zuipen met hun (bier) leuker dan met jou (cola)
2) hij is echt nog nat achter zijn oortjes en wist eigenlijk niet wat te doen en ging maar vluchten
Ja dit zou goed kunnen. Aan jou dus de taak om hem te helpen en een 2e date voor te stellen. En hem liefst gelijk op de bek te pakken, dat het kwartje valt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Beide verklaringen zijn mogelijk. Ik kon niet anders dan fris, ivm een antibioticakuurtje. Was al lang blij dat ik niet ziek meer wasDat wist hij en ik kreeg niet de indruk dat hij er moeite mee had.
Denk zelf dat hij niet helemaal wist wat hij met de situatie aan moest. Hij was sowieso niet 100% op z'n gemak; keek en zat nogal gespannen en kwam af en toe niet uit z'n woorden. Hij zocht ook totaal geen fysieke toenadering.
Dat, in combinatie met zijn geringe ervaring in relaties en zijn woorden bij het afscheid op 't station, geven mij meer het idee dat hij zich geen raad wist met de situatie dan dat hij de date mij niet leuk vond.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:04 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Waarom? Wat moet je met zo'n lafaard dan?
Tenminste...ik neem aan dat ik op offline cheat ben gezet, aangezien hij anders al 4 dagen niet online is geweest (kan, maar niet te verwachten). Wel wat contact daarbuiten overigens, maar toch... ben gewoon benieuwd hoeveel hij nog online isquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik doe dat ook weleens hoor, anders blijven ze vaak maar tegen je aan tetteren, ook als je geen antwoord geeft.
''Hoi! Hoe is het daar?''
Een paar minuten later:
''Alles goed met je?''
Nog eens vijf minuten later:
''In slaap gevallen? ;-) ''
Nog wat minuten later:
''Je bent druk zeker?''
Nog eens vijf minuten later, quasi-grappend:
''Is de concurrentie zo overweldigend? ;-)''
Et cetera, et cetera....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, zolang we erbuiten contact hebben is het ook wel ok, al zijn het hele korte berichten. Duivelse nieuwsgierigheid ook...
Ow en wb. het tetteren naar online daters die niet reageren: na 1 berichtje stop ik daar altijd mee, omdat ik het zelf ook super irritant vindMaar iemand daarom op offline cheat zetten doe ik dan weer niet.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
Wel eens geprobeerd.. Paar contacten gehad.. Geen echte date uitgekomen. Let op met de opzegtermijn van 7 dagen. Zeg je op (en loopt het nog 7 dagen door), dan krijg je alleen nog maar contacten ver van je vandaan..quote:
Ernstig kansloos. Ik had je laten zitten, serieus. Oh wat ben je toch stoer om je tijd te nemen als iemand staat te wachten.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:36 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nou, dan vergis je je hoorHeb hem eerst bijna 20 minuten laten zweten voordat ik heel boos reageerde op zijn berichtjes en uitgebreid de tijd genomen om me eerst klaar te maken. Meneer heeft bijna een uur op dat station staan wachten terwijl ik op slechts 5 minuten lopen afstand woon
![]()
En nu moet iedereen die date van een week geleden gaan teruglezen om te weten waar dit over gaatquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:37 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ernstig kansloos. Ik had je laten zitten, serieus. Oh wat ben je toch stoer om je tijd te nemen als iemand staat te wachten.
Als ik je aan zag komen lopen was ik omgedraaid. Sowieso te laat komen als je min of meer al een tijdstip had afgesproken. Ik geloof er geen bal van dat je het niet wist. Volgens mij was je het gewoon vergeten
Wat zit je nou te zwammen ineens? Hij kwam zonder afgesproken tijd ineens aankakken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:37 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ernstig kansloos. Ik had je laten zitten, serieus. Oh wat ben je toch stoer om je tijd te nemen als iemand staat te wachten.
Als ik je aan zag komen lopen was ik omgedraaid. Sowieso te laat komen als je min of meer al een tijdstip had afgesproken. Ik geloof er geen bal van dat je het niet wist. Volgens mij was je het gewoon vergeten
Mee eens, maar door die afwachtende houding en ongemakkelijkheid werd hij niet echt aantrekkelijker... Dus ik voelde me niet geroepen om m "vol op z'n bek te pakken", zoals BOL zei.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:26 schreef eefje801 het volgende:
Begrijpend lezen is ook een kunst inderdaad..
Date klinkt wel leuk Yuki, ben het wel met Bol eens dat als je hem leuk vond je waarschijnlijk zelf het initiatief in dingen moet nemen nu zo op je verhaal afgaand. Denk ook niet dat hij je gelijk thuis weer geappt had als hij het niks vond.
Ik heb daar m'n enige date gescoord dus jaquote:Op zondag 7 juli 2013 00:33 schreef Sannne het volgende:
Ik heb mezelf maar eens ingeschreven op Lexa, na meerdere succesverhalen gehoord te hebben van kennissen. So far so good, leuke gesprekken!
Je enige? Hm, hoe lang ben je al bezig in datingland dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 01:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb daar m'n enige date gescoord dus ja
Momenteel niet meer. Maar was een goede driekwart jaar actief denk ikquote:Op zondag 7 juli 2013 01:10 schreef Sannne het volgende:
[..]
Je enige? Hm, hoe lang ben je al bezig in datingland dan?
Kan ik me wel voorstellenquote:Op zondag 7 juli 2013 01:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mee eens, maar door die afwachtende houding en ongemakkelijkheid werd hij niet echt aantrekkelijker... Dus ik voelde me niet geroepen om m "vol op z'n bek te pakken", zoals BOL zei.
Maar goed, eens zien hoe hij de volgende keer is. Het ijs is inmiddels wel gebroken, denk ik.
Hm, ook weer een overkill aan mannen denk ik, zoals op elke site.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Momenteel niet meer. Maar was een goede driekwart jaar actief denk ikWaarvan 4 maanden betaald.
Maar ik bedoelde maar te zeggen dat Lexa wel werkt op zich
Doe je snelquote:Op zondag 7 juli 2013 01:30 schreef Sannne het volgende:
[..]
Hm, ook weer een overkill aan mannen denk ik, zoals op elke site.
Maar wow ik heb nu in 2 uurtjes tijd al 2 kei leuke gesprekken, wat mij betreft allebei leuk genoeg om mee te daten! Ben benieuwd
Tja die kerel is gewoon nerveus...quote:Op zondag 7 juli 2013 01:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mee eens, maar door die afwachtende houding en ongemakkelijkheid werd hij niet echt aantrekkelijker... Dus ik voelde me niet geroepen om m "vol op z'n bek te pakken", zoals BOL zei.
Maar goed, eens zien hoe hij de volgende keer is. Het ijs is inmiddels wel gebroken, denk ik.
Dat kan en is niet erg, voor even. Maar als je je continu niet op je gemak voelt, is er toch iets mis en bovendien vind ik t niet heel aantrekkelijk. Ik hou er wel van als een man een beetje het voortouw/initiatief neemt. Dat is tot nu toe bij deze date nog niet gebeurd.quote:
Je hebt ook een maand gewacht voor je ging daten met hem. Snap dat je allebei een volle agenda kunt hebben, maar voor iemand die niet ervaren is maakt dat de druk niet minder.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat kan en is niet erg, voor even. Maar als je je continu niet op je gemak voelt, is er toch iets mis en bovendien vind ik t niet heel aantrekkelijk. Ik hou er wel van als een man een beetje het voortouw/initiatief neemt. Dat is tot nu toe bij deze date nog niet gebeurd.
Paultje toch, wie had dit van jou verwacht.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:52 schreef Paul het volgende:
Ik had gisteren m'n 3e date. En die eindigde tussen de lakens zeg maar
quote:Op zondag 7 juli 2013 10:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Paultje toch, wie had dit van jou verwacht.
Smeerpijpquote:Op zondag 7 juli 2013 10:52 schreef Paul het volgende:
Ik had gisteren m'n 3e date. En die eindigde tussen de lakens zeg maar
De datum kwam van zijn kant, dus die druk heeft hij dan vooral zelf veroorzaaktquote:Op zondag 7 juli 2013 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt ook een maand gewacht voor je ging daten met hem. Snap dat je allebei een volle agenda kunt hebben, maar voor iemand die niet ervaren is maakt dat de druk niet minder.
Maar OK, als je hart sowieso niet sneller gaat kloppen van hem dan heeft het natuurlijk weinig zin nog een tweede date voor te stellen. Je houdt je erg op de vlakte.
Dat is ook mijn overweging. Op paiq was het allemaal echt leuk; zo leuk dat ik niet wilde wachten tot hij initiatief zou nemen en zelf een date heb voorgesteld. Dat leuke kwam er vrijdag niet helemaal uit, helaas. Ik ben benieuwd of dat bij een tweede keer wel gebeurt.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
Als je er niet uit bent, zou ik altijd op 2e date gaan, Yuki. Heb ik ook regelmatig gedaan en heb meegemaakt dat het toen veel leuker was! Ook wel meegemaakt dat je wist waarom je twijfelde, maar goed, dan en je er in ieder geval voor jezelf 100% zeker van
Volgens mij analyseer jij een date gewoon teveel. Geniet er gewoon van en ga op 2e date en als je dan niet een klein beetje verliefd ofzo bent kap je ermee en ga je door naar de volgendequote:Op zondag 7 juli 2013 11:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
De datum kwam van zijn kant, dus die druk heeft hij dan vooral zelf veroorzaaktMaar ik snap je punt wel en wil hem sowieso niet direct op z'n onervarenheid afschieten.
[..]
Dat is ook mijn overweging. Op paiq was het allemaal echt leuk; zo leuk dat ik niet wilde wachten tot hij initiatief zou nemen en zelf een date heb voorgesteld. Dat leuke kwam er vrijdag niet helemaal uit, helaas. Ik ben benieuwd of dat bij een tweede keer wel gebeurt.
Zo niet, dan weet ik iig zeker dat er geen 3e date hoeft te komen.
Is paiq zo klein? Hoeveel vrouwen zijn er, twee en een half? :pquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die van mij heet Roberto weet ik. En hij probeert al een tijdje in een broekje te komen waar ik inmiddels inzit is zo'n beetje mijn gok. Maar ook nu blijft het een no go area voor hem.
Met zijn vespa.
Als een date niet leuk is analyseer je teveel?quote:Op zondag 7 juli 2013 11:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
Volgens mij analyseer jij een date gewoon teveel. Geniet er gewoon van en ga op 2e date en als je dan niet een klein beetje verliefd ofzo bent kap je ermee en ga je door naar de volgende
Mwoah. Ik lees zo weinig enthousiasme - het klinkt niet alsof een tweede date zin heeft. Misschien moet je gewoon gaan voor iemand anders gaan waarbij je wél dat gevoel hebt bij de eerste date?quote:Op zondag 7 juli 2013 11:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
De datum kwam van zijn kant, dus die druk heeft hij dan vooral zelf veroorzaaktMaar ik snap je punt wel en wil hem sowieso niet direct op z'n onervarenheid afschieten.
[..]
Dat is ook mijn overweging. Op paiq was het allemaal echt leuk; zo leuk dat ik niet wilde wachten tot hij initiatief zou nemen en zelf een date heb voorgesteld. Dat leuke kwam er vrijdag niet helemaal uit, helaas. Ik ben benieuwd of dat bij een tweede keer wel gebeurt.
Zo niet, dan weet ik iig zeker dat er geen 3e date hoeft te komen.
Leer eens lezen, pua-pipo. Ik had het niet over paiq.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Is paiq zo klein? Hoeveel vrouwen zijn er, twee en een half? :p
mr pua-pipo voor jouquote:Op zondag 7 juli 2013 14:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Leer eens lezen, pua-pipo. Ik had het niet over paiq.
Nou dat is de reden dat ik bang ben dat ik wat lastig in de markt ligquote:Op zondag 7 juli 2013 17:35 schreef DaFan het volgende:
Nice! Lijkt me lastig, relatief jong nog met 3 kinderen. Maar klinkt goed. Is er gezoend?
Oh nee hoor niet bewust / perse. Maar het lijkt mij dat die meer begrip hebben voor een eventuele nieuwe partner met kinderen wanneer zij zelf ook kinderen uit een eerdere relatie hebben.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:29 schreef Myraela het volgende:
Zoek je dan echt bewust een alleenstaande moeder?
Ach, zoals een vriendin van me laatst zei: "ik heb in het weekend twee leuke dochters en doordeweeks nog steeds m'n goede figuur".quote:Op zondag 7 juli 2013 20:53 schreef nadepauze het volgende:
[..]
Oh nee hoor niet bewust / perse. Maar het lijkt mij dat die meer begrip hebben voor een eventuele nieuwe partner met kinderen wanneer zij zelf ook kinderen uit een eerdere relatie hebben.
Althans dat was de redenatie. Maar behalve mijn huidige date ben ik wel aardig klaar met die site :p
Tuurlijk welquote:Op zondag 7 juli 2013 18:33 schreef nadepauze het volgende:
En had ook geen idee of dat wel gewaardeerd zal worden tijdens een eerste date..
Nou ja, misschien ook wel. Ik weet het nietquote:
Het is net solliciteren, dat datenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:52 schreef Civilian het volgende:
Heb nu bijna een jaar overal mn profiel ook maar weer eens een update gegeven.. Ksta weer op de marktMaar als ik zie hoe stoffig ik toen der tijd was, vond ik 't ook niet zo gek dat ik met de nek aangekeken werd
Hopelijk is dat nu ietsje anders..
En ik zat te kijken op thuisbezorgd.nl, maar daar hadden ze nog niet echt een goede optie voor bovenstaande..
Mijn eisenpakket is nog niet eens zo ergquote:Op maandag 8 juli 2013 08:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is net solliciteren, dat daten
Als je niet aan het eisenpakket voldoet moet je op zoek naar een andere uitdaging
Doe eens uitleggen dan. Hoe ben je veranderd ten opzichte van toen?quote:Op maandag 8 juli 2013 09:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mijn eisenpakket is nog niet eens zo erg
Maar k probeer meer te zeggen dat ik er een half jaar geleden uitzach als een 40 jarige, stoffige sufkut. En dat dat nu wel veranderd is gelukkig
Andere houding aangenomen, niet meer zo nederig, stilletjes en verlegen. Wat aan mn kapsel, en kleidingsijl veranderd.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:26 schreef nadepauze het volgende:
[..]
Doe eens uitleggen dan. Hoe ben je veranderd ten opzichte van toen?
Ik denk dat half Nederland het wel met die conclusie eens is.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:27 schreef Clicks_nl het volgende:
Afgelopen weekend derde date gehad.
Zaterdag samen Amsterdam in geweest. Langs de grachten, Vondelpark, heerlijk dagje al met al.
Toen ze zondag weer naar huis ging vonden we beide dat weekends te kort duren
Dat klinkt goed.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:31 schreef Civilian het volgende:
[..]
Andere houding aangenomen, niet meer zo nederig, stilletjes en verlegen. Wat aan mn kapsel, en kleidingsijl veranderd.
Maar vooral die houding en uitstraling waren erg belangrijk!
Natuurlijk nietquote:Op maandag 8 juli 2013 09:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik denk dat half Nederland het wel met die conclusie eens is.
Was ook wel een bizar mooi weekend voor langs het water picknick-daten. Is het te warm om te daten?
Zwetend samen in bed belandenquote:Op maandag 8 juli 2013 09:36 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Het is nooit te warm om te daten, je moet alleen de date er op aanpassen
Heb alleen wel het idee dat het iets minder druk is op de dating sites. Zit zelf nu ook liever buiten op een terrasje
Om een klein voorbeeldje te geven (misschien niet de beste foto's maartoch,..)quote:Op maandag 8 juli 2013 09:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.Houding en uitstraling doen een hoop.
Ik google ze sowieso, maar gelukkig nooit iets vreemds gevonden.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:59 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wie van jullie gaat op internet trouwens degene die je date na (FB/google/twitter). En biecht je dat dan ook op (als je wat hebt gevonden)?
Ik had mijn date wel gegoogled op zijn telefoonnummer en op zijn naam en woonplaats. Heb niets gevonden trouwens.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:59 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wie van jullie gaat op internet trouwens degene die je date na (FB/google/twitter). En biecht je dat dan ook op (als je wat hebt gevonden)?
Ik google zelfs m'n klantenquote:Op maandag 8 juli 2013 11:59 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wat versta je onder rare topics?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:15 schreef Wolken het volgende:
Bij mijn Fok date heb ik wel even gekeken of hij niet in rare topics heeft gepost
Dat zou me dan weer niet zo boeien.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:15 schreef Wolken het volgende:
Bij mijn Fok date heb ik wel even gekeken of hij niet in rare topics heeft gepost
Dan zou je bij mij nog wel even bezig zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:15 schreef Wolken het volgende:
Niet uit mezelfquote:
NIET?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet uit mezelfalleen als er naar gevraagd wordt
Maar heb nog nooit een date gehad die zei: heb je mij gegoogled?
Wel eens iemand gehad die zei "ik heb je gegoolgled en je fokaccount gevondenquote:Op maandag 8 juli 2013 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooie oneliner wel! Mag ik jou even googlen?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Of hij geen topic heeft geopend met " ik ben nu een man maar wil graag een vrouw zijn " ofzo. Gewoon, rare dingen of dingen waar ik een sterke andere mening over heb. Maar ga ook echt niet alles lezen.quote:
Ja ik ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel eens iemand gehad die zei "ik heb je gegoolgled en je fokaccount gevonden
Goeie, die houden we erinquote:Op maandag 8 juli 2013 12:23 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Mooie oneliner wel! Mag ik jou even googlen?
Niet, ik stalk de shit eruitquote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef HaerdenC het volgende:
Ik check ook wel even online en ja ik hou ook rekening met wat ik zie of lees ... maar niet overdreven veel
Positief verschil inderdaadquote:Op maandag 8 juli 2013 09:50 schreef Civilian het volgende:
§
[..]
Om een klein voorbeeldje te geven (misschien niet de beste foto's maartoch,..)
Hij komt wel een beetje over alsof je een 13-jarige bent die net de pornovideo's van papa en mama in het mapje "Privé" heeft aangetroffen en daar stiekem toch een beetje opgewonden van raakte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |