warm zullen ze wel zijn inderdaad. Maar vindt ze niet mooiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Ik ben dol op uggs, ze zijn heerlijk warm
Dat maakt mij dan weer weinig uit, of anderen ze mooi vindenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
warm zullen ze wel zijn inderdaad. Maar vindt ze niet mooi
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja hoorde dat Rutte zijn wekelijks gesprek aan je opdroeg vandaag MD.
Link opgeslagenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:43 schreef Greys het volgende:
Leuk jurkje!
Ik vind dat ze HIER toffe en niet dure jurkjes hebben
(Ik heb geen aandelen, niet bedoeld als spam, maar ik 'vind het leuk' op Facebook en zie heel vaak voor 45 eu zulke toffe jurkies langs komenOok soms echt gedrochten van jurken hoor, maar meestal leuk!)
En terecht!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja hoorde dat Rutte zijn wekelijks gesprek aan je opdroeg vandaag MD.
Jij en iets niet passenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:05 schreef Greys het volgende:
Deze vind ik ook zo tof
En maar 39 eu... maar ik durf het dus niet te kopen want straks past het niet en ik ben te lui om dingen terug te sturen
[ afbeelding ]
Ik vind hem tof en eens met Laysaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:05 schreef Greys het volgende:
Deze vind ik ook zo tof
En maar 39 eu... maar ik durf het dus niet te kopen want straks past het niet en ik ben te lui om dingen terug te sturen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind hem tof en eens met Oognip en met Laysa
Ik was gister in de H&M, pakte twee korte broeken, een jurkje en een topje.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij en iets niet passen![]()
Echt serieus Greys met je mooie lichaam...bestellen!
H&M is voor het algemeen tegenwoordig voor de extreem skinny bitchesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was gister in de H&M, pakte twee korte broeken, een jurkje en een topje.
Alles kon terug in de rekken, want ik ben kennelijk (veel) minder slank dan ik soms denk dat ik ben![]()
Ik kreeg het met geen mogelijkheid dicht, had drie dingen in maat 40 (het zag er groot uit...) en eentje in 42.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:18 schreef Laysa het volgende:
En wtf...ik zag je foto daarnet en je hebt echt een mooi lichaam
Dan kloppen de maten niet daar, ik heb 42 en soms 40 en jij bent echt een stuk slanker dan ikquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was gister in de H&M, pakte twee korte broeken, een jurkje en een topje.
Alles kon terug in de rekken, want ik ben kennelijk (veel) minder slank dan ik soms denk dat ik ben![]()
Ik kreeg het met geen mogelijkheid dicht, had drie dingen in maat 40 (het zag er groot uit...) en eentje in 42.
Wel goedkoop terrassenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:04 schreef Qwea het volgende:
teringDat was terras en BBQ. 2 bier, kats lam
Jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan kloppen de maten niet daar, ik heb 42 en soms 40 en jij bent echt een stuk slanker dan ik![]()
Ik slaag daar overigens ook nooit , nu begrijp ik waarom, ik moet dan maat 50 hebben
En dat jurkje zou je enig staan
[..]
Wel goedkoop terrassen
Ik kijk niet naar welke maat erin staat, ik kies uit wat het beste zit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:25 schreef Greys het volgende:
Geloof me, die foto is gewoon gunstig genomen op de een of andere manier
Ik heb die juist op FB durven zetten omdat ik zelf vond dat ik er op die foto slanker uit zag dan op andere pics
En de H&M was altijd mijn lievelingswinkel omdat de maten er altijd zo groot vielen, paar jaar geleden... Ik moest altijd een maat (of 2!) kleiner dan ik gewend was, dus goed voor de ego. En toen ik nu dus niet meer in 40 en 42 paste sloegen de vlekken in mijn nek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |