warm zullen ze wel zijn inderdaad. Maar vindt ze niet mooiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Ik ben dol op uggs, ze zijn heerlijk warm
Dat maakt mij dan weer weinig uit, of anderen ze mooi vindenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
warm zullen ze wel zijn inderdaad. Maar vindt ze niet mooi
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja hoorde dat Rutte zijn wekelijks gesprek aan je opdroeg vandaag MD.
Link opgeslagenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:43 schreef Greys het volgende:
Leuk jurkje!
Ik vind dat ze HIER toffe en niet dure jurkjes hebben
(Ik heb geen aandelen, niet bedoeld als spam, maar ik 'vind het leuk' op Facebook en zie heel vaak voor 45 eu zulke toffe jurkies langs komenOok soms echt gedrochten van jurken hoor, maar meestal leuk!)
En terecht!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja hoorde dat Rutte zijn wekelijks gesprek aan je opdroeg vandaag MD.
Jij en iets niet passenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:05 schreef Greys het volgende:
Deze vind ik ook zo tof
En maar 39 eu... maar ik durf het dus niet te kopen want straks past het niet en ik ben te lui om dingen terug te sturen
[ afbeelding ]
Ik vind hem tof en eens met Laysaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:05 schreef Greys het volgende:
Deze vind ik ook zo tof
En maar 39 eu... maar ik durf het dus niet te kopen want straks past het niet en ik ben te lui om dingen terug te sturen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind hem tof en eens met Oognip en met Laysa
Ik was gister in de H&M, pakte twee korte broeken, een jurkje en een topje.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij en iets niet passen![]()
Echt serieus Greys met je mooie lichaam...bestellen!
H&M is voor het algemeen tegenwoordig voor de extreem skinny bitchesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was gister in de H&M, pakte twee korte broeken, een jurkje en een topje.
Alles kon terug in de rekken, want ik ben kennelijk (veel) minder slank dan ik soms denk dat ik ben![]()
Ik kreeg het met geen mogelijkheid dicht, had drie dingen in maat 40 (het zag er groot uit...) en eentje in 42.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:18 schreef Laysa het volgende:
En wtf...ik zag je foto daarnet en je hebt echt een mooi lichaam
Dan kloppen de maten niet daar, ik heb 42 en soms 40 en jij bent echt een stuk slanker dan ikquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was gister in de H&M, pakte twee korte broeken, een jurkje en een topje.
Alles kon terug in de rekken, want ik ben kennelijk (veel) minder slank dan ik soms denk dat ik ben![]()
Ik kreeg het met geen mogelijkheid dicht, had drie dingen in maat 40 (het zag er groot uit...) en eentje in 42.
Wel goedkoop terrassenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:04 schreef Qwea het volgende:
teringDat was terras en BBQ. 2 bier, kats lam
Jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan kloppen de maten niet daar, ik heb 42 en soms 40 en jij bent echt een stuk slanker dan ik![]()
Ik slaag daar overigens ook nooit , nu begrijp ik waarom, ik moet dan maat 50 hebben
En dat jurkje zou je enig staan
[..]
Wel goedkoop terrassen
Ik kijk niet naar welke maat erin staat, ik kies uit wat het beste zit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:25 schreef Greys het volgende:
Geloof me, die foto is gewoon gunstig genomen op de een of andere manier
Ik heb die juist op FB durven zetten omdat ik zelf vond dat ik er op die foto slanker uit zag dan op andere pics
En de H&M was altijd mijn lievelingswinkel omdat de maten er altijd zo groot vielen, paar jaar geleden... Ik moest altijd een maat (of 2!) kleiner dan ik gewend was, dus goed voor de ego. En toen ik nu dus niet meer in 40 en 42 paste sloegen de vlekken in mijn nek
Ik kijk nooit GTST maar nu kijk ikquote:
Pesiesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar welke maat erin staat, ik kies uit wat het beste zit.
Als ik nu zou kijken in mijn kast varieert het van xl tot xxxl en alles is dan even breed
Ik heb nog een heel oud shirt met s erin en hij past nog steedsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies![]()
En natuurlijk is het fijn als ik soms (heeeeel soms) een M aankan. Maar als XL mij beter staat dan L, dan gaat die gewoon mee richting kassa.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:00 schreef Greys het volgende:
Ik heb trouwens iets raars
Geluiden in mijn hoofd. Niet wegrennen, het zijn geen stemmen ofzo, maar het is een laag geluid dat ik vooral met rechts hoor. Een soort lage zoem die steeds terugkeert en die niemand anders hoort. Ik dacht eerst dat er een auto buiten steeds stond in te parkeren, maar vond het raar dat ie dat na een kwartier nog deed... Ik hoor het vooral als ik ga liggen, maar ook als ik zit, hoor het nu ook. En tis zegt maar *brom brom brom*, dus niet ononderbroken.
Ik hoef hier toch niet mee naar de dokter?![]()
Zal wel iets simpels zijn als oorsmeer ofzo dat in de weg zit?
Herkent iemand het héél toevallig?
Ik heb het ook wel eens gehad, maar ik had het geluid van de zee .quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:00 schreef Greys het volgende:
Ik heb trouwens iets raars
Geluiden in mijn hoofd. Niet wegrennen, het zijn geen stemmen ofzo, maar het is een laag geluid dat ik vooral met rechts hoor. Een soort lage zoem die steeds terugkeert en die niemand anders hoort. Ik dacht eerst dat er een auto buiten steeds stond in te parkeren, maar vond het raar dat ie dat na een kwartier nog deed... Ik hoor het vooral als ik ga liggen, maar ook als ik zit, hoor het nu ook. En tis zegt maar *brom brom brom*, dus niet ononderbroken.
Ik hoef hier toch niet mee naar de dokter?![]()
Zal wel iets simpels zijn als oorsmeer ofzo dat in de weg zit?
Herkent iemand het héél toevallig?
Weten jullie wie er te pletter is gevallen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:49 schreef Oognip het volgende:
Ik ga nu de laatste aflevering van gtst kijken, jammer dat we hierna weer zo lang moeten wachten
Is niet in beeld geweest, maar dacht dat het wel al uitgelekt zou zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Echt, is dat in beeld geweest? Ik kan haast niet kiezen wie van het hele zooitje ik weg wens, Nina, Maxime, Aysen, Mike... het liefst allemaal
O ik hoop dat de AB aanslaat, rot dat afwachtenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:13 schreef Hitomi het volgende:
Ik herken het niet GreysDat bij mij oorsmeer in de weg zat had ik drukkende pijn op m'n oren.
Nou, ik heb vandaag ongeveer anderhalf uur bij de DA gezeten met Dexter.. Mijn katten moeten ook altijd iets hebben waarbij het altijd gissen blijft.
Lichamelijke onderzoek was goed, behalve dat hij magerder is geworden. Dus, bloed afgenomen (het arme ding met drie man in de houdgreep) en, omdat ze meteen ook actie zou willen nemen op eventuele onderzoeksresultaten verzocht even in de wachtkamer te zitten.
Daar heeft Dexter twee teckels en een enorme pitbull leren kennen. Hij kan zich nog wel mooi groot maken daarvoorOok was hij op vogeltjes buiten aan het loeren.
Toen kwam het bloedonderzoek binnen. Alvleesklier waarden zijn te hoog, komen vaak vals positief terug, maar ze verwacht dat dat in dit geval wel klopt. Hoog aantal witte bloedcellen, iets langzaam werkende schildklier (maar net onder het laagte punt). Rest zag er goed uit...
Daaruit kon ze zeggen "Ja, dit en dat wijst op een ontsteking, maar dan weet ik nog steeds niet waar. En met zijn symptomen wil ik er eigenlijk ook nog een FIV-leukose (FeLV?) bloedonderzoek overheen doen.."
Nou, dat ook maar gedaan. Die was negatief.
Uiteindelijk heeft ze hem antibiotica gegeven die 2 weken actief zou moeten zijn. Moet na het weekend verbetering zien.
Zo. Heel verhaal, maar moest 't er even uit
Aysen heb ik echt de grootste hekel aan , dat ze overal mee weg komtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Echt, is dat in beeld geweest? Ik kan haast niet kiezen wie van het hele zooitje ik weg wens, Nina, Maxime, Aysen, Mike... het liefst allemaal
Mijn man ook al, maar volgens Boulevard houden ze je daar de hele zomer mee bezig en ontdek je het pas net voor de aflevering weer op tv komt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is niet in beeld geweest, maar dacht dat het wel al uitgelekt zou zijnIk heb een app gedownload waar ik er als het goed is zo achterkom wie er te pletter valt
Spuit 11 ben ikquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Mijn man ook al, maar volgens Boulevard houden ze je daar de hele zomer mee bezig en ontdek je het pas net voor de aflevering weer op tv komt.
Je kunt wel een rol in GTST winnen
Haha jouw man ook fan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Mijn man ook al, maar volgens Boulevard houden ze je daar de hele zomer mee bezig en ontdek je het pas net voor de aflevering weer op tv komt.
Je kunt wel een rol in GTST winnen
geef eens door die app....download ik hem straks ook even...heb toch niks beter te doenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is niet in beeld geweest, maar dacht dat het wel al uitgelekt zou zijnIk heb een app gedownload waar ik er als het goed is zo achterkom wie er te pletter valt
Ja dit seizoen volgen we het weer een beetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |