Beticht? My God zeg, je wordt nergens van beticht want je bent gewoon schuldig aan gruwelijk aso-rijgedrag. En als je dat niet snapt dan ajb, neem een pil en ontdoe onze samenleving compleet van jouw verschijning, dat scheelt in elk geval zeker en vast een paar onschuldige doden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:43 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Mag een mens het niet oneens zijn met de feiten waarvan hij beticht wordt? Alsjeblieft zeg.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef Etcetera het volgende:
TS mag gewoon niet meer mee doen lijkt me
Hij seinde nog naar de agent dat hij er langs er wouquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:55 schreef Cornelis83 het volgende:
Nu weten we ook waarom DatBoss niet meer reageert:
Agent meters meegesleurd op A7
Tsja, de droeftoeters hebben jou nog nooit zien rijden en hoewel ze normaliter genoeg te kankeren hebben op de wouten vinden ze deze grove maatregel ineens terecht... Vind het persoonlijk erg jammerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:31 schreef DatBoss het volgende:
Het blijft maar doorgaan hier alsof ik Joost-onverantwoord ben, ik rijd gewoon normaal en ben niet een of andere mongool die in pappie's auto zichzelf te pletter crashed.
Nu sla je toch de plank faliekant mis kereltje, ik kan prima financieel voor mijzelf zorgen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:52 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja ja, zielig kereltje, net uit de luiers met een opgefokt kantenwijk-bakkie denkt de wet naast zich neer te kunnen leggen, nee echt, jij gaat het enorm redden in onze samenleving![]()
Jij wordt weer zo'n uitkeringskansloosje wat compleet en geheel gehaat gaat worden door iedereen die je kent. Tópleventje hoor, stoer kindje. Speentje kwijt?
-fixed-quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:31 schreef DatBoss het volgende:
Het blijft maar doorgaan hier, alsof ik ben een Josti-onverantwoord ben, ik rijd gewoon niet normaal en ben niet een of andere mongool die in pappie's auto zichzelf nog te pletter crashed.
Helaas heb ik gebroken met mijn ouders dus dat scheelt he (daarbij hebben ze geen auto en zijn het daarbij ook asociale uittrekkers waar ik dus een hekel aan heb).quote:
waarom heb je je ouders gebroken? Toch niet door de auto plat te rijden?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:36 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Helaas heb ik gebroken meer met mijn ouders dus dat scheelt he.
Je ontkent de zaken die de agenten opgeschreven hebben toch niet? Je vindt ze alleen maar niet ernstig genoeg voor een boete, laat staan een EMG.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:31 schreef DatBoss het volgende:
Het blijft maar doorgaan hier alsof ik Joost-onverantwoord ben, ik rijd gewoon normaal en ben niet een of andere mongool die in pappie's auto zichzelf te pletter crashed.
Met illegale praktijken.....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:35 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Nu sla je toch de plank faliekant mis kereltje, ik kan prima financieel voor mijzelf zorgen.
Als er een ding is waar ik een GODS kanker hekel aan is is het aan mensen (cq. ratten) die de overheid nodig hebben voor hun brood. Wat mij part schaffen ze de hele uitkerings zekerheid af en zorgt iedereen voor zichzelf. Wil je dat niet de brug of het park is altijd een optie. Dat kan ik uiterst prima en is mijns inziens niet meer dan normaal, zo doe ik dat al sinds mijn 16de met elk jaar steeds meer inkomen.
Je ouders zijn uitkeringstrekkers?? In een ander topic waren ze nog goed voor 150K per jaar....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:36 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Helaas heb ik gebroken met mijn ouders dus dat scheelt he (daarbij hebben ze geen auto en zijn het daarbij ook asociale uittrekkers waar ik dus een hekel aan heb).
Ik ontken ze niet, mijn standpunt is dat ik niemand in gevaar heb gebracht of ernstige risico's genomen heb. Daarbij kon ik dat zelf allemaal prima bepalen ik had geen alcohol op dus gewoon 100% toerekeningsvatbaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je ontkent de zaken die de agenten opgeschreven hebben toch niet? Je vindt ze alleen maar niet ernstig genoeg voor een boete, laat staan een EMG.
Dan rijd je dus niet normaal.
Ga nou maar gewoon bezwaar en daarna beroep aantekenen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:45 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik ontken ze niet, mijn standpunt is dat ik niemand in gevaar heb gebracht of ernstige risico's genomen heb. Daarbij kon ik dat zelf allemaal prima bepalen ik had geen alcohol op dus gewoon 100% toerekeningsvatbaar.
Waar zie jij het woord uitkering, zoals ik al zei ze persen elke euro 3x in de ronte, overal hun ''slaatje'' uit willen slaan. Geen auto nemen met veel geld, armoedig leven, nooit de kinderen iets gunnen, asociaal overheidsvoorzieningen etc(ondanks het makkelijk zelf kunnen) misbruiken/mee sjoemelen. Het hele verhaal wil je niet weten en kan ik niet kwijt in een post.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je ouders zijn uitkeringstrekkers?? In een ander topic waren ze nog goed voor 150K per jaar....
Knappe uitkering, die wil ik ook
Dat je niet gedronken had maakt je nog niet toerekeningsvatbaar, het feit dat jij dit soort weggedrag normaal vindt doet juist aan je toerekeningsvatbaarheid twijfelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:45 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik ontken ze niet, mijn standpunt is dat ik niemand in gevaar heb gebracht of ernstige risico's genomen heb. Daarbij kon ik dat zelf allemaal prima bepalen ik had geen alcohol op dus gewoon 100% toerekeningsvatbaar.
Nou het merendeel van die cursisten is zwaar alcoholistisch lijkt mij die komen waarschijnlijk straalbezopen aan daar bij het CBR, dus wel degelijk vind ik het onterecht dat ik bij de criminelen wordt gezet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je niet gedronken had maakt je nog niet toerekeningsvatbaar, het feit dat jij dit soort weggedrag normaal vindt doet juist aan je toerekeningsvatbaarheid twijfelen.
Je weet dat het in de wet staat dat je bij jouw gedrag een EMG cursus krijgt hequote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:54 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Nou het merendeel van die cursisten is zwaar alcoholistisch lijkt mij die komen waarschijnlijk straalbezopen aan daar bij het CBR, dus wel degelijk vind ik het onterecht dat ik bij de criminelen wordt gezet.
Ja maar als ik nog NOOIT een bekeuring heb gehad sinds mijn rijbewijs is dit een hele hele zware straf om iemand zo tussen de alcoholisten/drugsrunners/criminelen neer te zetten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je weet dat het in de wet staat dat je bij jouw gedrag een EMG cursus krijgt he
Er zijn wel meer wetten die nergens op slaan. Maarja, het is de wet. Wat ga je er nu nog aan doen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:58 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ja maar als ik nog NOOIT een bekeuring heb gehad sinds mijn rijbewijs is dit een hele hele zware straf om iemand zo tussen de alcoholisten/drugsrunners/criminelen neer te zetten.
Ze kijken totaal niet naar de persoon/situatie. Vind ik raar, maarja zal vast wel teveel moeite zijn ofzo. Hun bed uit komen voor dat hongerloontje net de limit voor hun wss, maar inleven ho maar.
Wachten tot de mikmak binnen is en op elke mogelijke manier tot het allerlaatst in beroep gaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er zijn wel meer wetten die nergens op slaan. Maarja, het is de wet. Wat ga je er nu nog aan doen?
Maar goed, dan ga je dus gewoon 460 euro . Want zeg nou zelf. "Het is de wet maar dat is niet redelijk" slaat toch nergens op?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:02 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Wachten tot de mikmak binnen is en op elke mogelijke manier tot het allerlaatst in beroep gaan.
Ik ga wel naar de cursus heb ik besloten, maar ik laat niet zomaar over mij heenlopen.
Genoeg mogelijke kostenloze (mijn zijde dan) manieren lijkt mij om de boel zolang mogelijk te stangen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar goed, dan ga je dus gewoon 460 euro + advocaat kosten weggooien. Want zeg nou zelf. "Het is de wet maar dat is niet redelijk" slaat toch nergens op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |