Ja dit riep ik laatst dus ook al, dat op mijn mobiel op de nieuwsfeed alleen maar meuk komt van bekenden die op onbekenden reageren enzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:23 schreef Oognip het volgende:
Beterschap Senes
FB heeft blijbkaar weer wat verandert, krijg nu rechts allerlei berichten van wie op wie heeft gereageerden in het nieuwsoverzicht ook allemaal onzin
Pfff... Ik had rechts in mijn scherm altijd alleen maar mensen staan waar je mee kon chatten, nu dus nog maar voor de helft en voor de rest wat mensen leuk vindenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dit riep ik laatst dus ook al, dat op mijn mobiel op de nieuwsfeed alleen maar meuk komt van bekenden die op onbekenden reageren enzomaar toen zei men 'dat dat al heel lang zo was'. Ik dacht al dat ik gek werd. Je moet dus nu per persoon uit zetten dat je 'vind ik leuks' en reacties op vreemden uit wilt zetten enzo kennelijk
Rechts (op je computer bedoel je dan toch? niet op je foon) is een 'ticker' en die kan je gewoon dicht klappenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Pfff... Ik had rechts in mijn scherm altijd alleen maar mensen staan waar je mee kon chatten, nu dus nog maar voor de helft en voor de rest wat mensen leuk vindennaja, leuk klusje dus
Die kinderen... die doen het steeds, ze nemen het gewoon mee naar huis. Ik waarschuw ze al steeds maar luisteren ho maarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:26 schreef Greys het volgende:
Beterschap Senes!
Hoe krijg je het weer voor elkaar uitgerekend met dit weer
In Den Helderquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:12 schreef roos85 het volgende:
Ik heb nog wel een senseo over.. mag je zo hebben, weet alleen niet waar je woont?
Laptop bedoel ik inderdaad, maar ik zie niet wat je bedoelt. Ff fotootje makenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Rechts (op je computer bedoel je dan toch? niet op je foon) is een 'ticker' en die kan je gewoon dicht klappenDan heb je de oude situatie weer. Bovenaan al die berichten rechts naast het woordje ticker klikken en dan kan ie dicht.
Maar in je feed krijg ik dus nu wel de helft onbekende meuk. meer dan de helft zelfs
Dat ligt niet echt in de buurtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:33 schreef senesta het volgende:
[..]
In Den Helder![]()
Zometeen maar even kijken wat een simpele kost anders. Ik kan niet zo lang zonder senseo
Nee, meestal niet hoorquote:
Daar wordt ie niet zo gelukkig vanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:37 schreef Qwea het volgende:
ja, of je flikkert water op je mousepad van je mac
Volgens mij staan de sterren destructief boven den helder deze weekquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:37 schreef Qwea het volgende:
ja, of je flikkert water op je mousepad van je mac
Oh is maar 3 uur treinenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, meestal niet hoorZelfs de trein stopt hier he
quote:
Facebook is al maanden nieuwe/andere dingen aan het uitrollen, ik zie bij anderen bv heel vaak nu een smilie bij een status staan en een soort 'gemoedstoestand'. Bv 'gelukkig'. Dat kan ik ook (nog) nergens doen en anderen dus wel kennelijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:44 schreef senesta het volgende:
Heb je zelf niet iets met je instellingen gedaan, Nip?
Ah okequote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Facebook is al maanden nieuwe/andere dingen aan het uitrollen, ik zie bij anderen bv heel vaak nu een smilie bij een status staan en een soort 'gemoedstoestand'. Bv 'gelukkig'. Dat kan ik ook (nog) nergens doen en anderen dus wel kennelijk
Nee dusquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:44 schreef senesta het volgende:
Heb je zelf niet iets met je instellingen gedaan, Nip?
Prima, graag gedaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:42 schreef senesta het volgende:
[..]Ik zag net een mooie simpele bij de marskramer voor 59,95. Ik denk dat we die vanmiddag maar moeten gaan halen. Dan kan hij maandag ook mee op vakantie
Wel lief dat je aan me dacht
Pastasaladequote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:36 schreef Bamba het volgende:
Naja Yashaaa, je werkt toch ook niet om alleen het bedrijf beter te maken, maar juist voor jezelf?![]()
Senesta, beterschap![]()
Ik heb net zelf een heerlijke pastasalade gemaakt
Pastaquote:
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
Pasta![]()
Haha, nee tricolore pasta, rode paprika, blokjes kaas, rode uit en gerookte kipfilet. Beetje mayonaise erbij en italiaanse kruidenLekker lekker!
Is het ook! Ik maak het eigenlijk te weinig, mijn 2 mannen houden er niet van en ik vind het altijd zo'n gedoe om het alleen voor mij te maken, maar ik had er echt een keer zin inquote:
Ja dit gesprek was met twee hoge managers in het bedrijf. Ik zei ook al tegen mijn vriend, hoe zijn zij op die plek gekomen, door aan anderen te denken?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:36 schreef Bamba het volgende:
Naja Yashaaa, je werkt toch ook niet om alleen het bedrijf beter te maken, maar juist voor jezelf?![]()
Senesta, beterschap![]()
Ik heb net zelf een heerlijke pastasalade gemaakt
Managers komen nooit op hun stoel door aan anderen te denkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja dit gesprek was met twee hoge managers in het bedrijf. Ik zei ook al tegen mijn vriend, hoe zijn zij op die plek gekomen, door aan anderen te denken?
Idd, belachelijk is hetquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja dit gesprek was met twee hoge managers in het bedrijf. Ik zei ook al tegen mijn vriend, hoe zijn zij op die plek gekomen, door aan anderen te denken?
Ik vind het een onwijs leuk jurkje!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ] Super schattig jurkjeVind hem alleen iets te duur en hij is wss te kort voor mij
En mijn vriend studeert informatiekunde en hij wil het liefst een traineeship gaan doen en dan richting projectmanagement e.d.
Probleem is alleen nu dat hij te lang op één paard gewed heeft en dat nu de meeste andere traineeships vol zittenNaja hij moet maar eens rustig gaan kijken
Heel verstandig! Ik vind die ene blauwe van jou zo mooi die je in... waar ook alweer? hebt gekocht!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vandaag weer staan kwijlen bij een lange zomerjurk. Maar ik heb al meer zomerdingen dan er dagen mooi weer zijn voorspeld dus ik ben verstandig geweest.
Ja daaromquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Doet me erg denken aan de topvintage-stijl
Kopenhagen!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel verstandig! Ik vind die ene blauwe van jou zo mooi die je in... waar ook alweer? hebt gekocht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |