Nee. Al was het wel vermakelijk, maar een samenvatting voldoet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar ik heb het gemist. Terugkijken waard neem ik aan (gezien de reacties)?
Dan wacht ik even een samenvatting af.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Al was het wel vermakelijk, maar een samenvatting voldoet.
Oh ja die komt ook nogquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:33 schreef Jochie1900 het volgende:
Even TdJ kijken en dan om 22.00 uur de docu bekijken
Ik heb hem opgenomen kan hem misschien morgen wel even online zettenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:49 schreef Sala-adin het volgende:
Is er ergens een samenvatting van de wedstrijd te zien?
Een DM zou nice zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hem opgenomen kan hem misschien morgen wel even online zetten
Of is het humorquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:12 schreef Rabieluh het volgende:
Hij is wel vol van zichzelf, hij kan dat.
Het mooie aan RTL7 is dat ze elke serie uit eigen productie 100000000x herhalen (Naast The A-team). Dus als Litmanen zijn vriendelijke gebaar niet lukt, valt het vast nog wel een keertje in te halen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:49 schreef Sala-adin het volgende:
Is er ergens een samenvatting van de wedstrijd te zien?
wat een prachtventquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:39 schreef wolferl het volgende:
Piet Keizerbrug, een zijstraatje. Komt niemand overheen.
Graag. Kon niet kijken. Zag net een stukje en dat was al genieten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hem opgenomen kan hem misschien morgen wel even online zetten
Ik ook graag.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:04 schreef wolferl het volgende:
Geef die man een standbeeld, vind hij nog mooi ook.
Hieroquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:25 schreef AjaciedNick het volgende:
kan ik die docu ergens terugkijken? had gister geen tijd
de wedstrijd heb ik wel gezien, was wel lachen al die oude gasten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hiero
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)291-d8d487eeb6ba.mp4
De wedstrijd is zover ik heb kunnen zien terug te kijken.
Ligt aan jou, werkt hier primaquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:28 schreef AjaciedNick het volgende:
[..]
de wedstrijd heb ik wel gezien, was wel lachen al die oude gasten.
alleen geluid geen beeld
op ipad zie ik hem wel, dankje!quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ligt aan jou, werkt hier prima
Redactie@story.nlquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:24 schreef Iwanius het volgende:
Wie heeft die TT bedacht met Yolanthe erin? Grappig want wij zater een rij achter hun en eerlijk is eerlijk: Yolanthe zag er heel goed uit en haar zus? ook. Wat wel opviel is dat ze in tegenstelling tot wat velen denken echt van voetbal en dan met name Wesley houdt getuige haar veelvuldige aanmoedigingen als Wesley aan de bal was met teksten als: " Komop Wes...aaawww, jammer.. (als zijn schot naast ging) "Het was soms echt een supporter.
Enige die echt irritant was,was die verslaggever (krullenbol) die als een RTL Boulevard paparazzi elke keer hijgend de tribunes op klom om maar weer een hijgerige vraag te kunnen stellen daarbij het zicht van sommigen verpestend en die het hem heel duidelijk maakte dat dit vervelend was.
Ik weet niet of dat te zien was op tv...
Yolanthe: Blijft een hoer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:24 schreef Iwanius het volgende:
Wie heeft die TT bedacht met Yolanthe erin? Grappig want wij zater een rij achter hun en eerlijk is eerlijk: Yolanthe zag er heel goed uit en haar zus? ook. Wat wel opviel is dat ze in tegenstelling tot wat velen denken echt van voetbal en dan met name Wesley houdt getuige haar veelvuldige aanmoedigingen als Wesley aan de bal was met teksten als: " Komop Wes...aaawww, jammer.. (als zijn schot naast ging) "Het was soms echt een supporter.
Enige die echt irritant was,was die verslaggever (krullenbol) die als een RTL Boulevard paparazzi elke keer hijgend de tribunes op klom om maar weer een hijgerige vraag te kunnen stellen daarbij het zicht van sommigen verpestend en die het hem heel duidelijk maakte dat dit vervelend was.
Ik weet niet of dat te zien was op tv...
Hoe hij zat te foeteren op de scheids vanaf de tribunequote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:38 schreef satecl het volgende:
Die docu later op de avond was trouwens wel écht leuk. Wat een fanatisme heeft die man nog voor zijn club. En dat op die leeftijd. Respect voor Swart.
Waar ik me altijd zo aan loop te ergeren bij zo'n docu, zijn de mensen eromheen. Die lijken wel allemaal camera-geil. 'Hoi ik ga even naast Sjaak staan en ga hem iets zeer nutteloos vragen zodat ik wel lekker in beeld kom'.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:36 schreef Iwanius het volgende:
Nou he. Maar je zag wel (logisch met 75 jaar) dat hij fijntjes alle duels ontweek i.c.m. schoten die zijn richting uitkwamen. (draaide zich half om elke keer)
Trouwens dat het een echt voetbaldier is bleek wel in die Champions league skybox gezien zijn uitlatingen daar terwijl vooral die hele dikke vent met bretels elke keer relaxed het zoveelste aangeboden hapje naar binnen zat te werken na net uitgebreid te hebben gegeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |