geen contact meer mee als je het daadwerkelijk wilt weten.quote:
Was je niet al eerder gestopt met reageren?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:41 schreef DatBoss het volgende:
[..]
geen contact meer mee als je het daadwerkelijk wilt weten.
Ik heb besloten te stoppen met reageren vanaf nu, jullie willen duidelijk maar een versie van het verhaal zien, helaas. Sensatiezoekers. Zoek het lekker uit, ga maar lekker andere onschuldige mensen als crimineel neerzetten op FOK! alsjeblieft zeg.
Daar heb je zelf helemáál geen last van natuurlijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:41 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik heb besloten te stoppen met reageren vanaf nu, jullie willen duidelijk maar een versie van het verhaal zien, helaas. Sensatiezoekers. Zoek het lekker uit, ga maar lekker andere onschuldige mensen als crimineel neerzetten op FOK! alsjeblieft zeg.
Mag een mens het niet oneens zijn met de feiten waarvan hij beticht wordt? Alsjeblieft zeg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:43 schreef DonJames het volgende:
[..]
Daar heb je zelf helemáál geen last van natuurlijkEn onschuldig ben je niet. Je geeft zelf al toe dat je het hebt gedaan..
Wees niet zo'n ontzettende internetheld manquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:38 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik zit op mijn handen dit topic niet even door te spelen naar een mij persoonlijk bekende politiefuncionaris, Maar die leest ook op internet én op FOK!![]()
Enige die mijn visie begrijpt, laat ze lekker praten deze sensatieknakkersquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:43 schreef .PRISM het volgende:
[..]
[..]
Wees niet zo'n ontzettende internetheld man. Stuur iets door en zwijg er verder over. Of solliciteer zelf bij de politie als je zo graag iets wil betekenen voor de maatschappij.
Ja, nou wordt je bang hčquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:41 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Je bent het oneens met de feiten? Feiten zijn bijvoorbeeld "je hebt harder gereden dan de maximumsnelheid", of "je hebt niet-handsfree gebeld onder het rijden", etc. Hoe kan je het nou met de feiten oneens zijn?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:43 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Mag een mens het niet oneens zijn met de feiten waarvan hij beticht wordt? Alsjeblieft zeg.
Natuurlijk gaat de politie daar niet over en het CBR wél.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:47 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Helaas, daar er niks strafbaars gepleegd is na de staande houding kan het KLPD weinig doen.
CBR daarentegen kan dit als aanmerking voor psychologisch onderzoek zien, maar daar staat het KLPD los van.
Ik citeer:
"Ondanks dat het onomstotelijk is vastgelegd dat de persoon in kwestie een totale minachting heeft voor regelgeving en andermans welzijn, kan het KLPD na reeds de persoon staande gehouden te hebben, met deze informatie, hoe schrikbarend ook, niks doen."
Linkje doorsturen naar CBR dan maar? Die kunnen via de politie dan wel weer de gegevens opeisen/vragen van fok.
"Een wiel is rond."quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:49 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je bent het oneens met de feiten? Feiten zijn bijvoorbeeld "je hebt harder gereden dan de maximumsnelheid", of "je hebt niet-handsfree gebeld onder het rijden", etc. Hoe kan je het nou met de feiten oneens zijn?
Post je het e-mailtje wat je het CBR gaat sturen hier ook even?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:47 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Helaas, daar er niks strafbaars gepleegd is na de staande houding kan het KLPD weinig doen.
CBR daarentegen kan dit als aanmerking voor psychologisch onderzoek zien, maar daar staat het KLPD los van.
Ik citeer:
"Ondanks dat het onomstotelijk is vastgelegd dat de persoon in kwestie een totale minachting heeft voor regelgeving en andermans welzijn, kan het KLPD na reeds de persoon staande gehouden te hebben, met deze informatie, hoe schrikbarend ook, niks doen."
Linkje doorsturen naar CBR dan maar? Die kunnen via de politie dan wel weer de gegevens opeisen/vragen van fok.
Het is aan het CBR om middels deze topics te toetsen of oorspronkelijke TS in aanmerking komt voor onderzoek.
quote:"Beste grote meneren van het CBR,
Ik zit op een forum en daar zit een meneer en die is erg slecht. Ik zou graag zien dat jullie zijn ip-adres opvragen en hem vervolgens van zijn bed lichten. Nu ik dit e-mailtje verstuurd heb kan ik weer fijn slapen. De wereld is weer een stukje mooier.
Groetjes,
DoofenSchmirz"
Ik zou daar maar mee uitkijken, het gemiddelde IQ bij het C.B.R. is van een dusdanig niveau dat voor je het weet user Dagonet (die deeltje 2 gestart heeft) de klos is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:47 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Het is aan het CBR om middels deze topics te toetsen of oorspronkelijke TS in aanmerking komt voor onderzoek.
Ja ja, zielig kereltje, net uit de luiers met een opgefokt kantenwijk-bakkie denkt de wet naast zich neer te kunnen leggen, nee echt, jij gaat het enorm redden in onze samenlevingquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:44 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Enige die mijn visie begrijpt, laat ze lekker praten deze sensatieknakkers
Waarom zou ik dat moeten doen dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:51 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Post je het e-mailtje wat je het CBR gaat sturen hier ook even?
[..]
Mwah, 1 post van DatBoss lezen en elke klaphark anders dan DatBoss zelf snapt het wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik zou daar maar mee uitkijken, het gemiddelde IQ bij het C.B.R. is van een dusdanig niveau dat voor je het weet user Dagonet (die deeltje 2 gestart heeft) de klos is.
Was jij niet gestopt met reageren?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:43 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Mag een mens het niet oneens zijn met de feiten waarvan hij beticht wordt? Alsjeblieft zeg.
Je bent toch zo'n stoere internetheld? Je bent (samen met nog een aantal helden) al een aantal keer aan het 'dreigen' een e-mail te sturen (Belastingdienst, FIOD, KLPD, CBR). Stuur dan gewoon een e-mail en zwijg verder. Geef ik je alvast op een briefje dat TS op basis van wat meningen niet aangehouden dan wel onderzocht wordt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:54 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten doen dan?
Bovendien is mijn niveau professioneel brieven opstellen toch wel wat beter dan die Jip en Janneke onzin die je uit je keyboard ramt.
Beticht? My God zeg, je wordt nergens van beticht want je bent gewoon schuldig aan gruwelijk aso-rijgedrag. En als je dat niet snapt dan ajb, neem een pil en ontdoe onze samenleving compleet van jouw verschijning, dat scheelt in elk geval zeker en vast een paar onschuldige doden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:43 schreef DatBoss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef Etcetera het volgende:
TS mag gewoon niet meer mee doen lijkt me
Hij seinde nog naar de agent dat hij er langs er wouquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:55 schreef Cornelis83 het volgende:
Nu weten we ook waarom DatBoss niet meer reageert:
Agent meters meegesleurd op A7
Tsja, de droeftoeters hebben jou nog nooit zien rijden en hoewel ze normaliter genoeg te kankeren hebben op de wouten vinden ze deze grove maatregel ineens terecht... Vind het persoonlijk erg jammerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:31 schreef DatBoss het volgende:
Het blijft maar doorgaan hier alsof ik Joost-onverantwoord ben, ik rijd gewoon normaal en ben niet een of andere mongool die in pappie's auto zichzelf te pletter crashed.
Nu sla je toch de plank faliekant mis kereltje, ik kan prima financieel voor mijzelf zorgen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:52 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja ja, zielig kereltje, net uit de luiers met een opgefokt kantenwijk-bakkie denkt de wet naast zich neer te kunnen leggen, nee echt, jij gaat het enorm redden in onze samenleving![]()
Jij wordt weer zo'n uitkeringskansloosje wat compleet en geheel gehaat gaat worden door iedereen die je kent. Tópleventje hoor, stoer kindje. Speentje kwijt?
-fixed-quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:31 schreef DatBoss het volgende:
Het blijft maar doorgaan hier, alsof ik ben een Josti-onverantwoord ben, ik rijd gewoon niet normaal en ben niet een of andere mongool die in pappie's auto zichzelf nog te pletter crashed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |