Anders bitch slap jij VA even?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:10 schreef xcachet het volgende:
Dit is echt een not done.. Waar is Spatie die VA even gaat vertellen dat naamtopic's niet mogen?
Likeur 43quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
split ijsjes
likeur 43 met sinaasappelsap en melk
dromenvangert heeft smaakquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
split ijsjes
likeur 43 met sinaasappelsap en melk
Hoezo moet ik dat vertellen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:10 schreef xcachet het volgende:
Dit is echt een not done.. Waar is Spatie die VA even gaat vertellen dat naamtopic's niet mogen?
onenight stands :squote:Op donderdag 4 juli 2013 19:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik mag affaires hebben van mijn geloof.
Omdat ik dat jou vaker zag zeggen, rustig jij. ZIT AF BRAAF!quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo moet ik dat vertellen?
Alleen maar omdat mijn TT werd veranderd ?
LB is er nu toch niet!
Daar in tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gaat goedquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:15 schreef d4v1d het volgende:
Lekker fijn wakker worden dit
Zusje heeft serieus een groot slagveld van de keuken weten te maken.
![]()
Kom met het FOK! JNG leger! Ik stel voor dat je mij tot Generaal der speklapjes bevorderd en de leiding geeft over de operatie: "Maak een teringzooi van d4v1d zusje haar kamer"quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:15 schreef d4v1d het volgende:
Lekker fijn wakker worden dit
Zusje heeft serieus een groot slagveld van de keuken weten te makenJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar in tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* nodig pakt agenda erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OK!quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat ik dat jou vaker zag zeggen, rustig jij. ZIT AF BRAAF!Spatieboos![]()
De keuken is niks in vergelijking met d'r kamerquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kom met het FOK! JNG leger! Ik stel voor dat je mij tot Generaal der speklapjes bevorderd en de leiding geeft over de operatie: "Maak een teringzooi van d4v1d zusje haar kamer"![]()
![]()
SgtPorkbeans
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:16 schreef nodig het volgende:
[..]
* nodig pakt agenda erbijHeb je zo veel onenightstands dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik wil bevorderd wordenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De keuken is niks in vergelijking met d'r kamer
xcachetquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je zo veel onenightstands dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat wil jij niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: