Oh, dat was ik dan niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
vorige keer toen ik mezelf een adoratieTT gaf, werd die gewijzigd. ook bij anderen.
Deuntje blijft zo hangenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:34 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Altijd dat hoeeee oeee automatisch meezingen
Heb je dit al geprobeerd?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:34 schreef chapel24 het volgende:
Ara weet jij het antwoord op mijn vraag? Mod enzooo
Welke vraag?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:34 schreef chapel24 het volgende:
Ara weet jij het antwoord op mijn vraag? Mod enzooo
dat snap ik. maar dan vind ik t raar dat je hiervan niks weet. misschien dat jij en LB hierover een lijn kunnen trekken?quote:
Oh, dus ik was niet de enigequote:Op donderdag 4 juli 2013 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
vorige keer toen ik mezelf een adoratieTT gaf, werd die gewijzigd. ook bij anderen.
Mijn lay out ziet er heel anders uit dus die pagina kan ik niet op komen. Ik zit standaard op de mobiele versie maar wil de desktop versiequote:Op donderdag 4 juli 2013 19:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb je dit al geprobeerd?
[ afbeelding ] ?
Kun je als je op de iPad op FOK zit op de een of andere manier toch de desktop versie krijgen ipv de mobiele versie? De mobiele versie is best klote, en op een iPad kan het meestal allebei.quote:
Ga dan even op een desktop (of heb je die hier niet) En ga naar settings. En dan daar naar toe.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:36 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Mijn lay out ziet er heel anders uit dus die pagina kan ik niet op komen. Ik zit standaard op de mobiele versie maar wil de desktop versie
Wat fijn dat ik daar niks vanaf weetquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
LB keurde eigennaamtopic's niet goed.
danku.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat fijn dat ik daar niks vanaf weet
Well ok. TT change.
Bij instellingen, zoals hierboven al meerdere malen is gezegd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:36 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Kun je als je op de iPad op FOK zit op de een of andere manier toch de desktop versie krijgen ipv de mobiele versie? De mobiele versie is best klote, en op een iPad kan het meestal allebei.
Aha goeie!quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga dan even op een desktop (of heb je die hier niet) En ga naar settings. En dan daar naar toe.
Is het waard!!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:38 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Aha goeie!
Moet ik alleen naar beneden toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |