Wat is er mis met het uiterlijk van Bartoli?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:33 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Enn 5-5!
Hoop wel dat het snel klaar is want ik moet zo naar de sportschool om te zorgen dat ik er niet zo uit ga zien als Bartoli
Waarschijnlijk dezelfde statistieken als morgen DelPo - Murriequote:
Denk het niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:35 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dezelfde statistieken als morgen DelPo - Murrie
Niets - buiten dat ze voor een tennisster wat stevig is. En naar mijn maatstaven ookquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:33 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat is er mis met het uiterlijk van Bartoli?
McEnroe die door het lint gaat, hoe gaaf en cult en grappig ook, is desalniettemin vrij debiel. Zo is hij in het echte leven namelijk ook. Zij zijn desalniettemin sportmannen, maar ik vind niet dat de sport kleurloos is als zulke mensen er niet zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen die emotie tonen op de baan meteen debieltjes en alleen de ijskoude gasten die klinisch hun potjes afwerken de sportmannen?
Brown noemen in dat rijtje is overigens vrij suf, want die zakt net zo hard weer terug in de anonimiteit na deze Wimbledon. Gewoon niet goed genoeg ...
Ik denk dat Murray meer winners zou slaan tegen Delpo, als ze tegen elkaar zouden spelenquote:
Ik ook, maar ik hoop het niet. Dit mag nog wel even doorquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vermoed dat er een break aan komt.
ow, ik niet. Okay komop Sabjequote:Op donderdag 4 juli 2013 17:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat Murray meer winners zou slaan tegen Delpo, als ze tegen elkaar zouden spelen
Delpo speelt helemaal niet zo aanvallend. Ferrer had zelfs meer winners dan Delpo gister, en die is nog verdedigender dan Murray. En Ferrer verloor zelfs dikquote:
Oh dat wist ik niet! Terwijl hij wel een flinke forehand heeft waarmee die soms lekkere returns slaat. Maargoed terug naar deze wedstrijd...quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Delpo speelt helemaal niet zo aanvallend. Ferrer had zelfs meer winners dan Delpo gister, en die is nog verdedigender dan Murray. En Ferrer verloor zelfs dik
Ik ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:39 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Er zijn zoveel dames geweest die nummer 1,2 of 3 hebben gestaan (Wozniacki, Jankovic, Dementieva etc) die geen slam hebben gewonnen. Ik zou het mooi vinden als Radwanska wel beloond wordt. Al is het maar door het niet recht-toe-recht-aan-spel van haar.
Delpo is eigenlijk vooral zo goed omdat ie zo muurvast is met ontzettend veel druk in zijn slagenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:40 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet! Terwijl hij wel een flinke forehand heeft waarmee die soms lekkere returns slaat. Maargoed terug naar deze wedstrijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |