Wat is er mis met het uiterlijk van Bartoli?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:33 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Enn 5-5!
Hoop wel dat het snel klaar is want ik moet zo naar de sportschool om te zorgen dat ik er niet zo uit ga zien als Bartoli
Waarschijnlijk dezelfde statistieken als morgen DelPo - Murriequote:
Denk het niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:35 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dezelfde statistieken als morgen DelPo - Murrie
Niets - buiten dat ze voor een tennisster wat stevig is. En naar mijn maatstaven ookquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:33 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat is er mis met het uiterlijk van Bartoli?
McEnroe die door het lint gaat, hoe gaaf en cult en grappig ook, is desalniettemin vrij debiel. Zo is hij in het echte leven namelijk ook. Zij zijn desalniettemin sportmannen, maar ik vind niet dat de sport kleurloos is als zulke mensen er niet zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen die emotie tonen op de baan meteen debieltjes en alleen de ijskoude gasten die klinisch hun potjes afwerken de sportmannen?
Brown noemen in dat rijtje is overigens vrij suf, want die zakt net zo hard weer terug in de anonimiteit na deze Wimbledon. Gewoon niet goed genoeg ...
Ik denk dat Murray meer winners zou slaan tegen Delpo, als ze tegen elkaar zouden spelenquote:
Ik ook, maar ik hoop het niet. Dit mag nog wel even doorquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vermoed dat er een break aan komt.
ow, ik niet. Okay komop Sabjequote:Op donderdag 4 juli 2013 17:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat Murray meer winners zou slaan tegen Delpo, als ze tegen elkaar zouden spelen
Delpo speelt helemaal niet zo aanvallend. Ferrer had zelfs meer winners dan Delpo gister, en die is nog verdedigender dan Murray. En Ferrer verloor zelfs dikquote:
Oh dat wist ik niet! Terwijl hij wel een flinke forehand heeft waarmee die soms lekkere returns slaat. Maargoed terug naar deze wedstrijd...quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Delpo speelt helemaal niet zo aanvallend. Ferrer had zelfs meer winners dan Delpo gister, en die is nog verdedigender dan Murray. En Ferrer verloor zelfs dik
Ik ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:39 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Er zijn zoveel dames geweest die nummer 1,2 of 3 hebben gestaan (Wozniacki, Jankovic, Dementieva etc) die geen slam hebben gewonnen. Ik zou het mooi vinden als Radwanska wel beloond wordt. Al is het maar door het niet recht-toe-recht-aan-spel van haar.
Delpo is eigenlijk vooral zo goed omdat ie zo muurvast is met ontzettend veel druk in zijn slagenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:40 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet! Terwijl hij wel een flinke forehand heeft waarmee die soms lekkere returns slaat. Maargoed terug naar deze wedstrijd...
Meer spanning dan in de eerste halve finale.quote:
Heerlijk contrast in speelstijlen.quote:
Ja, heel gaaf tennis.quote:
Radwanska is echt een 2e Hingis inderdaadquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:43 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Doe me een denken aan de Hingis vs welke hardhitter dan ook.
Mij ook. Radwanska heeft een heel verfijnd spel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:43 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Doe me een denken aan de Hingis vs welke hardhitter dan ook.
Radwanska heeft soms leuke handjes, maar voor de rest is ze vrij beperkt. Alleen maar vlakke slagen en erg matige service. Nummer 4 of 3 zal haar hoogste positie blijven en haar spel vind ik niet Grand Slam-winnaarwaardig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mij ook. Radwanska heeft een heel verfijnd spel.
Ze heeft nummer 2 gestaan. En de rest ook oneens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:48 schreef erkel het volgende:
[..]
Radwanska heeft soms leuke handjes, maar voor de rest is ze vrij beperkt. Alleen maar vlakke slagen en erg matige service. Nummer 4 of 3 zal haar hoogste positie blijven en haar spel vind ik niet Grand Slam-winnaarwaardig.
Haar grootste kracht is hetgeen waar de rest van de top-100 moeite mee heeft; de foutenlast laag houden. Daarom verdient ze zeker een slam.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:51 schreef Norrage het volgende:
Het enige dat echt zwak is is haar service inderdaad. Maar de rest?
Precies, niemand is zo handig als zij is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:52 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Haar grootste kracht is hetgeen waar de rest van de top-100 moeite mee heeft; de foutenlast laag houden. Daarom verdient ze zeker een slam.
Gilles Simon heeft ook nr 8 gestaan. En jij vindt dat Radwanska geweldige spinslagen heeft en een killerservice?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:50 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Ze heeft nummer 2 gestaan. En de rest ook oneens.
Moet je dat hebben om een goede speelster te zijn?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Gilles Simon heeft ook nr 8 gestaan. En jij vindt dat Radwanska geweldige spinslagen heeft en een killerservice?
Waarom zou ze geweldige spinslagen moeten hebben?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Gilles Simon heeft ook nr 8 gestaan. En jij vindt dat Radwanska geweldige spinslagen heeft en een killerservice?
Vind het altijd zo onzin dat het allemaal hard harder hardst moet zijn. Aga kan het allemaal, maar ze is geen Serena nee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:53 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Moet je dat hebben om een goede speelster te zijn?
Sterker nog, vlakke slagen gaan harder dan spinslagen (ceteris paribus).quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vind het altijd zo onzin dat het allemaal hard harder hardst moet zijn. Aga kan het allemaal, maar ze is geen Serena nee.
Wel om nr 1 te worden en te blijven. Ik vind het niks aan om naar haar te kijken en snap het fanschap ook niet hier. Ze houdt alleen tegen, omdat haar overlevingstactiek is. Ze kan niks meer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:53 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Moet je dat hebben om een goede speelster te zijn?
Wat een onzin. Al dat gehaat altijd op "verdedigende" spelersquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:56 schreef erkel het volgende:
[..]
Wel om nr 1 te worden en te blijven. Ik vind het niks aan om naar haar te kijken en snap het fanschap ook niet hier. Ze houdt alleen tegen, omdat haar overlevingstactiek is. Ze kan niks meer.
Uh qua snelheid? Dat hoeft zeker niet. Alleen verloop van de ballen is anders.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sterker nog, vlakke slagen gaan harder dan spinslagen (ceteris paribus).
Lijkt me wel. De bal draait meer rond waardoor veel van de snelheid daarin gaat zitten. Kortste afstand tussen twee punten is een rechte lijn. Als het een boog is, gaat de bal dus langzamer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Uh qua snelheid? Dat hoeft zeker niet. Alleen verloop van de ballen is anders.
Je kraamt echt onzin uit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:56 schreef erkel het volgende:
[..]
Wel om nr 1 te worden en te blijven. Ik vind het niks aan om naar haar te kijken en snap het fanschap ook niet hier. Ze houdt alleen tegen, omdat haar overlevingstactiek is. Ze kan niks meer.
Als je nummers gaat noemen, zoek ze dan wel even op, 6 heeft Simon gestaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:58 schreef HulkHeld het volgende:
Dit wordt wel een easy potje voor Bartoli denk ik zo in de finale.
Ja maar ook vast wel nummer 8quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als je nummers gaat noemen, zoek ze dan wel even op, 6 heeft Simon gestaan.
Deze discussie is pas 500.000 keer gehouden in dit forum. Nog ernstiger dan de GOAT discussiesquote:
Kan jij nooit een keer normaal reageren? Natuurlijk is ze teleurgesteld, natuurlijk begrijp ik dat. Dan kan je nog wel respectvol zijn naar je tegenstander toe, kom op zeg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:00 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gek hé, teleugesteld zijnDit niet begrijpen
Bartoli is GOATquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Deze discussie is pas 500.000 keer gehouden in dit forum. Nog ernstiger dan de GOAT discussies
Ze geeft toch een hand, dat is gewoon een gebaar van respect. Weet niet waar jij je druk om maaktquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan jij nooit een keer normaal reageren? Natuurlijk is ze teleurgesteld, natuurlijk begrijp ik dat. Dan kan je nog wel respectvol zijn naar je tegenstander toe, kom op zeg.
Ze gaf de hand terwijl ze al bijna compleet met haar rug naar haar toe stond..ik weet niet hoe jij handen geeft? Maar ga vooral lekker door en post lekker veel "quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ze geeft toch een hand, dat is gewoon een gebaar van respect. Weet niet waar jij je druk om maakt
Niet voor Sabine zijn????quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:00 schreef wimderon het volgende:
Moet ik hier potverdimme op Bartoli gaan hopen omdat ik met de ander nog minder heb.
Het is nou niet echt een teken van respect als je een slap handje geeft waarbij je in de andere richting kijkt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ze geeft toch een hand, dat is gewoon een gebaar van respect. Weet niet waar jij je druk om maakt
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze gaf de hand terwijl ze al bijna compleet met haar rug naar haar toe stond..ik weet niet hoe jij handen geeft? Maar ga vooral lekker door en post lekker veel "" om je punt te maken.
Ze kan ook geen hand geven, tis maar niet wat je wilt he.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:03 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Het is nou niet echt een teken van respect als je een slap handje geeft waarbij je in de andere richting kijkt.
Je bevestigd mijn punt alleen maar, knul.quote:
Jij je zin, Gigi Ravelliquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bevestigd mijn punt alleen maar, knul.
Ze kan haar ook gewoon even aankijken en 'well played' zeggen. Dat is wat ik zou willen zien?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ze kan ook geen hand geven, tis maar niet wat je wilt he.
Bel d'r op om te vragen of ze het nog eventjes wil doen. Voor de camera.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:04 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Ze kan haar ook gewoon even aankijken en 'well played' zeggen. Dat is wat ik zou willen zien?
Ze maakte amper tot geen oogcontact. Lekker sportiefquote:
Ze wou gauw weg en Lisicki ging eerst op de grond liggen. Lisicki had ook eerst een hand kunnen geven en dan op de grond gaan liggen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:04 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Ze kan haar ook gewoon even aankijken en 'well played' zeggen. Dat is wat ik zou willen zien?
Je tegenstander laten wachten omdat je op de grond ligt is wel sportiefquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:06 schreef Norrage het volgende:
Ja Hulkheld, kneusje. Dat was gewoon een nare felicitatie van Radwanska
Ja dat is de leuke en logische volgorde jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:06 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ze wou gauw weg en Lisicki ging eerst op de grond liggen. Lisicki had ook eerst een hand kunnen geven en dan op de grond gaan liggen.
Haha zo gaat het altijd! Je hebt toch wel vaker wedstrijden gezienquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:06 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ze wou gauw weg en Lisicki ging eerst op de grond liggen. Lisicki had ook eerst een hand kunnen geven en dan op de grond gaan liggen.
Ja dat magquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:07 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Haha zo gaat het altijd! Je hebt toch wel vaker wedstrijden gezien
Lekker boeiend, laat Aga teleurgesteld zijn.
Bartoli die wint een grote nachtmerriequote:Op donderdag 4 juli 2013 18:08 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Het maakt me eigenlijk geen bal uit wie de finale wint, de reacties bij winst worden sowieso fantastisch.
Pesten mag nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:08 schreef Norrage het volgende:
We moeten gewoon even allemaal tegelijk Hulkheld gaan uitschelden dat is leuk
HAHAHAquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:08 schreef Norrage het volgende:
We moeten gewoon even allemaal tegelijk Hulkheld gaan uitschelden dat is leuk
Tegen wie moet hij volg alleen de dames.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:08 schreef HulkHeld het volgende:
Maargoed, al met al wel een zeer verrassende finale. Zou me ook niet verbazen als Murray en morgen uitvliegt.
Sabine verdient het wel het meest. Van Serena en Aga winnen, de finalisten van vorig jaar, verdient wel de titel mijns inziens. Maar Bartoli stond hier natuurlijk al eens eerderquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:08 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Het maakt me eigenlijk geen bal uit wie de finale wint, de reacties bij winst worden sowieso fantastisch.
Janowicz.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:09 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Tegen wie moet hij volg alleen de dames.
Janowiczquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:09 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Tegen wie moet hij volg alleen de dames.
Ik denk inderdaad dat Bartoli er ook gemakkelijk in 2 sets overheen gaat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:10 schreef superniger het volgende:
Leuk voor Sabine. Jammer voor haar dat ze de finale gaat verliezen
Als ze haar niveau haalt moet ze toch wel kunnen winnen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:10 schreef superniger het volgende:
Leuk voor Sabine. Jammer voor haar dat ze de finale gaat verliezen
Wat heb jij tegen Duitsers?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:10 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Bartoli er ook gemakkelijk in 2 sets overheen gaat.
Terwijl Bartoli degene is die dik is hihahoquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:12 schreef BobW het volgende:
Lisicki best dik favoriet bij de bookmakers
Gefelicteerd manquote:
Had voor Bopanna/Roger-Vasselin moeten zijn, hij had het racket inderdaad niet vast op het moment van contact.quote:
Dat kan je echt niet zien in een split second, vanuit de hoek van de scheidsrechter.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:49 schreef wimderon het volgende:
Die drol van een Fergus Murphy zit er weer grandioos naast natuurlijk.
Buitengewoon sportief.quote:
Het was sarcastisch bedoeld.quote:
Het lijkt mij dat het racket zo gaat spinnen door de impact van de bal. Als het racket nog vast was geweest bij contact was het denk ik niet zo gaan spinnen --> waarneembaar --> faal van de umpire.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat kan je echt niet zien in een split second, vanuit de hoek van de scheidsrechter.
Terecht als je ziet hoe goed Nole speelt en hoe moeizaam het met Murray gaat. Niet alleen tegen Verdasco, ook tegen Youz had hij minstens een set kunnen verliezen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
Ik keek net even naar de odds voor de winst van Wimbledon. Valt me op dat de odds van Djokovic 1.75 zijn en die van Murray 3. Vind ik wel een erg groot verschil.
Zeker. Al denk ik dat de odds voornamelijk door de Verdasco pot zijn bepaald. Want Djoko had het ook bepaald niet supersimpel met Haas en Berdych, die beiden een break voor stonden tegen hem 2e set. Precies zoals Youz tegen Murriequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Terecht als je ziet hoe goed Nole speelt en hoe moeizaam het met Murray gaat. Niet alleen tegen Verdasco, ook tegen Youz had hij minstens een set kunnen verliezen.
Onsportieve aspergestekerquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:13 schreef Norrage het volgende:
[ afbeelding ]
Aga
Maar toch Agakan gebeuren.
Das waar, maar over het gehele toernooi vind ik Djokovic de meeste indruk maken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeker. Al denk ik dat de odds voornamelijk door de Verdasco pot zijn bepaald. Want Djoko had het ook bepaald niet supersimpel met Haas en Berdych, die beiden een break voor stonden tegen hem 2e set. Precies zoals Youz tegen Murrie
Ja, maar ik denk dat het in de finale gaat om de vorm van de dag en ik betwijfel of de vorm van de vorige rondes iets zegt over de vorm op die dag.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Terecht als je ziet hoe goed Nole speelt en hoe moeizaam het met Murray gaat. Niet alleen tegen Verdasco, ook tegen Youz had hij minstens een set kunnen verliezen.
Hé, waarom post je vier foto's van Lisicki?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:20 schreef GarryKasparov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ik vond Murray ook zeer indrukwekkend de eerste potten. Maar Djoko duidelijk de favoriet hoor. Odds net een beetje ruim jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Das waar, maar over het gehele toernooi vind ik Djokovic de meeste indruk maken.
Die pot tegen Chardy was denk ik de beste die ik dit jaar heb gezien, hij was zo goed als foutloos
Maar ze is nog steeds liefquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:20 schreef GarryKasparov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker bij Djoko en Murray zegt dat vaak helemaal niks. Zeker bij Djoko, die leeft echt voor bepaalde potten (vooral tegen Rafa).quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat het in de finale gaat om de vorm van de dag en ik betwijfel of de vorm van de vorige rondes iets zegt over de vorm op die dag.
Ja, daaromvind ik het zo gek dat ze dat zo laten meewegen. Ook bij bijvoorbeed Federer-Nadal zegt het werkelijk niets. Of bij Berdych; hoe geweldig hij ook speelt, hij verliest (uitzonderingen daargelaten) toch wel van de top vier, hoe goed hij ook speelt en hoe matig de top vier ook spelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeker bij Djoko en Murray zegt dat vaak helemaal niks. Zeker bij Djoko, die leeft echt voor bepaalde potten (vooral tegen Rafa).
Ja, maar dat zegt ook zo weinig. Tijdens de US Open won hij nog. Het publiek kan een nadeel voor hem zijn of een voordeel, maar het lijkt me per saldo een nadeel, want ze zijn wel voor Murray maar haten totaal niet op Djokovic en er ligt aardig wat druk op hem om te winnen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat murray zijn finale record ook wel meespeelt.
Twee sets laten lopen tegen Verdasco zag er sowieso niet echt solide uit; tegen Djoko was hij op zo'n moment toast geweest.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt ook zo weinig. Tijdens de US Open won hij nog. Het publiek kan een nadeel voor hem zijn of een voordeel, maar het lijkt me per saldo een nadeel, want ze zijn wel voor Murray maar haten totaal niet op Djokovic en er ligt aardig wat druk op hem om te winnen.
Dat is ie ook als hij weer als een wijf serveertquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Twee sets laten lopen tegen Verdasco zag er sowieso niet echt solide uit; tegen Djoko was hij op zo'n moment toast geweest.
quote:
quote:
Wie zal er gelijk krijgenquote:
Geen 1, wordt Djokovic - Smurryquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wie zal er gelijk krijgen?
Ben benieuwd
Ik denk ook niet dat hij zo zal spelen tegen Djokovic. Zelfde met Federer; die staat ook soms te stuntelen tegen de mindere spelers maar hij staat er wel weer als hij tegen toppers moet (behalve tegen Nadal).quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Twee sets laten lopen tegen Verdasco zag er sowieso niet echt solide uit; tegen Djoko was hij op zo'n moment toast geweest.
Lijjkt me geweldig als hij wint, maar ik hoop dat hij zich dan ook staande houdt in een eventuele finale tegen Djokovic. Al heb ik het idee dat hij geen choker is maar iemand die vindt dat hij daar hoort te staan.quote:
Ja, maar is dat met of zonder uurverschil?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan je toch zelf opzoeken op wimbledon.com
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:37 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ja, maar is dat met of zonder uurverschil?
En dat vraagt iemand die ook in het wetenschappers topic postquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:37 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Sorry Norrage. Het spijt me. Zal niet meer gebeuren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
En dat vraagt iemand die ook in het wetenschappers topic post![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:37 schreef Piperidine het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:17 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Sorry Norrage. Het spijt me. Zal niet meer gebeuren.
Wie?quote:
Nou nou nou, er zijn toch wel elk jaar 2 etappes de moeite waard van het laatste kwartier kijken hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:57 schreef Norrage het volgende:
10 jaar geleden was het nog leuk inderdaad. Maar nu?
In de tijd dat er nog echte characters waren zoals McEnroe, Connors, Nastase, Lendl etc. was tennis nog leuk om te volgen maar nu met al die saaie eenheidsworsten?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:57 schreef Norrage het volgende:
10 jaar geleden was het nog leuk inderdaad. Maar nu?
Iemand dit?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:59 schreef Norrage het volgende:
Heeft iemand toevallig alvast de niet blurrende stream van de nos voor mij? Dus de wmp link? Ik heb geen zin om permanent te moeten refreshen
Er zou een directe link zijn die je in mediaplayer kan openen, maar geen idee waar die de vorige keer vandaan was gehaald.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:13 schreef Dimauro het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/live ? of bedoel je die niet
ah ok misschien is dat nog mooier dan. npo is wel redelijk scherp momenteel, beter dan via nos.nlquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er zou een directe link zijn die je in mediaplayer kan openen, maar geen idee waar die de vorige keer vandaan was gehaald.
Ja, wss lost die npo het probleem sowieso al op. Al moet ik zeggen dat de nos-stream bij mij nog niet geblurred gegaan isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:16 schreef Dimauro het volgende:
[..]
ah ok misschien is dat nog mooier dan. npo is wel redelijk scherp momenteel, beter dan via nos.nl
twitter:bgtennisnation twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 11:48:39Today is the tallest semi final in grand slam history 6'8 Jerzy Boy 6'7 Delpo 6'3 Muzzard 6'2 1/2 Djoker reageer retweet
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:19 schreef Federer-fan het volgende:
twitter:bgtennisnation twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 11:48:39Today is the tallest semi final in grand slam history 6'8 Jerzy Boy 6'7 Delpo 6'3 Muzzard 6'2 1/2 Djoker reageer retweet
Wat, mijn PI?quote:
Sowieso mensen die dit gaan uitzoekenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:21 schreef Norrage het volgende:
En kunnen die ongelooflijk kansloze mensen gewoon in meters tellen en niet in inches en foot?Engelsen/Amerikanen
Vast, maar wat ik in ieder geval weet is dat Murray daar helemaal onderaan in zal staan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn er eigenlijk statistieken van het aantal succesvolle challenges?
Goed gezien van Djoko overigens, ondanks dat hij heel de dag op de baan staat
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vast, maar wat ik in ieder geval weet is dat Murray daar helemaal onderaan in zal staan.
= Robin Haasequote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hoe goed zou een speler met Djokovic zijn smashes, Murray zijn tweede service en lichaamstaal, Federer's tweede service slice backhand in het net return en Nadal's knieën?
Ik vind het altijd wel interessant. Het is in het algemeen een druk op een knop om het te achterhalen.quote:
Dat laatste geldt ook voor Nadal volgens mij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:46 schreef Norrage het volgende:
Djoko speelt nog niet echt sterk, vind ik. Maar dit soort spelers zijn ook de slechtste matchups voor hem. Bijna net zo vast als hijzelf, niet echt een target om op te spelen en een goede service (ondanks Djoko zijn goede return heeft hij vaak moeite met service-kanonnen)
Haase ook.quote:
Wat gebeurde er?quote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:03 schreef wspa_ het volgende:
[..]
Een bijna amazing point voor Del Po, maar hij was uit
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |