abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128633802
Einde Gtst
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 juli 2013 @ 20:37:19 #227
163650 Greys
pi_128633903
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 20:35 schreef Laysa het volgende:
Einde Gtst
Ik kijk nooit GTST maar nu kijk ik :D
Had gelezen over wat er ongeveer zou gaan gebeuren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_128633932
Boh....nu weer maanden wachten :D
pi_128634567
Ik ga nu de laatste aflevering van gtst kijken, jammer dat we hierna weer zo lang moeten wachten -O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 juli 2013 @ 20:53:04 #230
163650 Greys
pi_128634766
Beetje jammer van die grote temperatuursdip midden volgende week, als ik in landal zit :')
Ze voorspelden de hele week mooi weer, maar dat is alweer helemaal teruggedraaid :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_128634772
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 20:33 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Ik kijk niet naar welke maat erin staat, ik kies uit wat het beste zit.
Als ik nu zou kijken in mijn kast varieert het van xl tot xxxl en alles is dan even breed :')
Pesies ^O^
En natuurlijk is het fijn als ik soms (heeeeel soms) een M aankan. Maar als XL mij beter staat dan L, dan gaat die gewoon mee richting kassa.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 5 juli 2013 @ 20:55:45 #232
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_128634910
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 20:53 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Pesies ^O^
En natuurlijk is het fijn als ik soms (heeeeel soms) een M aankan. Maar als XL mij beter staat dan L, dan gaat die gewoon mee richting kassa.
Ik heb nog een heel oud shirt met s erin en hij past nog steeds _O-
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 juli 2013 @ 21:00:26 #233
163650 Greys
pi_128635138
Ik heb trouwens iets raars :')
Geluiden in mijn hoofd. Niet wegrennen, het zijn geen stemmen ofzo, maar het is een laag geluid dat ik vooral met rechts hoor. Een soort lage zoem die steeds terugkeert en die niemand anders hoort. Ik dacht eerst dat er een auto buiten steeds stond in te parkeren, maar vond het raar dat ie dat na een kwartier nog deed... Ik hoor het vooral als ik ga liggen, maar ook als ik zit, hoor het nu ook. En tis zegt maar *brom brom brom*, dus niet ononderbroken.

Ik hoef hier toch niet mee naar de dokter? :P
Zal wel iets simpels zijn als oorsmeer ofzo dat in de weg zit?
Herkent iemand het héél toevallig?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 5 juli 2013 @ 21:05:26 #234
247887 Takaiki
pi_128635389
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 21:00 schreef Greys het volgende:
Geluiden in mijn hoofd. Niet wegrennen, het zijn geen stemmen ofzo, maar het is een laag geluid dat ik vooral met rechts hoor. Een soort lage zoem die steeds terugkeert en die niemand anders hoort. Ik dacht eerst dat er een auto buiten steeds stond in te parkeren, maar vond het raar dat ie dat na een kwartier nog deed... Ik hoor het vooral als ik ga liggen, maar ook als ik zit, hoor het nu ook. En tis zegt maar *brom brom brom*, dus niet ononderbroken.

:Y
Maar bij mij is het dat ik subsoon geluid waarneem, het is alleen hier thuis :')
Sometimes you're the bug
  vrijdag 5 juli 2013 @ 21:06:26 #235
247887 Takaiki
pi_128635425
En geen idee wat de bron is.
In de winter hoor ik het niet 8)7
Sometimes you're the bug
pi_128635446
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 21:00 schreef Greys het volgende:

Ik heb het ook wel eens gehad, maar ik had het geluid van de zee .
Nu was ik wel verkouden toen en na een dag of 10 was het weer weg.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_128635582
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 20:49 schreef Oognip het volgende:
Ik ga nu de laatste aflevering van gtst kijken, jammer dat we hierna weer zo lang moeten wachten -O-
Weten jullie wie er te pletter is gevallen? :o
pi_128635687
Jaa :Y maar dat is geheim 8-)
pi_128635722
Ik herken het niet Greys :N Dat bij mij oorsmeer in de weg zat had ik drukkende pijn op m'n oren.

Nou, ik heb vandaag ongeveer anderhalf uur bij de DA gezeten met Dexter.. Mijn katten moeten ook altijd iets hebben waarbij het altijd gissen blijft. :{

Lichamelijke onderzoek was goed, behalve dat hij magerder is geworden. Dus, bloed afgenomen (het arme ding met drie man in de houdgreep _O- ) en, omdat ze meteen ook actie zou willen nemen op eventuele onderzoeksresultaten verzocht even in de wachtkamer te zitten.

Daar heeft Dexter twee teckels en een enorme pitbull leren kennen. Hij kan zich nog wel mooi groot maken daarvoor :') Ook was hij op vogeltjes buiten aan het loeren.

Toen kwam het bloedonderzoek binnen. Alvleesklier waarden zijn te hoog, komen vaak vals positief terug, maar ze verwacht dat dat in dit geval wel klopt. Hoog aantal witte bloedcellen, iets langzaam werkende schildklier (maar net onder het laagte punt). Rest zag er goed uit...

Daaruit kon ze zeggen "Ja, dit en dat wijst op een ontsteking, maar dan weet ik nog steeds niet waar. En met zijn symptomen wil ik er eigenlijk ook nog een FIV-leukose (FeLV?) bloedonderzoek overheen doen.."

Nou, dat ook maar gedaan. Die was negatief.

Uiteindelijk heeft ze hem antibiotica gegeven die 2 weken actief zou moeten zijn. Moet na het weekend verbetering zien.

Zo. Heel verhaal, maar moest 't er even uit :Y
  † In Memoriam † vrijdag 5 juli 2013 @ 21:13:13 #240
43556 miss_dynastie
pi_128635728
Echt, is dat in beeld geweest? Ik kan haast niet kiezen wie van het hele zooitje ik weg wens, Nina, Maxime, Aysen, Mike... het liefst allemaal _O-
pi_128635873
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Echt, is dat in beeld geweest? Ik kan haast niet kiezen wie van het hele zooitje ik weg wens, Nina, Maxime, Aysen, Mike... het liefst allemaal _O-
Is niet in beeld geweest, maar dacht dat het wel al uitgelekt zou zijn :P Ik heb een app gedownload waar ik er als het goed is zo achterkom wie er te pletter valt :P
pi_128635910
Jeetje Hitomi, wat een schrik -O- ik zou iig flink schrikken als ze denken aan FIV (een van mijn vorige katten heeft iets soorgelijks gehad). Afwachten maar weer en hopen dat de AB aanslaat. Arme Dexter ;( het wordt tijd dat hij zich snel wat beter gaat voelen!
pi_128635920
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 21:13 schreef Hitomi het volgende:
Ik herken het niet Greys :N Dat bij mij oorsmeer in de weg zat had ik drukkende pijn op m'n oren.

Nou, ik heb vandaag ongeveer anderhalf uur bij de DA gezeten met Dexter.. Mijn katten moeten ook altijd iets hebben waarbij het altijd gissen blijft. :{

Lichamelijke onderzoek was goed, behalve dat hij magerder is geworden. Dus, bloed afgenomen (het arme ding met drie man in de houdgreep _O- ) en, omdat ze meteen ook actie zou willen nemen op eventuele onderzoeksresultaten verzocht even in de wachtkamer te zitten.

Daar heeft Dexter twee teckels en een enorme pitbull leren kennen. Hij kan zich nog wel mooi groot maken daarvoor :') Ook was hij op vogeltjes buiten aan het loeren.

Toen kwam het bloedonderzoek binnen. Alvleesklier waarden zijn te hoog, komen vaak vals positief terug, maar ze verwacht dat dat in dit geval wel klopt. Hoog aantal witte bloedcellen, iets langzaam werkende schildklier (maar net onder het laagte punt). Rest zag er goed uit...

Daaruit kon ze zeggen "Ja, dit en dat wijst op een ontsteking, maar dan weet ik nog steeds niet waar. En met zijn symptomen wil ik er eigenlijk ook nog een FIV-leukose (FeLV?) bloedonderzoek overheen doen.."

Nou, dat ook maar gedaan. Die was negatief.

Uiteindelijk heeft ze hem antibiotica gegeven die 2 weken actief zou moeten zijn. Moet na het weekend verbetering zien.

Zo. Heel verhaal, maar moest 't er even uit :Y
O ik hoop dat de AB aanslaat, rot dat afwachten :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Aysen heb ik echt de grootste hekel aan , dat ze overal mee weg komt :(
pi_128635972
26 augustus kom ik het te weten en tot die tijd elke week een hint _O-
pi_128635994
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef Oognip het volgende:

[..]

Is niet in beeld geweest, maar dacht dat het wel al uitgelekt zou zijn :P Ik heb een app gedownload waar ik er als het goed is zo achterkom wie er te pletter valt :P
Mijn man ook al, maar volgens Boulevard houden ze je daar de hele zomer mee bezig en ontdek je het pas net voor de aflevering weer op tv komt.
Je kunt wel een rol in GTST winnen O+
pi_128636012
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 21:18 schreef indaha het volgende:

[..]

Mijn man ook al, maar volgens Boulevard houden ze je daar de hele zomer mee bezig en ontdek je het pas net voor de aflevering weer op tv komt.
Spuit 11 ben ik :P
pi_128636125
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 21:18 schreef indaha het volgende:

[..]

Haha jouw man ook fan? :D
pi_128636168
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef Oognip het volgende:

[..]

geef eens door die app....download ik hem straks ook even...heb toch niks beter te doen
pi_128636200
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 21:20 schreef Oognip het volgende:

[..]

Haha jouw man ook fan? :D
Ja dit seizoen volgen we het weer een beetje :Y en als je zolang in bed moet blijven dan kijk je werkelijk alles :P
  vrijdag 5 juli 2013 @ 21:22:33 #250
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_128636216
Arnie valt te pletter :+
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: