Het is meer een reeks dan een slowchat. Toen het geopend werd, is er ook gezegd dat het geen gewone SC is. Geen plaats voor praat over hoe je dag bijvoorbeeld is maar praat over Apple gerelateerde dingen. Dat gaat verder ook wel goed hoor. Gelukkig bestaat dit topic niet uit mensen die foto's posten van hun avondeten of zo.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dit is een SlowChat voor een reden.
Gewoon om nee.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:28 schreef Dimens het volgende:
Ik zit mij zo eens af te vragen heh, waarom gaan het iPhone topic, het iPad topic en het Apple topic hier in DIG niet gewoon samen en wordt het een algemeen Apple topic?
Nee, tenzij je allemaal programma's aan hebt staan. Je hebt wel met een dubbelklik op de homeknop alle programma's afgelogen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:30 schreef RaymanNL het volgende:
Is het normaal als m'n iPhone in 1 nacht 25% van zn accupercentage verliest
Tenzij je een turn-by-turn navigatie-app aan hebt staan is er niets dat permanent in de achtergrond kan draaien.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, tenzij je allemaal programma's aan hebt staan. Je hebt wel met een dubbelklik op de homeknop alle programma's afgelogen?
Nieuw kabeltje.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
Het oplaadsnoer van mijn iPhone doet vreemd. Soms laadt mijn iPhone helemaal niet op, maar even later hoor ik tien keer per minuut dat pingeltje dat hij contact maakt met mijn computer en aan het opladen is. Is dit te verhelpen of heb ik gewoon een nieuw kabeltje nodig?
Zijn die ergens anders te koop dan in de Apple Stores en online?quote:
Ff gegoogled en lees idd verhalen van mensen die daarmee het probleem al dan niet tijdelijk hebben opgelost. Ik ga nog es informeren hoeveel vervanging van grafische kaart dan wel moederbord kost. Dan kan ik altijd nog besluiten reflow te doen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:30 schreef Khadgar het volgende:
[..]
reflow is de enige zinnige optie en daarna zsm doorverkopen.
Genoeg neppers, maar die elektrocuteren je dus die zou ik niet kopenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zijn die ergens anders te koop dan in de Apple Stores en online?
Nja, ik bedoel wel van Apple.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Genoeg neppers, maar die elektrocuteren je dus die zou ik niet kopen.
Videokaart is meestal lastig te krijgen (want Apple). Moederbord vervangen heeft geen zin (videokaart is los meestal). Ik heb 1 mac een jaar extra leven gegeven, een andere 2 dagen. Het wisselt heel erg.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ff gegoogled en lees idd verhalen van mensen die daarmee het probleem al dan niet tijdelijk hebben opgelost. Ik ga nog es informeren hoeveel vervanging van grafische kaart dan wel moederbord kost. Dan kan ik altijd nog besluiten reflow te doen.
Dat kan het inderdaad niet zijn, die programma's staan bevroren op de achtergrond. Maargoed, de accu zal wel naar z'n grootjen zijnquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, tenzij je allemaal programma's aan hebt staan. Je hebt wel met een dubbelklik op de homeknop alle programma's afgelogen?
Beiden in iTunes, onder het tabje Apps geloof ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:24 schreef J.Appleseed het volgende:
iTunes downloadt automatisch alle apps die ik op mijn iPad zet ook naar mijn computer. Natuurlijk nergens voor nodig, want ik doe toch niets met die apps op mijn computer? Kan ik dit ergens uitzetten?
Ook zie ik in iTunes Wi-Fi sync twee keer mijn computer staan. Dit komt doordat ik OS X laatst opnieuw heb geïnstalleerd, maar hoe kan ik ervoor zorgen dat onder de huidige installatie (die van 24 juli) ook die "apps" geschaard worden?
[ afbeelding ]
Het automatisch downloaden heb ik uiteindelijk gevonden in iTunes Preferences, maar ik weet nog steeds niet hoe ik mijn computer authoriseer voor app-synchronisatie. Waar staat dat dan volgens jou?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Beiden in iTunes, onder het tabje Apps geloof ik.
Oh sorry niet goed gelezen, ik dacht dat je met downloaden bedoelde dat ze tijdens het syncen naar je ipad gekopieerd werden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:46 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Het automatisch downloaden heb ik uiteindelijk gevonden in iTunes Preferences, maar ik weet nog steeds niet hoe ik mijn computer authoriseer voor app-synchronisatie. Waar staat dat dan volgens jou?
[ [url=welp]afbeelding[/url] ]
Dat is het hem juist; ik kan bij "Apps" niet synchroniseren zoals bij "Muziek". Ik kan alleen aanvinken apps automatisch te installeren maar dat is 't ook niet...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Oh sorry niet goed gelezen, ik dacht dat je met downloaden bedoelde dat ze tijdens het syncen naar je ipad gekopieerd werden.
Je tweede vraag gaat wel over het synchroniseren van apps toch? Klik in iTunes op je iPad, ga na het tabje Apps of Applicaties en schakel daar het synchroniseren in. Kan het niet precies opzoeken want ik heb geen iOS-apparaat bij de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |