Anders bitch slap jij VA even?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:10 schreef xcachet het volgende:
Dit is echt een not done.. Waar is Spatie die VA even gaat vertellen dat naamtopic's niet mogen?
Likeur 43quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
split ijsjes
likeur 43 met sinaasappelsap en melk
dromenvangert heeft smaakquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
split ijsjes
likeur 43 met sinaasappelsap en melk
Hoezo moet ik dat vertellen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:10 schreef xcachet het volgende:
Dit is echt een not done.. Waar is Spatie die VA even gaat vertellen dat naamtopic's niet mogen?
onenight stands :squote:Op donderdag 4 juli 2013 19:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik mag affaires hebben van mijn geloof.
Omdat ik dat jou vaker zag zeggen, rustig jij. ZIT AF BRAAF!quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo moet ik dat vertellen?
Alleen maar omdat mijn TT werd veranderd ?
LB is er nu toch niet!
Daar in tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gaat goedquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:15 schreef d4v1d het volgende:
Lekker fijn wakker worden dit
Zusje heeft serieus een groot slagveld van de keuken weten te maken.
![]()
Kom met het FOK! JNG leger! Ik stel voor dat je mij tot Generaal der speklapjes bevorderd en de leiding geeft over de operatie: "Maak een teringzooi van d4v1d zusje haar kamer"quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:15 schreef d4v1d het volgende:
Lekker fijn wakker worden dit
Zusje heeft serieus een groot slagveld van de keuken weten te makenJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar in tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* nodig pakt agenda erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OK!quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat ik dat jou vaker zag zeggen, rustig jij. ZIT AF BRAAF!Spatieboos![]()
De keuken is niks in vergelijking met d'r kamerquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kom met het FOK! JNG leger! Ik stel voor dat je mij tot Generaal der speklapjes bevorderd en de leiding geeft over de operatie: "Maak een teringzooi van d4v1d zusje haar kamer"![]()
![]()
SgtPorkbeans
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:16 schreef nodig het volgende:
[..]
* nodig pakt agenda erbijHeb je zo veel onenightstands dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik wil bevorderd wordenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De keuken is niks in vergelijking met d'r kamer
xcachetquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je zo veel onenightstands dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat wil jij niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Zusjes hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De keuken is niks in vergelijking met d'r kamer
Zusjes in de puberteit hebben![]()
![]()
Ik ken het bro![]()
kom eraanquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:18 schreef xcachet het volgende:
Ik heb deze avond voor iedereen sandwiches gemaakt![]()
Pics van je zusjesquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:18 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Zusjes hebben
Zusjes in de puberteit hebben![]()
![]()
Ik ken het bro
Spatieboos![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je zo veel onenightstands dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Was een grapjen :squote:Op donderdag 4 juli 2013 19:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Ik ben een nummertje..
Nummer 69![]()
![]()
quote:dan gooi ik die van jou in mij sig
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:20 schreef xcachet het volgende:
SgtPorkbeans PRRRRDJAKJDKJAKDJ WEG DAARMEEEE
TienVingers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mezelf al genoeg ge-emogiftquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat jij dat emogift![]()
Geeft niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Wiskunde.quote:Maar niet alles, bewijzen en rijen mogen sterven imo.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Tadaquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet je wat, ik zet je in min sig, dan staan we kiet!Spatieboos![]()
Kun je als je op de iPad op FOK zit op de een of andere manier toch de desktop versie krijgen ipv de mobiele versie? De mobiele versie is best klote, en op een iPad kan het meestal allebei.![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mezelf al genoeg ge-emogiftDeze spoiler is wel echt nog erger danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__100000000^781273 hoor
![]()
Dealquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet je wat, ik zet je in min sig, dan staan we kiet!![]()
Weet niet zeker, maar probeer dit eens:quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:23 schreef chapel24 het volgende:
Kun je als je op de iPad op FOK zit op de een of andere manier toch de desktop versie krijgen ipv de mobiele versie? De mobiele versie is best klote, en op een iPad kan het meestal allebei.
Spatieboos![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze spoiler is wel echt nog erger dan__100000000^781273 hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^999999999999999999999
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^999999999999999999999
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*10^999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999^9
Spatieboos![]()
![]()
Home is where the heart is,
And I gave it to you in a paper bag
Even though it’s tarnished
You told me it’s the best you ever had
You got my secret combination
And I don’t be giving that out easily
With my deepest dedication
You can tell that you were brought the same for me
It’s gonna be you and me
It’s gonna be everything you’ve ever dreamed
It’s gonna be who and me
It’s gonna be everything and everything, we’re meant to be
We’re meant to be
#TeamMiley![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^999999999999999999999
![]()
![]()
http://fok.nl/sherlock/?by=nodig&about=tvp¬intopic=0quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:28 schreef Spatieloos het volgende:
Nodig, wat was nou dat goede muziekdinges van msacras ?![]()
Hoezo? Alleen maar omdat jij het je niet kan voorstellen?quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mezelf al genoeg ge-emogiftWatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu krijg ik hoofdpijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo? Alleen maar omdat jij het je niet kan voorstellen?
Spatieboos![]()
Ik verveel me
Vermaak mijJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Wat betekent tvp?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:28 schreef nodig het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=nodig&about=tvp¬intopic=0
Maar gevonden
Spatieboos![]()
Hoe gaat het eigenlijk met sof en jou?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:28 schreef nodig het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=nodig&about=tvp¬intopic=0Spatieboos![]()
quote:quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze spoiler is wel echt nog erger dan__100000000^781273 hoor
wil je niet wetenquote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
sinds wanneer mogen zulke TT's?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:27 schreef arachide. het volgende:
Home is where the heart is,
And I gave it to you in a paper bag
Even though it’s tarnished
You told me it’s the best you ever had
You got my secret combination
And I don’t be giving that out easily
With my deepest dedication
You can tell that you were brought the same for me
It’s gonna be you and me
It’s gonna be everything you’ve ever dreamed
It’s gonna be who and me
It’s gonna be everything and everything, we’re meant to be
We’re meant to be![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Vraag het aan Etsu.
[..]
[ afbeelding ]
Sarcasm is a bitch.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
wil je niet wetenGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
hier ben ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Vraag het aan Etsu.
[..]
[ afbeelding ]![]()
Pervquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
wil je niet weten![]()
topquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met sof en jou?![]()
LB keurde eigennaamtopic's niet goed.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Sinds wanneer niet? Heb ik een memo gemist?![]()
Ja. Ik was vroeger muziekloos. Pas in de 2e klas ging ik muziek luisteren. Ik haatte vroeger muziek :/quote:Spatieboos![]()
vorige keer toen ik mezelf een adoratieTT gaf, werd die gewijzigd. ook bij anderen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Sinds wanneer niet? Heb ik een memo gemist?![]()
Ja, de memo van Etsu zelf.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Sinds wanneer niet? Heb ik een memo gemist?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
rare jongen :s :s :squote:Op donderdag 4 juli 2013 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja. Ik was vroeger muziekloos. Pas in de 2e klas ging ik muziek luisteren. Ik haatte vroeger muziek :/![]()
Oh, dat was ik dan niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
vorige keer toen ik mezelf een adoratieTT gaf, werd die gewijzigd. ook bij anderen.#TeamMiley![]()
Deuntje blijft zo hangenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:34 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Altijd dat hoeeee oeee automatisch meezingen![]()
![]()
Heb je dit al geprobeerd?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:34 schreef chapel24 het volgende:
Ara weet jij het antwoord op mijn vraag? Mod enzooo?
Spatieboos![]()
Welke vraag?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:34 schreef chapel24 het volgende:
Ara weet jij het antwoord op mijn vraag? Mod enzooo#TeamMiley![]()
dat snap ik. maar dan vind ik t raar dat je hiervan niks weet. misschien dat jij en LB hierover een lijn kunnen trekken?quote:![]()
Oh, dus ik was niet de enigequote:Op donderdag 4 juli 2013 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
vorige keer toen ik mezelf een adoratieTT gaf, werd die gewijzigd. ook bij anderen.
Dan is het goed.Spatieboos![]()
Mijn lay out ziet er heel anders uit dus die pagina kan ik niet op komen. Ik zit standaard op de mobiele versie maar wil de desktop versiequote:Op donderdag 4 juli 2013 19:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb je dit al geprobeerd?
[ afbeelding ] ?![]()
Kun je als je op de iPad op FOK zit op de een of andere manier toch de desktop versie krijgen ipv de mobiele versie? De mobiele versie is best klote, en op een iPad kan het meestal allebei.quote:![]()
Ga dan even op een desktop (of heb je die hier niet) En ga naar settings. En dan daar naar toe.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:36 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Mijn lay out ziet er heel anders uit dus die pagina kan ik niet op komen. Ik zit standaard op de mobiele versie maar wil de desktop versieSpatieboos![]()
Wat fijn dat ik daar niks vanaf weetquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
LB keurde eigennaamtopic's niet goed.
Well ok. TT change.#TeamMiley![]()
danku.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat fijn dat ik daar niks vanaf weet
Well ok. TT change.![]()
Bij instellingen, zoals hierboven al meerdere malen is gezegd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:36 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Kun je als je op de iPad op FOK zit op de een of andere manier toch de desktop versie krijgen ipv de mobiele versie? De mobiele versie is best klote, en op een iPad kan het meestal allebei.
Aanvinken en tadaaa#TeamMiley![]()
Aha goeie!quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga dan even op een desktop (of heb je die hier niet) En ga naar settings. En dan daar naar toe.
Moet ik alleen naar beneden toe, en hij is nu kaduuk en papa heeft 2 laptops meemorgen dus
![]()
Is het waard!!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:38 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Aha goeie!
Moet ik alleen naar beneden toeSpatieboos![]()
konijntje verzorgen, wasjes draaien, last hebben van een aardbeving, werken en niet hier zijn (want ze vindt het hier kut, toch?)quote:#TeamMiley![]()
is dit een poging tot stoken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
konijntje verzorgen, wasjes draaien, last hebben van een aardbeving, werken en niet hier zijn (want ze vindt het hier kut, toch?)![]()
soppenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
soppenmoest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een rare jongen die mientje beetje soppen als werk :s :s![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
soppenBedoelen ze met 'soppen', vingeren/vrouwelijke masturbatie ofzo? Of waarom wordt dit zo grappig gevonden/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos![]()
Playerrrrrrrquote:denk wel dat hij van het andere geslacht is dan jij :s :squote:Op donderdag 4 juli 2013 19:40 schreef nodig het volgende:
[..]
moest lachen![]()
Wat een rare jongen die mientje beetje soppen als werk :s :s![]()
goed gegoogledquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedoelen ze met 'soppen', vingeren/vrouwelijke masturbatie ofzo? Of waarom wordt dit zo grappig gevonden/![]()
Oke.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, dit zijn opties met wat ze zou kunnen doen, afgaande van haar posts![]()
Yahoo
dacht het welquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan, was een gokje! Goed gegokt dus?
![]()
![]()
ik sop altijd als ik onder de douche staSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:43 schreef nodig het volgende:
ik sop altijd als ik onder de douche stadie grap was niet nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihi![]()
Ik gebruik gewoon google hoorquote:
The next three days.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:44 schreef Rozzje het volgende:
Weet iemand een goeie film die ik nu kan kijken![]()
Cannibal Holocaustquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:44 schreef Rozzje het volgende:
![]()
Inceptionquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:44 schreef Rozzje het volgende:
Fisting firemen 3quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:44 schreef Rozzje het volgende:
Weet iemand een goeie film die ik nu kan kijkenJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
ook van mij ik wel van jouquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik hou van jullie, ook van ara en DV en iedereen![]()
geen vertrouwen geen verraadquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik hou van jullie, ook van ara en DV en iedereenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
pakzequote:Op donderdag 4 juli 2013 19:47 schreef chapel24 het volgende:
Ik ga een terrasje pakken met vriendjes en vriendinnetjes, laaaturrrrrrr![]()
![]()
Heb ik al gezien.. Mooie film in het einde leven ze lang en gelukkig toch ergens in colombia ofzo?quote:![]()
Vond het einde niet heel goed.. Kan het me niet meer precies herinneren. The Box, al gezien?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:47 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Heb ik al gezien.. Mooie film in het einde leven ze lang en gelukkig toch ergens in colombia ofzo?![]()
gek doen met de dinnetjes tochquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:48 schreef zwerty het volgende:
terrasje pakken
drankje doen
kan er echt niet tegen als mensen dat zeggenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:nodig en zwertyquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:48 schreef zwerty het volgende:
terrasje pakken
drankje doen
kan er echt niet tegen als mensen dat zeggen![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:48 schreef nodig het volgende:
zwerty wanneer gaan we terrasje pakken samenwatquote:![]()
quote:quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik hou van jullie, ook van ara en DV en iedereen![]()
Pilsje doen?Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
ditquote:Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Nee ziet er goed uit jij hebt wel een goeie smaak.. Is het een zware film?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vond het einde niet heel goed.. Kan het me niet meer precies herinneren. The Box, al gezien?![]()
Ok. Hoezo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik hou van jullie, ook van ara en DV en iedereen
En waarom die 2 apart?
Spatieboos![]()
Goed spannend, geen horror.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:51 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nee ziet er goed uit jij hebt wel een goeie smaak.. Is het een zware film?
En dankje![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:52 schreef nodig het volgende:
Spatie is echt zo'n jongen die zegt en vraagt wat die denkt![]()
![]()
![]()
Heel vaak wel, maar soms ook nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:52 schreef nodig het volgende:
Spatie is echt zo'n jongen die zegt en vraagt wat die denkt
Spatieboos![]()
Ga opdrukken in je kamer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:53 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen dan zicht op mij hebben
Doe maar niet.Spatieboos![]()
Is hij zo erg dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:50 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Je moet wel een sterke maag hebben![]()
Stop met excuses verzinnen in je hoofd zodat je niet hoef te sporten! Sporten is gezond, of je nou modder vet bent of sexy mollig zoals ik!quote:
Doe het anders op je bed!Spatieboos![]()
wie vanavond tc?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Ik eet wel fruitquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stop met excuses verzinnen in je hoofd zodat je niet hoef te sporten! Sporten is gezond, of je nou modder vet bent of sexy mollig zoals ik!
Doe het anders op je bed!![]()
oke tofquote:
VA ook wel tochOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Ik verzin wel eens te erge dingen voor een forum enzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heel vaak wel, maar soms ook niet
Spatieboos![]()
Ik ga vanavond mijn PC maar eens bestellen
Hoe duur?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga vanavond mijn PC maar eens bestellenSpatieboos![]()
Is niks ik ga hem wel later kijken anders gooi je nog ff wat films op me die je zelf goed vindt nadat ik een film heb gezien hoef ik hem niet 50x daarna weer te zien..quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed spannend, geen horror.
En dankje![]()
![]()
wat lach jequote:Op donderdag 4 juli 2013 19:59 schreef nodig het volgende:
Op donderdag 27 juni 2013 20:28 schreef zwerty het volgende:
VA is een bimbamboterham![]()
Ik vond van niet, maar je ziet af en toe wel opengesneden lichamen.quote:
Het geniale van de film is dat je niet doorhebt dat het gefilmd is. Het gaat over ontdekkingsreizigers die een stam in de Amazone op film wil hebben. Dat doen die kerels dus niet bepaald goed en dat zie je dus.
Mijn zusje van 14 ging over haar nek, maar zij heeft dat nogal snel.![]()
Pics van je zusje?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:00 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Ik vond van niet, maar je ziet af en toe wel opengesneden lichamen.
Het geniale van de film is dat je niet doorhebt dat het gefilmd is. Het gaat over ontdekkingsreizigers die een stam in de Amazone op film wil hebben. Dat doen die kerels dus niet bepaald goed en dat zie je dus.
Mijn zusje van 14 ging over haar nek, maar zij heeft dat nogal snel.Spatieboos![]()
¤1100,-quote:Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
je wilt niet weten waar spatie allemaal op geiltquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:02 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Sinds wanneer geil je op 14-jarige meisjes?![]()
![]()
Sinds ik ik 14 was. Ben nu 16.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:02 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Sinds wanneer geil je op 14-jarige meisjes?Spatieboos![]()
nu nog steeds voor mijquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:10 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
IK JOU OOK Bday was vroeger echt mijn albumpje.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:03 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Mijn leeftijd dus. Ik gun je wel een foto
Spatieboos![]()
INB4 sexueel getinte plaatjes van mannen. Niet omdat ik homofoob ben, maar omdatquote:
vermaak =/= plezierenSpatieboos![]()
te veel typwerkquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij nooit hoofdletter en punt?!![]()
i5 4760Kquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat een zieke specs pomp je erin dan
Nvidia GT 760
8 gig ram Corsair
1TB HDD
600W VoedingJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
i5 4760K
Nvidia GT 760
8 gig ram Corsair
1TB HDD
600W Voeding![]()
![]()
inderdaad..quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou, als ik jou was, geen pics van je zusje posten hier...![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou, als ik jou was, geen pics van je zusje posten hier...![]()
![]()
Mee eens, stuur ze gewoon via dmquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou, als ik jou was, geen pics van je zusje posten hier...
Spatieboos![]()
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice! Thankyouuquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ara, nog een UI die je nog van me kreeg
[ afbeelding ]#TeamMiley![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet praten, jij post pics van je moeder en tante![]()
![]()
Ik wil graag een PC voor ¤900 maar daarmee ga ik het niet redden
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: