Nee. Al was het wel vermakelijk, maar een samenvatting voldoet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar ik heb het gemist. Terugkijken waard neem ik aan (gezien de reacties)?
Dan wacht ik even een samenvatting af.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Al was het wel vermakelijk, maar een samenvatting voldoet.
Oh ja die komt ook nogquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:33 schreef Jochie1900 het volgende:
Even TdJ kijken en dan om 22.00 uur de docu bekijken
Ik heb hem opgenomen kan hem misschien morgen wel even online zettenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:49 schreef Sala-adin het volgende:
Is er ergens een samenvatting van de wedstrijd te zien?
Een DM zou nice zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hem opgenomen kan hem misschien morgen wel even online zetten
Of is het humorquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:12 schreef Rabieluh het volgende:
Hij is wel vol van zichzelf, hij kan dat.
Het mooie aan RTL7 is dat ze elke serie uit eigen productie 100000000x herhalen (Naast The A-team). Dus als Litmanen zijn vriendelijke gebaar niet lukt, valt het vast nog wel een keertje in te halen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:49 schreef Sala-adin het volgende:
Is er ergens een samenvatting van de wedstrijd te zien?
wat een prachtventquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:39 schreef wolferl het volgende:
Piet Keizerbrug, een zijstraatje. Komt niemand overheen.
Graag. Kon niet kijken. Zag net een stukje en dat was al genieten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hem opgenomen kan hem misschien morgen wel even online zetten
Ik ook graag.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |