konijntje verzorgen, wasjes draaien, last hebben van een aardbeving, werken en niet hier zijn (want ze vindt het hier kut, toch?)quote:
is dit een poging tot stoken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
konijntje verzorgen, wasjes draaien, last hebben van een aardbeving, werken en niet hier zijn (want ze vindt het hier kut, toch?)
soppenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
soppenmoest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een rare jongen die mientje beetje soppen als werk :s :s
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
soppenBedoelen ze met 'soppen', vingeren/vrouwelijke masturbatie ofzo? Of waarom wordt dit zo grappig gevonden/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Playerrrrrrrquote:
denk wel dat hij van het andere geslacht is dan jij :s :squote:Op donderdag 4 juli 2013 19:40 schreef nodig het volgende:
[..]
moest lachen![]()
Wat een rare jongen die mientje beetje soppen als werk :s :s
goed gegoogledquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedoelen ze met 'soppen', vingeren/vrouwelijke masturbatie ofzo? Of waarom wordt dit zo grappig gevonden/
Oke.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, dit zijn opties met wat ze zou kunnen doen, afgaande van haar posts
dacht het welquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan, was een gokje! Goed gegokt dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:43 schreef nodig het volgende:
ik sop altijd als ik onder de douche stadie grap was niet nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihi
Ik gebruik gewoon google hoorquote:
The next three days.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:44 schreef Rozzje het volgende:
Weet iemand een goeie film die ik nu kan kijken
Cannibal Holocaustquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:44 schreef Rozzje het volgende:
Weet iemand een goeie film die ik nu kan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |